Stránka 3 z 4

Napsal: 01 zář 2008, 08:23
od okura
do jakého motoru to kutíš? ono DIS je ovládáno z jednotky, tedy tvojjiskrový zapálko. ovládané ze snímače kliky a vačky (ckp a cmp)

Když máš rozdělovač bude v něm i hall, no nevím jak by se to dalo dát do kupy, napiš typ motoru na kterém to chceš kutit

Napsal: 01 zář 2008, 15:30
od Pívas
Mám teď X12SZ a chci tam dát motor, bohužel sem sehnal C14NZ s klasickym rozdělovačem.Akorát když tam budu dávat 1.4 místo 1.2 tak tam musim dát i ŘJ z C14NZ, tak nevim jak to udělat, pač elektriku fakt předělávat nechci :? A motorů X14SZ s DIS modulem a bez imobilizéru moc není abych ho sehnal.Nechci měnit kvůli tomu spínačku a zámky ve dveřích.Díky za radu :)

Napsal: 01 zář 2008, 15:43
od NoX
kdyz menis motor za uplne jinej s jinou RJ tak musis vymenit i el svazek k motoru :-) v ramci vlastniho dusevniho klidu :-) a rozdelovace se neboj, aspon je to jednoduchy na servis ne? .))

Napsal: 01 zář 2008, 16:12
od Havli
Pívas,wole sice to blbě vypadá ale je to jednoduchý a spolehlivý. Bejt tebou tak to nechám s rozdělovačem. :wink: jo a ten Halluv snímač tam je 100%

zaměna 1.4 za 1.2

Napsal: 09 bře 2009, 13:28
od Hans88
zdravim, potreboval bych radu zkusenejsich :) chystam se vymenit motor 1.2 x12sz (33kW) za neco silnelsiho co by mi zprijemnilo caste cestovani po dalnicich.
usoudil jsem ze nejsnazsi vymena bude zrejme za 1.4 8v ale... je jich nekolik typu C, X, SZ, NZ... :roll: jde mi hlavne o jednoduchost a nenarocnost vymeny tj jak tady nekdo psal aby to tam pasovalo jako lego. nechystam se s tim na sprinty, jde mi jen o prijemnejsi cestovani :)
pripadne ocenim i zkusenosti tech kteri podobnou operaci delali a dalsi problemy ktere by me mohli pri vymene nemile prekvapit
dikes vsem, hans

Napsal: 09 bře 2009, 14:02
od toxik-q
nejake info o vymene motoru najdes zde :wink: viewtopic.php?t=401 pak tam tvuj prispevek i presunu :wink:

Napsal: 09 bře 2009, 14:14
od Pívas
Od tý 1.4 musíš mít ŘJ, kabely a imobilizér jo a ještě ten motor :D .Než začneš vyměnovat elektr. tak se koukni do el. schéma podle Vinu, jsou tam malý odlišnosti a umístění komponentů, aby se ti nestalo že koncovka ze svazku "nedošáhne" ke komponentu.

Napsal: 09 bře 2009, 14:51
od Hans88
ze potrebuju RJ je mi celkem jasny, imobilizer pokud vim nemam. slo mi spis o to jestli motory maji stejne zaveseni neboli pojde sroub za sroub a nebudu muset nic prevarovat prevrtavat apod., jestli jsou stejny vence na setrvaku...
ale hlavne jaky typy 1.4 pripadaji vubec v uvahu? X14SZ? C14NZ? nebo jeste neco jineho?

Napsal: 09 bře 2009, 15:31
od Pívas
Můžeš tam dát jaký typ chceš tý 1.4, musí to být osmiventil.Akorát nevím jaký máš zapalování, jestli hallovo a nebo DIS modul, podle toho si vybereš motor.Jinak uchycení , setrváky tohle všechno je identický.

Napsal: 09 bře 2009, 16:27
od Velbloud
pletu se nebo jde za za 1.2 8V celkem stejně jako 1.4 8V vyměnit i 2.0 8V?

jestli ano volil bych raději ten dvoulitr, protože jinak si moc nepomůžeš...

Napsal: 09 bře 2009, 16:41
od Hans88
Pívas píše: jestli hallovo a nebo DIS modul, podle toho si vybereš motor.
tim myslis jestli mam klasickej rozdelovac nebo modul (zebrovana krabicka)..?
btw je nejaky rozdil v prevodovkach 1.2 a 1.4 typu jinej SP, jinej diferak jiny poloosy?

Napsal: 09 bře 2009, 16:43
od Hans88
Velbloud píše:pletu se nebo jde za za 1.2 8V celkem stejně jako 1.4 8V vyměnit i 2.0 8V?

jestli ano volil bych raději ten dvoulitr, protože jinak si moc nepomůžeš...
i kdyby do toho bych asi nesel :) prece jenom je to porad jen spotrebak a navic si corsu casto bere mlada a ty bych dvoulitr nepujcil :D

Napsal: 09 bře 2009, 17:23
od Pívas
Velbloud píše:pletu se nebo jde za za 1.2 8V celkem stejně jako 1.4 8V vyměnit i 2.0 8V?

jestli ano volil bych raději ten dvoulitr, protože jinak si moc nepomůžeš...

Bloud>>ty jezdíš v 1.2 nebo 1.4 8ventilu že říkáš že by to nemělo cenu?

Napsal: 09 bře 2009, 17:26
od Pívas
Hans>> ty si myslíš že bych ti nenapsal o tom kdyby nepasoval motor na převodovku?Potřebný věci sem ti napsal v prvním příspěvku :roll:

Poloosy jsou zavedeny do diferáku který je součást převodovky

Napsal: 09 bře 2009, 17:28
od Havli
1.2 má 33kW já mám 44kW :arrow: rozdíl tam je i když né razantní :wink:
K označení>jestli máš rozdělovač tak dej C14NZ,je to ten jednoduchej 1.4 s Hall rozdělovačem a sedí tam všechno,je to stejný :wink: