Studený start - Corsa B
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 28 črc 2008, 09:55
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Studený start - Corsa B
udeřily mrazy a mám problém s nastartováním auta (Corsa B 1993 C14 NZ). Nedaří se mi ráno natočit motor, je to zatuhlý a ztěží startér otočí klikou. Pokud baterku vyndám a donesu přes noc domů do tepla a na nabíječku tak je to v pohodě. Jenže vyndávat baterku 2x denně je dost problém, vzhledem k jejímu umístění pod stěračema. Baterii mám nějakou noname (Filson z Tesca) 40 Ah, je stará cca 2 roky. V čem může být problém ? někde jsem slyšel, ať odpojím imobilizer a rádio, že to furt žere...
Corsa B Joy 1993, 1.4i 44 kW
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 490
- Registrován: 06 črc 2008, 21:34
- Bydliště: Červená Voda
- Kontaktovat uživatele:
nebo si dej na baterku hlavní vypínač jak je na sportovních vozech až večer vylezes z auta kompletně to vypni.. a rano zas zapni... ale jinak bych to řešil silnější baterkou.. ja měl taky nejakou 55Ah a rano už točila slabě.. pak to 3 týdny stálo a po otočení kličkem se ani nerozsvitili budiky.. tak sem tam narval 78Ah.. a točí si vesele..
Opel Corsa 1.5TD JOY
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 28 črc 2008, 09:55
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 28 črc 2008, 09:55
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
tak vono to je celkem jedno protoze vsechny baterie jsou stejny. Spis je tu rec o kapacite baterie. 40Ah kdyz vychladne tak proste neda takovej proud jako 60Ah. Problem je dostat do Corsy velkou baterii. V knizce pisou max. 44Ah nevim jestli se tam vejde vetsi a jestli se bude dobre dobijet alternatorem.Pívas píše:Já už sem myslel že dneska všichni vyrostli z toho si kupovat tesco baterky.
Corsa B Joy 1993, 1.4i 44 kW
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 490
- Registrován: 06 črc 2008, 21:34
- Bydliště: Červená Voda
- Kontaktovat uživatele:
měl jsem tam nějakou 60Ah ale v tehle zimě jak sem urval to tahlo na řazení tak mi auto 3 týdny stálo a baterka zmrzla.. v lete byla cajk. koupil jsem tu 78Ah a supr.. jak píše pivas.. hlídat vejšku uchycení už neřeš když je větší nema se kam hnout.. hlavne když ji tam napasuješ .. si změř rozměry. a neco si kup novyho.. ty starty jsou rozhodně lepší a když nenatočíš na poprvé tak na podruhé jo...
Opel Corsa 1.5TD JOY
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 28 črc 2008, 09:55
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
díky za informace ! změřim prostorový možnosti a koupim co největší tam půjde (minimálně však tech 60 Ah). Do Tesca teda nepůjdu ale žádnou Vartu apod. za 3-4tisíce do auta v hodnotě 30tisíc kupovat nebudu. O skutečné kvalitě tzv. "značkových" baterií vím svoje od lidí co pracují ve fabrice Varta v Č. Lípě taky jsem dostal radu dát do auta novou baterku a tuhle stávající skladovat v teple připojovat ji paralelně když startuju zmrzlý auto.
Corsa B Joy 1993, 1.4i 44 kW
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
herri>ta baterka je v prd*** měl jsem to samý,když nemrzlo startoval jsem v pohodě.Mráz víc jak -3° a už jsem to nenatočil.
Koupil jsem Vartu 45Ah a pohoda,-15°C a točí jak blázen.
Jinak ten kastlik je velkej dost,problém je s výškou baterky,tahle je vyšší a je to na chlup pod ten plast stěračů. V manualu píšou max. výšku AKU 19,5 cm ja tam dostal tuhle a ta má 22cm jinak ta Varta stála 1500,- a to auto nejspíš přežije
Koupil jsem Vartu 45Ah a pohoda,-15°C a točí jak blázen.
Jinak ten kastlik je velkej dost,problém je s výškou baterky,tahle je vyšší a je to na chlup pod ten plast stěračů. V manualu píšou max. výšku AKU 19,5 cm ja tam dostal tuhle a ta má 22cm jinak ta Varta stála 1500,- a to auto nejspíš přežije
Naposledy upravil(a) Havli dne 12 led 2009, 15:01, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 28 črc 2008, 09:55
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 28 črc 2008, 09:55
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 04 zář 2007, 06:48
Ahoj lidičky taky přidám jeden příspěvek.Mám corsu B uplně první motor 1.4i 44kw a co se tyče baterky tak nemám problém i když mi v chladnu jakoby protáčí startér naprázdno.Prej něco s volnoběžkou ale už dva roky to vždycky natočim tak to zatim neřešim.Mám Vartu 60AH už asi 3roky a dostal sem ji tam bez většich problémů a i při -20 sem docela v pohodě nastartoval když si odmyslim ten startér .Takže si každej udělejte svůj názor ale podle mě je lepši dát tam silnějši.Aspoň tu 60ku....
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 28 črc 2008, 09:55
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Hanesek:Souhlasim s tebou, chce to baterii o vetsi kapacite. Vcera jsem koupil 55Ah a dneska rano start uplne takhle hladce jsem to nenatocil ani pred tim v létě s baterií 40Ah. Koukal jsem ještě bráchovi do Astry a on má mínusovej vývod propojenej s kostrou. Máte to v Corsách taky ? já ne. k čemu je to dobrý ?
smazana citace by toxik-q
smazana citace by toxik-q
Corsa B Joy 1993, 1.4i 44 kW