Stránka 1 z 2

Špatná akcelerace u C14NZ

Napsal: 19 pro 2008, 19:59
od Hanesek
Čau lidičky,v poslední době se mi z ničeho nic začalo stávat že při prudčím sešlápnutí plynu se mi motor místo aby nějakym zbůsobem akceleroval začne dusit.Když trochu povolim tak to zrychluje lépe.Problém je ale v tom že když potřebuju prudce zrychlit třeba ve městě tak je to trochu problém.Jde špatně do otáček a jakoby pomaleji reaguje.Svíčky,kabely i filtry mám nové tak nevím kde je problém :( Někdy se zdá že je to dobry ale jindy je to zase to samy.Většinou za studena se zdá že to problémy nedělá tak nevim :?

Napsal: 19 pro 2008, 20:21
od Havli
To je těžký,může toho bejt víc :cry: kabely,svíčky,filtry nový,tak zbejvá ještě cívka a rozdělovač.(Jestli to máš jak já,nebo máš DIS modul?) Chybu ti to nehází :?:

Napsal: 19 pro 2008, 20:49
od Hanesek
Chybu mi to nehází.Mám rozdělovač.Kabely novy filtry novy(vzduchovy,palivový)Teď mi měnily těsnění pod hlavou válců takže by rozdělovač měl byt dobře nastaven.Dělalo to totiž už před tim :( Zapoměl sem dodat kabely sem zkoušel dvoje a svíčky taky.Ty původní co sem tam měl od championu a ty novy co mám teď sou bosch super 4

Napsal: 19 pro 2008, 23:07
od Havli
Váhu vzduchu ani ostatní chujoviny nemáme,tak nevim,ale mohl by ti poradit Okura,co se týče toho rozdělovače,možná ty uhlíky vevnitř,nebo palec. Mě to dělalo to samý,ale motor byl K.O. Studený to jelo gut ,a pak to hovno táhlo,zvlášt když jsem to osolil :wink:

Napsal: 19 pro 2008, 23:25
od Hanesek
No já myslim že kdyby bylo něco špatnyho tak by mi to v servisu vyměnily.Měli mi původně měnit jen to těsnění ale nakonec k tomu přibyl i termostat a gufera ventilů.Byli už nic moc tak si myslim že kdyby byli špatny i ty uhliky nebo něco jinyho v rozdělovači tyk by mi řekli

Napsal: 21 pro 2008, 21:40
od Hanesek
Myslíte si někdo že by to mohlo být i špatným benzínem?I když zase mě zaráží že za studena dobry a když se zahřeje a přišlápnu tak je akorát hlučnějši ale akce nic moc.Navic je reakce po sešlapnutí pedálu plynu trochu opožděna.Pořád něco zkoušim ale nic moc sem nezjistil.Prostě je za tepla líny :?

Napsal: 21 pro 2008, 21:58
od pepex
že by kroužky??kolik to má najeto?

Napsal: 21 pro 2008, 22:04
od Hanesek
no tak 120 000.Ale jak už sem psal teď to měli rozdělany kvůli tomu prasklymu těsněni pod hlavou tak by si snad něčeho všimly ne?

Napsal: 22 pro 2008, 19:35
od Hanesek
Tak sem zjistil zajimavou věc.S teplotou motoru to nemá nic společnyho.Jede to dobře dokud to jede na sitič.Pak je to líny.Přidávám do benzínu nějaky tablety po kterých je benzín zbarvený do zlatova.Mělo by to snižit emise a spotřebu.A začalo mi to dělat zhruba po vyjetí jedné a pul nádrže na tento typ mychaniny.Oply sou prej hodně háklivy na změnu nebo jen drobny odlyšnosti v benzinu tak mě napadá jestli to nemuže byt tim.Kdyby bylo špatny nějaky čidlo nebo něco tak by se mi rozsvitila porucha ne?

Napsal: 22 pro 2008, 19:43
od Havli
No záleží co je to za zázrak ty zablety.Jestli je to nějakej šůs,tak máš zajebanou palivovou soustavu a budeš to muset vyčistit. :cry: Já tyhle věci nepoužívám,raději tankuju u Agipu a na Shellce 98-ku :wink:

Napsal: 22 pro 2008, 19:48
od Hanesek
No já taky tankuju na shellce ale obyč schell V-power 95.To nevadi 98 do té corsi.Je tam přepinání jen na 91 a 95.Jinak tady je odkaz na ty tablety http://www.aukro.cz/item511698695_nizsi ... emise.html

Napsal: 22 pro 2008, 19:50
od Havli
98 nevadí :lol: Líp to startuje,líp jede a za najedu víc km,než s těma sračkama z ONO.Se tlemim když tam vidim ty fronty :lol: :lol:

Napsal: 22 pro 2008, 19:53
od Hanesek
já myslel že by to tomu motoru mohlo nějak uškodit.A jak by na to asi reagoval moto kdybych zkusil 98 a pak tam zas dal 95.Jo a ta 98 to je ten shell V-power Racing??

Napsal: 19 kvě 2009, 21:38
od Pepino
ty jo ja mám stejnej problém a jěště otázečka to fakt nevadí ta 98 ?

Napsal: 28 kvě 2009, 16:34
od Lupa89
tomu auto je jedno jestli dotoho lejes 91,95,98 nebo 100 porad to je benzin