Stránka 1 z 2
Studený start - Corsa B
Napsal: 12 led 2009, 07:22
od herri
udeřily mrazy a mám problém s nastartováním auta (Corsa B 1993 C14 NZ). Nedaří se mi ráno natočit motor, je to zatuhlý a ztěží startér otočí klikou. Pokud baterku vyndám a donesu přes noc domů do tepla a na nabíječku tak je to v pohodě. Jenže vyndávat baterku 2x denně je dost problém, vzhledem k jejímu umístění pod stěračema. Baterii mám nějakou noname (Filson z Tesca) 40 Ah, je stará cca 2 roky. V čem může být problém ? někde jsem slyšel, ať odpojím imobilizer a rádio, že to furt žere...
Napsal: 12 led 2009, 07:25
od Adiss
nebo si dej na baterku hlavní vypínač jak je na sportovních vozech až večer vylezes z auta kompletně to vypni.. a rano zas zapni... ale jinak bych to řešil silnější baterkou.. ja měl taky nejakou 55Ah a rano už točila slabě.. pak to 3 týdny stálo a po otočení kličkem se ani nerozsvitili budiky.. tak sem tam narval 78Ah.. a točí si vesele..

Napsal: 12 led 2009, 07:32
od herri
myslíš, že je to kapacitou baterky ? Kam jsi tu baterku narval ? do Corsy do tý kapsy pod stěračema se to nemůže vejít, já tam dostal max. 44Ah.
Ještě přemýšlím co mám za sračku v chladícím okruhu, jestli to tam netuhne. Olej mam novej tam by to mělo bejt ok.
Napsal: 12 led 2009, 09:39
od Pívas
Já už sem myslel že dneska všichni vyrostli z toho si kupovat tesco baterky.

Napsal: 12 led 2009, 09:44
od herri
Pívas píše:Já už sem myslel že dneska všichni vyrostli z toho si kupovat tesco baterky.

tak vono to je celkem jedno protoze vsechny baterie jsou stejny. Spis je tu rec o kapacite baterie. 40Ah kdyz vychladne tak proste neda takovej proud jako 60Ah. Problem je dostat do Corsy velkou baterii. V knizce pisou max. 44Ah nevim jestli se tam vejde vetsi a jestli se bude dobre dobijet alternatorem.
Napsal: 12 led 2009, 09:50
od Pívas
Věř mi že všechny baterie nejsou stejný

třeba bosch, varta atd stejný jsou.Určitě by se tam silnější vejít měla, akorát si musíš hlídat výšku baterky.Taky by tam měl být někde uvedena velikost startovacího proudu.
Napsal: 12 led 2009, 11:40
od Adiss
měl jsem tam nějakou 60Ah ale v tehle zimě jak sem urval to tahlo na řazení tak mi auto 3 týdny stálo a baterka zmrzla.. v lete byla cajk. koupil jsem tu 78Ah a supr.. jak píše pivas.. hlídat vejšku uchycení už neřeš když je větší nema se kam hnout.. hlavne když ji tam napasuješ .. si změř rozměry. a neco si kup novyho.. ty starty jsou rozhodně lepší a když nenatočíš na poprvé tak na podruhé jo...
Napsal: 12 led 2009, 12:46
od herri
díky za informace ! změřim prostorový možnosti a koupim co největší tam půjde (minimálně však tech 60 Ah). Do Tesca teda nepůjdu ale žádnou Vartu apod. za 3-4tisíce do auta v hodnotě 30tisíc kupovat nebudu. O skutečné kvalitě tzv. "značkových" baterií vím svoje od lidí co pracují ve fabrice Varta v Č. Lípě

taky jsem dostal radu dát do auta novou baterku a tuhle stávající skladovat v teple připojovat ji paralelně když startuju zmrzlý auto.
Napsal: 12 led 2009, 14:52
od Havli
herri>ta baterka je v prd*** měl jsem to samý,když nemrzlo startoval jsem v pohodě.Mráz víc jak -3° a už jsem to nenatočil.
Koupil jsem Vartu 45Ah a pohoda,-15°C a točí jak blázen.
Jinak ten kastlik je velkej dost,problém je s výškou baterky,tahle je vyšší a je to na chlup pod ten plast stěračů. V manualu píšou max. výšku AKU 19,5 cm ja tam dostal tuhle a ta má 22cm

jinak ta Varta stála
1500,- a to auto nejspíš přežije

Napsal: 12 led 2009, 15:01
od herri
Havli:díky za důležité praktické informace, nemusím běžet domů a přeměřovat kaslík a rovnou mažu pro baterku. Jakou máš tu Vartu ? dělají 3 řady
smazana citace by toxik-q
Napsal: 12 led 2009, 15:04
od Havli
Já koupil tuhle v Ráji baterii, stála 1500,- a je to ta black řada, startuje to dobře ,mám stejnej motor jako ty

Napsal: 12 led 2009, 15:10
od herri
hmmm a řikáš teda že se to tam na chlup vejde ? doufám že ty auta jsou vyrobený stějně

Napsal: 12 led 2009, 15:29
od Havli
Jojo vejde,je trochu vyšší,pak mají 41Ah ta je nižší ale na 1.4 je slabá

I když jsem tam podobnou měl a vydržela nejmín 10 let,podle toho jak chuděra vypadala

Napsal: 12 led 2009, 21:55
od Hanesek
Ahoj lidičky taky přidám jeden příspěvek.Mám corsu B uplně první motor 1.4i 44kw a co se tyče baterky tak nemám problém i když mi v chladnu jakoby protáčí startér naprázdno.Prej něco s volnoběžkou ale už dva roky to vždycky natočim tak to zatim neřešim.Mám Vartu 60AH už asi 3roky a dostal sem ji tam bez většich problémů a i při -20 sem docela v pohodě nastartoval když si odmyslim ten startér

.Takže si každej udělejte svůj názor ale podle mě je lepši dát tam silnějši.Aspoň tu 60ku....
Napsal: 13 led 2009, 06:50
od herri
Hanesek:Souhlasim s tebou, chce to baterii o vetsi kapacite. Vcera jsem koupil 55Ah a dneska rano start uplne takhle hladce jsem to nenatocil ani pred tim v létě s baterií 40Ah. Koukal jsem ještě bráchovi do Astry a on má mínusovej vývod propojenej s kostrou. Máte to v Corsách taky ? já ne. k čemu je to dobrý ?
smazana citace by toxik-q