Stránka 1 z 2

Studený start - Corsa B

Napsal: 12 led 2009, 07:22
od herri
udeřily mrazy a mám problém s nastartováním auta (Corsa B 1993 C14 NZ). Nedaří se mi ráno natočit motor, je to zatuhlý a ztěží startér otočí klikou. Pokud baterku vyndám a donesu přes noc domů do tepla a na nabíječku tak je to v pohodě. Jenže vyndávat baterku 2x denně je dost problém, vzhledem k jejímu umístění pod stěračema. Baterii mám nějakou noname (Filson z Tesca) 40 Ah, je stará cca 2 roky. V čem může být problém ? někde jsem slyšel, ať odpojím imobilizer a rádio, že to furt žere...

Napsal: 12 led 2009, 07:25
od Adiss
nebo si dej na baterku hlavní vypínač jak je na sportovních vozech až večer vylezes z auta kompletně to vypni.. a rano zas zapni... ale jinak bych to řešil silnější baterkou.. ja měl taky nejakou 55Ah a rano už točila slabě.. pak to 3 týdny stálo a po otočení kličkem se ani nerozsvitili budiky.. tak sem tam narval 78Ah.. a točí si vesele.. :twisted:

Napsal: 12 led 2009, 07:32
od herri
myslíš, že je to kapacitou baterky ? Kam jsi tu baterku narval ? do Corsy do tý kapsy pod stěračema se to nemůže vejít, já tam dostal max. 44Ah.
Ještě přemýšlím co mám za sračku v chladícím okruhu, jestli to tam netuhne. Olej mam novej tam by to mělo bejt ok.

Napsal: 12 led 2009, 09:39
od Pívas
Já už sem myslel že dneska všichni vyrostli z toho si kupovat tesco baterky. :D

Napsal: 12 led 2009, 09:44
od herri
Pívas píše:Já už sem myslel že dneska všichni vyrostli z toho si kupovat tesco baterky. :D
tak vono to je celkem jedno protoze vsechny baterie jsou stejny. Spis je tu rec o kapacite baterie. 40Ah kdyz vychladne tak proste neda takovej proud jako 60Ah. Problem je dostat do Corsy velkou baterii. V knizce pisou max. 44Ah nevim jestli se tam vejde vetsi a jestli se bude dobre dobijet alternatorem.

Napsal: 12 led 2009, 09:50
od Pívas
Věř mi že všechny baterie nejsou stejný :lol: třeba bosch, varta atd stejný jsou.Určitě by se tam silnější vejít měla, akorát si musíš hlídat výšku baterky.Taky by tam měl být někde uvedena velikost startovacího proudu.

Napsal: 12 led 2009, 11:40
od Adiss
měl jsem tam nějakou 60Ah ale v tehle zimě jak sem urval to tahlo na řazení tak mi auto 3 týdny stálo a baterka zmrzla.. v lete byla cajk. koupil jsem tu 78Ah a supr.. jak píše pivas.. hlídat vejšku uchycení už neřeš když je větší nema se kam hnout.. hlavne když ji tam napasuješ .. si změř rozměry. a neco si kup novyho.. ty starty jsou rozhodně lepší a když nenatočíš na poprvé tak na podruhé jo...

Napsal: 12 led 2009, 12:46
od herri
díky za informace ! změřim prostorový možnosti a koupim co největší tam půjde (minimálně však tech 60 Ah). Do Tesca teda nepůjdu ale žádnou Vartu apod. za 3-4tisíce do auta v hodnotě 30tisíc kupovat nebudu. O skutečné kvalitě tzv. "značkových" baterií vím svoje od lidí co pracují ve fabrice Varta v Č. Lípě :wink: taky jsem dostal radu dát do auta novou baterku a tuhle stávající skladovat v teple připojovat ji paralelně když startuju zmrzlý auto.

Napsal: 12 led 2009, 14:52
od Havli
herri>ta baterka je v prd*** měl jsem to samý,když nemrzlo startoval jsem v pohodě.Mráz víc jak -3° a už jsem to nenatočil.
Koupil jsem Vartu 45Ah a pohoda,-15°C a točí jak blázen.
Jinak ten kastlik je velkej dost,problém je s výškou baterky,tahle je vyšší a je to na chlup pod ten plast stěračů. V manualu píšou max. výšku AKU 19,5 cm ja tam dostal tuhle a ta má 22cm :wink: jinak ta Varta stála 1500,- a to auto nejspíš přežije :lol: :lol:

Napsal: 12 led 2009, 15:01
od herri
Havli:díky za důležité praktické informace, nemusím běžet domů a přeměřovat kaslík a rovnou mažu pro baterku. Jakou máš tu Vartu ? dělají 3 řady :wink:
smazana citace by toxik-q

Napsal: 12 led 2009, 15:04
od Havli
Já koupil tuhle v Ráji baterii, stála 1500,- a je to ta black řada, startuje to dobře ,mám stejnej motor jako ty :wink:

Napsal: 12 led 2009, 15:10
od herri
hmmm a řikáš teda že se to tam na chlup vejde ? doufám že ty auta jsou vyrobený stějně :wink:

Napsal: 12 led 2009, 15:29
od Havli
Jojo vejde,je trochu vyšší,pak mají 41Ah ta je nižší ale na 1.4 je slabá :wink: I když jsem tam podobnou měl a vydržela nejmín 10 let,podle toho jak chuděra vypadala :lol:

Napsal: 12 led 2009, 21:55
od Hanesek
Ahoj lidičky taky přidám jeden příspěvek.Mám corsu B uplně první motor 1.4i 44kw a co se tyče baterky tak nemám problém i když mi v chladnu jakoby protáčí startér naprázdno.Prej něco s volnoběžkou ale už dva roky to vždycky natočim tak to zatim neřešim.Mám Vartu 60AH už asi 3roky a dostal sem ji tam bez většich problémů a i při -20 sem docela v pohodě nastartoval když si odmyslim ten startér :? .Takže si každej udělejte svůj názor ale podle mě je lepši dát tam silnějši.Aspoň tu 60ku....

Napsal: 13 led 2009, 06:50
od herri
Hanesek:Souhlasim s tebou, chce to baterii o vetsi kapacite. Vcera jsem koupil 55Ah a dneska rano start uplne takhle hladce jsem to nenatocil ani pred tim v létě s baterií 40Ah. Koukal jsem ještě bráchovi do Astry a on má mínusovej vývod propojenej s kostrou. Máte to v Corsách taky ? já ne. k čemu je to dobrý ?
smazana citace by toxik-q