Stránka 1 z 3
Napsal: 03 lis 2009, 11:48
od Robin
ba_djjour: Já tomu věřím, že bys rozdíl nepoznal
Většina lidí si to podle mě kupuje kvůli tomu, že je to hezký.
Některým autům to opravdu může hodně pomoct, ale nemyslím si, že Corsa mezi ně patří.
Všechno záleží na tom, kde je umístěná přepážka mezi motorovým prostorem a prostorem, kde je baterka,atd.
U některých aut je daleko od tlumičů a tam by tyč pomohla.
Nevím, jak daleko to má Corsa B, ale u C je poměrně blízko a z tuhosti mám dobrý pocit i bez tyče.
Podívejte, kde má přepážku stará Alfa 33.
http://www.alfabb.com/bb/forums/attachm ... engine.jpg
Myslíte si, že takové auto potřebuje tyč?

Napsal: 03 lis 2009, 13:19
od Tiger.s
Toxi nenaděláš nic .. jinak já bych řekl že právě corsa /tigra to potřebuje jako sůl tak kastle je měká jako bláto

na A corsu mám v plánu i spodní rozpěru
Napsal: 03 lis 2009, 13:36
od pdk88
souhlasím s tigerem
lepší dát rozpěru hned, než pak dokola vařit nosníky,podběhy atp..
a kušujte s OT příspěvkama chuligáni 
Napsal: 03 lis 2009, 16:55
od Svoby
jj rozpěra by fakt bodla, na tvrdým podvozku jde cejtit jak se kastle kroutí...
Napsal: 04 lis 2009, 21:52
od andilek
Tiger.s
vyroba rozperne tyce je naprosto jednoducha staci zmerit, ohnout navarit patky a prisroubovat. jen upozornuji ze kdyz davate rozperne tyce a tim omezujete deformacni zony karoserie pro jeji krut ktere byli vyrobcem navrzeny a urceny tak se karoserie zacne namahat v jinych castech a mohla by i zacit praskat (nosniky atd

Napsal: 04 lis 2009, 21:56
od Tiger.s
to že by měla začít praskat jinde slyším poprvé .... pokud by to byla pravda tak by kamarádi co jezdí rally nejezdili s rozpěrama ve předu nahoře a dokonce dole ... Je mi jasný že výroba není složitá ... Ale x lidi nemá přístup k ohejbačce COčku ....
Napsal: 04 lis 2009, 22:00
od andilek
Tiger.s
Ted jsi me opravdu rozesmal. auta na rallye a vseobecne motorsport maji karoserie kompletne prevarene + mnohdy vyramovane takze tam je tuhost uplne jinde
zamer se nad tim logicky, kazda karoserie se svym zpusobem krouti a kdyz ji to zakazes bude se kroutit jinde, a to v mistech ktere k tomu nejsou urcene

ver mi vim o cem mluvim.
Napsal: 05 lis 2009, 08:04
od Tiger.s
Nemluvím tu o rally speciálech ale o amatérsé rally kde maj rámy pouze vzádu
Napsal: 05 lis 2009, 10:44
od andilek
smeruji skusenost do spravneho tematu
kazda karoserie se v seriovem stavu krouti a musi kroutit

k tomu je vyrobci navrzena tak aby mela sve "deformacni" zony, montazi ruznyh vystuh tyto deformacni zony narusujete a karoserie potom ma tendenci kroutit se v jinych (nasledne slabsich a k tomu neurcenych mistech) coz muze vest az k tomu ze by karoserie
mohla zacit praskat.
rozpery a vubec vetsina tunig dilu pochazi z motorsportu apod. jenze karoserie zavodnich aut nemaji jne rozpery, z mnoha % maji prevarene vsechny bodove svary zejmena na nosnych castech. uz tento samotny ukon auto nesmirne zpevni

nasledne vevareni vicebodoveho ramu uz je zase o necem jinem a pro tuto debatu zbytecne,
jinak jedonudy tip. jak vyzkouset krouceni vasi karoserie
zvednete automobil na dvou mistech na uhlopricku tzn. treba pravy predek a levy

, nasledne si zkuste otevrit dvere a O5tovne je zavrit, vetsine z vas to pujde hure, nekteri z vas dvere nezavrou, a tem uplne nejmaslovejsim karoseriim rupne celni sklo pri otevreni dveri
takze shrnuto podtrzeno:
rozpery sice zvysi pricnou tuhost naprav ale co krut karoserie a jeji podelnou tuhost? takze pokud s autem neplanujete vetsi renovaci ci prestavbu tak si rozperu nasadte a doufejte ze nemate auto v tak zalostnem stavu (koroze) ze to povoli jinde a bude amen konec, a pokud nekdo dela kompletni renovaci zamerte se na prevareni cele karoserie jak jsme jiz psal zejmena jejich nosnych casti

Napsal: 05 lis 2009, 11:09
od Smithy
Staci zvednout auto jenom na jednom miste a uz jsou problemy dvere zavrit. Docela i verim tomu, co pises. Ale kdyz s tim clovek vyslovene neprasi, tak by se nemelo nic dit.
Napsal: 05 lis 2009, 11:29
od andilek
Smithy
ano kdyz vylozene neprasi tak by se nemelo nic dit, ale ono bohate staci prujezd tahle zatacky v rychlostech okolo 100km/h se sportovnim podvozkem

, pokud mate nekdo vyndany motor tak si prevarte misky pro ulozeni tlumicu a nosniky k podbehu a motorove stene, strasne moc to pomuze

, potom auto na bok a prevarit podlahove nosniky a uz to je uplne o necem jinem
vlastne mnohdy staci doplnit bodove svary tam kd ena ne vyrobce zapomel

Napsal: 05 lis 2009, 13:48
od Svoby
většina Béčkových cors má prasklý boční sloupky

Napsal: 05 lis 2009, 14:10
od andilek
Svoby:
tak zavarit

oholit koberce vzit do ruky CO2 a vari a varit

za vikend mas zpevnenou kastli kdyz si maknes

Napsal: 05 lis 2009, 15:17
od Svoby
pravda no, ale nemám kde
Napsal: 05 lis 2009, 16:46
od Smithy
jo ja mam prasklinu u dveri sloupku