Stránka 36 z 40

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 17 dub 2013, 08:57
od Hgi
Korrpi píše:JOM - rok a půl cca 25tis km uplně dole a kaput :banan:
jestli to je po 25tis km kaput, tak takovej podvozek bych nechtěl ani zadarmo. Zbytečná práce na autě.

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 17 dub 2013, 09:51
od Petr_Corsa A+B
Ahoj,
mám modrý JOM, odjeta jedna sezóna, cca 5000 km, vše v pořádku a táhnu ho na nejtežším motoru co Corsa sériově má (C16XE). Podvozek je to levný, kvalita odpovídá ceně, podvozek není tvrdý, dá se s tím jezdit i přez díry. Řeknu to takhle, kdo má Corsu 1.2i / 1.0 12v a jezdí povětšinou sám, dokáže ten podvozek myslím jezdit i klidně 5 let. Já až ho oddělám budu koukat po KONI, už jsem ho kdysi měl pevnej a to je fakt super podvozek, ten můj byl tedy pekelně tvrdej, ale stabilita auta pecka.
Petr

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 17 dub 2013, 10:23
od valentaj
Díky za odpovědi já mám právě litrovej obsah, a jezdíme většinou ve dvou lidech, plnej jezdím tak maximálně jednou za dva měsíce akorát nevím jestli to TA nebo JOM

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 17 dub 2013, 15:04
od Korrpi
Hgi píše:
Korrpi píše:JOM - rok a půl cca 25tis km uplně dole a kaput :banan:
jestli to je po 25tis km kaput, tak takovej podvozek bych nechtěl ani zadarmo. Zbytečná práce na autě.
kolik najedeš za rok? :shock:

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 17 dub 2013, 16:43
od Smithy
Mel sem ho na litru, odjeto 40 tisic za 4 roky a bez problemu, z toho 75% mesto, doted snad jezdi dal, na aute uz je 6 let zhruba

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 17 dub 2013, 18:59
od Hgi
takových 30-35 tisíc ročně udělám, tzn. abych měnil tlumiče každej rok, tak to fakt teda nechci :) Kvalitní přední tlumiče by měly dát v pohodě 100 tisíc kilometrů minimálně, zadek to je trochu jiná situace, tam záleží, co člověk vozí, ale v zásadě by měly dát 50 tisíc a více . Samozřejmě počítám většinu jizdu po městě.

Tyhle hodnoty aspoň od tlumičů, za který mám něco platit očekávám. Pokud nedají aspoň tyhle minimální hodnoty, tak jsou to šunty všech šuntů, tzn. pokud nedají ani 25 tis. kilometrů, tak není vůbec o čem mluvit.

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 17 dub 2013, 19:57
od Petr_Corsa A+B
Hgi,
pokud uděláš 35000 km ročně s Corsou: upřímnou soustrast.
Petr

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 17 dub 2013, 20:25
od Hgi
no, těch 35 za rok jsem asi přehnal... uznávám. Spíš realných bude 25 za rok. Přece jenom každej den z práce do práce a pak něco po Brně udělám denně kolem 70-80 km.

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 17 dub 2013, 22:34
od valentaj
Takže z toho vyčtu že lepší JOM než TA, pokud najedu kolem 15 000 ročně třeba většinou sám nebo ve dvou tak by to nemělo vadit ? :) dík

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 17 dub 2013, 22:47
od Gooder
Jak jsem psal na předchozí stránce, raději vezmi TA. JOMy se prý často reklamují oproti TA ;)

Petr: Já teď mám Koni 40/40 a je to celkem tvrdé. Zadek budu muset o něco zvednout :(

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 17 dub 2013, 22:54
od valentaj
40/40 je lepši nebo 60/40 ? díky

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 17 dub 2013, 23:21
od Gooder
Já bych pod 40-50 vpředu nešel na našich silnicích, měl jsem 60 a po roce jsem tam dával 40. Těch 60 mi přišlo celkem dost, občas jsem někde chytnul(lízátkem, výfukem, vanou), ale jde o to naučit se s tím jezdit. Je tu dost lidí, kteří mají 60/40 a jsou spokojeni. Ono taky záleží, jaká kola tam chceš dávat ;)

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 18 dub 2013, 10:09
od KubaRoadCrime
Já mám klasického modrého JOMa,předek mám sešroubovný co to jde,vzadu vytažené štelovací misky a OK :banan: Je fakt,že občas asfalt pozdravi vlnovec nebo střeďák :D Ale žádná divočina

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 18 dub 2013, 15:40
od Joshua
Kluci můžu to nějak snížit, ale chci aby to nebylo tvrdý tzn. ne sportovní podvozek a aby ty tlumiče něco vydrželi tzn nedávat na seriový tlumiče jen pružiny. Je nějaká taková varianta?

Re: Sportovní podvozek>snížení

Napsal: 18 dub 2013, 19:27
od Hgi
pak jenom koupit pružiny a snížit to maximálně 40/40. Není to nijak moc tvrdý, tak akorát a zároveň tam můžeš nechat seriový tlumiče.