Stránka 1 z 1

Corsa B 1,2 - při dešti škube motor

Napsal: 15 črc 2009, 07:33
od whois
Zdravím,
mám následující problém:

při větším dešti škube motor, má nepravidelný chod a vůbec netáhne. Po dešti, až auto vyschne, stačí 1-2h vše je zase ok.

Máte někdo podobnou zkušenost?

Díky všem...

Corsa 1,2 B
r.v. 1997

Napsal: 15 črc 2009, 09:19
od brody
No, moje zkusenost i zkusenost znameho, profesionalniho ridice, je, ze na zvysenou vlhkost vice reaguji motory s mensim objemem. Ale co vim, tak spis tak, ze jedou mnohem lip :-) Nevim, jak to, nebo co to, ale probirali sme to s konstrukterem leteckych motoru a ve druhy valce se pouzivalo pro zvyseni vykonu u letadel vstrikovani vody do valcu, kde pri tom velkem tlaku rozlozila na vodik a kyslik a kratkodobe se tak zvysil vykon motoru az o 150k... Nevim, jestli to bude ten samy efekt, ale kazdopadne jestli ti to skube, tak bude nejspis nejaky problem. Napada me mozna vaha vzduchu, jestli ji to nedela dobre? Omlouvam se za OT, kdyztak to smazte...

Napsal: 15 črc 2009, 09:48
od knedlik
hele mohl by to delat i vzduchovy filtr

Napsal: 15 črc 2009, 09:50
od whois
Děje se to za většího deště (kola musí hodně stříkat vodu), možná třeba nějaký čidlo nebo kabel na spodku (čidlo otaček na klice, nebo podobně...).
Pokud auto stojí je mokro a prší nastartuje v pohodě. Auto jede dobře do doby než si ostříká spodek...

Napsal: 15 črc 2009, 10:12
od souky222
nemůže zvlhnout filtr a potom tolik nepropouštět vzduch? prach když navlhne, tak zvětší svůj objem, ne? (teda spiš se obalí vodou) myslim, že kdybys ho jen profoukl kompresorem, tak by to trochu mohlo pomoc(je blbost kupovat novej když to nemám potvrzený).
jinak jestli si myslíš, že by se mohla do nějakýho konektoru dostat voda, tak vlez pod auto a všechny konektory a podobně omotej elektrikářskou páskou

Napsal: 29 lis 2009, 23:21
od Arci
Kup si nove kabely ke svickam a mas to opravene na 100%..:-) (resil jsem dvakrat na C12NZ a C13NZ... Na obou pomohlo...) Dej vedet jk jsi dopadl....

Napsal: 30 lis 2009, 00:07
od Ollino
jo jo mě to taky dělalo a byly to kabely ke svíčkám...tak kup new :lol:

Napsal: 02 pro 2009, 10:42
od ba_djjour
mam X12XE a porobny problem. auto cuka za studena pri suchem pocasi, ale kdyz naprsi, cukani je vyraznejsi a auto netahne, musim davat hodne vic plynu a je i tak line. jak poznam ze su to prave ty kabely ke svickam? da se to nejak poznat ze sou v prdeli? :)

Napsal: 02 pro 2009, 11:41
od Robin
Samozřejmě. Zkus si sáhnout na každý kabel zvlášť při běžícím motoru.
Když dostaneš pecku, tak je špatný kabel. (osobně vyzkoušeno)
:lol:

Napsal: 02 pro 2009, 12:10
od langdon2
ba_djjour: Ty nemas kable na svieckach...Ty mas zapalovaciu listu....Skor by som povedal ze mas v tahu vahu vzduchu...

LIVE data cez OP Com, da sa to zistit
smazana citace by tox

Napsal: 02 pro 2009, 12:15
od toxik-q
langdon2: prosim o pouzivani funkce "zaslat odpoved" misto "citovat" viz pravidla :wink: dekuji

Napsal: 02 pro 2009, 12:52
od ba_djjour
Robin: a neslo by to nejak menej drasticky ako si davat do tela elektriku? :D

Langdon: co znamena "LIVE data cez OP Com" ? a ta zapalovacia lista to je ta plastova vec pod krytom ECOTEC? A vahu vzduchu mam 3/4 roka original BOSCH, problemy pretrvali aj po vymene povodnej za novu, plus teraz sa objavili problemy aj pri vlhkom pocasi. Ziadna kontrolka nesvieti.

Napsal: 02 pro 2009, 13:26
od langdon2
TOXIC sorry kamo...
U nas na opel clube to problem nikomu nerobi, tak som nevedel - dam si pozor.

LIVE data su , ked mas nastarovany motor, pripojenu diagnostiku a pozeras si ake hodnoty ti davaju cidla a pod....
S tou listou to je tazke..Pomoze vymenit od niekoho naskusku...Mam doma X12XE Corsu, Ked pojdem cez Nitru, daj vedet, prehodit to na skusku je robota na dve minuty...A mam doma este jednu staru, ale funkcnu.