Stránka 1 z 9
Corsa A,B - Tigra : Upgrade brzd
Napsal: 08 pro 2006, 10:57
od Velbloud
Všechny tyto modely mají vepředu kotouče a vzadu bubny. Se zvýšením výkonu je náležitě spjato i zvýšení účinnosti brzd. Sám jsem toto řešil a proto jsem se po tom pídil. Za dostupné informace bych chtěl poděkovat Erikovi.
Nahrazení zadních bubnů za kotouče:
Jediné co pasuje primo na Corsa B, jsou komplet kotouce od Corsa C 1.8 GSi. Ale s tim pak mají kola na obě strany o 10mm větší ET. A zatim je tenhle system jeste moc drahý.
Řešením je nahrazení těchto komponentů z Kadetta či Astry F což bohužel nepasuje, musi se prevarit pár vecí:
další možností je
http://oege.ie.hva.nl/~jelsma02/discconversion.pdf
Velké plus u výměny z Kadetta je , že ložiska jsou zvlášť a můžou se dát levně nové. Na Astru F je celý náboj komplet, což je drahé.
Přičemž kotouce vzadu jsou spis na krasu, kdyz má Corsa min nes 180 koni. Dulezitejsi je úprava předních brz.
Fotonávod na Corse A:
Na levo originál z Corsy a na pravo z Kadettu.
Lanovod se může může použít z Corsy.
Výsledek:
Z Kadetta:
Astra G, Corsa C a Zafira:

Napsal: 08 pro 2006, 20:25
od Velbloud
Upgrade předních brzd
Nejdříve trochu techniky:
Corsa B má různé druh kotoučů dle typu motoru:
- slabší motory: 236 x 12 mm
- x14xe ma: 236 x 20 mm (vzduchem chlazené)
- GSi ma: 256 x 20 mm (vzduchem chlazené)
A teď k úpravám:
Nejednodužší je použít kotouče z Astry GSI, Kadetta GSI 256 x 24 mm
- výhodou jsou lépe chlazené kotouče a větší brzdiče
Pokud vám to ještě větší brzný účinek je možné použít již extrém z Calibry Turbo - 284 x 24 mm (zde je pouze nutné sehnat kotouče 4x100).
Výměna je jednoduchá: sundá se kotouč, který drží na 1 šroubek. Sundá se brzdič, který je chycen na dva velké imbusy. Následně se již jen namontuje nový brzdič, s kotoučem, nasadí hadice a zbývá jen odvzdušnit. Doporučuje se dávat vše nové, včetně imbus šroubů, jelikož by se při příští demontáži již nemusely vyndat.
brzy na corsu
Napsal: 27 kvě 2007, 13:37
od andre.fuchs
Mam takový dotaz,chci dát na corsu b 1,2 jiný přední brzdy,šlo by tam dát třeba z kadetta gsi nebo z calibry? Máte s tim někdo zkušenosti,jetli by to tam šlo? chci tam chlazený kotouče místo těch plných,celkově ty brzdy co tam jsou moc nebrzdí. Díky
EDIT: Spojena duplicitní témata - Corsa A,B - Tigra : Upgrade brzd - Brzy na corsu. Suby
Napsal: 27 kvě 2007, 13:44
od andre.fuchs
A ještě něco,zjistil jsem že u předních brzd se mi na levý straně sjížeděj destičky rychlejc než na pravý,na pravý straně byly sjetý na 50% a na levý jsou total,čim to je? Pístek mi chodí dobře,zkoušel jsem to...
Napsal: 27 kvě 2007, 15:27
od tomert23
Chladené kotúče sa dávali na corsu šport a na combo.Tie ti budú pasovat ale treba dat aj druhe strmene. teda komplet brzdu.
Napsal: 28 kvě 2007, 08:43
od Mike Mad
uz tady na to je tema, Erik psal co a jak .... mne se taky vic sjizdi leva strana, ne tak brutal jako tobe teda...ja to hazim na to ze v aute jezdim po vetsinou sam a preci jen vazim nejaky to kilo
jinak je to jak pise tomert> proste tam das jiny kotoucek, desticky a tremy...melo by to pasovat v podstate z jakyhokoliv Opla

Napsal: 28 kvě 2007, 17:56
od Vtomas
Napsal: 28 kvě 2007, 21:37
od andre.fuchs
díky za radu,něco s tim provedu a pak sem hodim foto

Napsal: 29 kvě 2007, 23:27
od Chorche
2 Andre.Fuchs:
U vetsich brzdicu bych taky dal pozor na to jestli mas dostatecne silnej (velkej) brzdovej posilovac. Na svoji Corse A mam vepredu 256x24mm kotouce, vcetne trmenu, a mam o neco delsi chod brzdovyho pedalu...
Napsal: 02 čer 2007, 18:52
od Velbloud
pánové... stačí použít funkci "hledat"...
VŠECHNO JSEM TO POPISOVAL TADY
viewtopic.php?t=20
btw. výměnu jako chorche plánuju také... a myslím, že mě by to měl posilovač snést ;o)
Napsal: 02 čer 2007, 18:53
od Berry
Bloude ja take a bodou asi z astry f gsi

jsou rpy nejak yodstupneni brzd bud GM, ATE, GSI

Napsal: 02 čer 2007, 19:13
od Berry
Kdyz uz jsme u toho tak dozadu dobre sedne kotoucova naprava z astry F
Napsal: 02 čer 2007, 19:22
od Velbloud
Tome, máš to nahoře napsaný.. nápravu tam nedostaneš, ale jde předělat původní nápravu na kotoučovou ;o)
a jestli budeš dávat toho dvoulitra, tak ideální buduou brzdy z GSI 256/24 případně z C20LET 284/24 ale počítej s tím, že u GSI budeš muset mít nejméně 15" kola a u turba nejméně 16" kola.. pak se prodávaj ještě šessti a osmi pístkový brzdiče porsche / brembo - který by pasovaly ale ty jsou už 305mm a nejméně 17" kola, což už je u¨corsy trochu problém...
Napsal: 02 čer 2007, 19:25
od Berry
To uz je trochu moc, no 15 minimalne od Thomasewilliamse bych mozna mel 16" tak by se tam pak dali a i brzdy byse museli prizpusobit, ty brzdy gsi by byli nej, ale jit do brembo 6 nebo 8pistkovych je fakt ale uz trosku moc to nema cenu davat,a el bylo by to krasne a i moc ucelne

Napsal: 03 čer 2007, 17:04
od Erik
ThomasWilliams je muj bratranec
