Stránka 1 z 3

Napsal: 03 lis 2009, 11:48
od Robin
ba_djjour: Já tomu věřím, že bys rozdíl nepoznal ;-)
Většina lidí si to podle mě kupuje kvůli tomu, že je to hezký.
Některým autům to opravdu může hodně pomoct, ale nemyslím si, že Corsa mezi ně patří.
Všechno záleží na tom, kde je umístěná přepážka mezi motorovým prostorem a prostorem, kde je baterka,atd.
U některých aut je daleko od tlumičů a tam by tyč pomohla.
Nevím, jak daleko to má Corsa B, ale u C je poměrně blízko a z tuhosti mám dobrý pocit i bez tyče.
Podívejte, kde má přepážku stará Alfa 33.
http://www.alfabb.com/bb/forums/attachm ... engine.jpg
Myslíte si, že takové auto potřebuje tyč? ;-)

Napsal: 03 lis 2009, 13:19
od Tiger.s
Toxi nenaděláš nic .. jinak já bych řekl že právě corsa /tigra to potřebuje jako sůl tak kastle je měká jako bláto :lol: na A corsu mám v plánu i spodní rozpěru

Napsal: 03 lis 2009, 13:36
od pdk88
souhlasím s tigerem
lepší dát rozpěru hned, než pak dokola vařit nosníky,podběhy atp.. :wink:
a kušujte s OT příspěvkama chuligáni :D

Napsal: 03 lis 2009, 16:55
od Svoby
jj rozpěra by fakt bodla, na tvrdým podvozku jde cejtit jak se kastle kroutí...

Napsal: 04 lis 2009, 21:52
od andilek
Tiger.s

vyroba rozperne tyce je naprosto jednoducha staci zmerit, ohnout navarit patky a prisroubovat. jen upozornuji ze kdyz davate rozperne tyce a tim omezujete deformacni zony karoserie pro jeji krut ktere byli vyrobcem navrzeny a urceny tak se karoserie zacne namahat v jinych castech a mohla by i zacit praskat (nosniky atd :-)

Napsal: 04 lis 2009, 21:56
od Tiger.s
to že by měla začít praskat jinde slyším poprvé .... pokud by to byla pravda tak by kamarádi co jezdí rally nejezdili s rozpěrama ve předu nahoře a dokonce dole ... Je mi jasný že výroba není složitá ... Ale x lidi nemá přístup k ohejbačce COčku ....

Napsal: 04 lis 2009, 22:00
od andilek
Tiger.s

Ted jsi me opravdu rozesmal. auta na rallye a vseobecne motorsport maji karoserie kompletne prevarene + mnohdy vyramovane takze tam je tuhost uplne jinde :-)

zamer se nad tim logicky, kazda karoserie se svym zpusobem krouti a kdyz ji to zakazes bude se kroutit jinde, a to v mistech ktere k tomu nejsou urcene ;-) ver mi vim o cem mluvim.

Napsal: 05 lis 2009, 08:04
od Tiger.s
Nemluvím tu o rally speciálech ale o amatérsé rally kde maj rámy pouze vzádu

Napsal: 05 lis 2009, 10:44
od andilek
smeruji skusenost do spravneho tematu :-)

kazda karoserie se v seriovem stavu krouti a musi kroutit :-) k tomu je vyrobci navrzena tak aby mela sve "deformacni" zony, montazi ruznyh vystuh tyto deformacni zony narusujete a karoserie potom ma tendenci kroutit se v jinych (nasledne slabsich a k tomu neurcenych mistech) coz muze vest az k tomu ze by karoserie mohla zacit praskat.

rozpery a vubec vetsina tunig dilu pochazi z motorsportu apod. jenze karoserie zavodnich aut nemaji jne rozpery, z mnoha % maji prevarene vsechny bodove svary zejmena na nosnych castech. uz tento samotny ukon auto nesmirne zpevni :-) nasledne vevareni vicebodoveho ramu uz je zase o necem jinem a pro tuto debatu zbytecne,

jinak jedonudy tip. jak vyzkouset krouceni vasi karoserie

zvednete automobil na dvou mistech na uhlopricku tzn. treba pravy predek a levy zadek, nasledne si zkuste otevrit dvere a O5tovne je zavrit, vetsine z vas to pujde hure, nekteri z vas dvere nezavrou, a tem uplne nejmaslovejsim karoseriim rupne celni sklo pri otevreni dveri :-)

takze shrnuto podtrzeno:
rozpery sice zvysi pricnou tuhost naprav ale co krut karoserie a jeji podelnou tuhost? takze pokud s autem neplanujete vetsi renovaci ci prestavbu tak si rozperu nasadte a doufejte ze nemate auto v tak zalostnem stavu (koroze) ze to povoli jinde a bude amen konec, a pokud nekdo dela kompletni renovaci zamerte se na prevareni cele karoserie jak jsme jiz psal zejmena jejich nosnych casti :-)

Napsal: 05 lis 2009, 11:09
od Smithy
Staci zvednout auto jenom na jednom miste a uz jsou problemy dvere zavrit. Docela i verim tomu, co pises. Ale kdyz s tim clovek vyslovene neprasi, tak by se nemelo nic dit.

Napsal: 05 lis 2009, 11:29
od andilek
Smithy

ano kdyz vylozene neprasi tak by se nemelo nic dit, ale ono bohate staci prujezd tahle zatacky v rychlostech okolo 100km/h se sportovnim podvozkem :-) , pokud mate nekdo vyndany motor tak si prevarte misky pro ulozeni tlumicu a nosniky k podbehu a motorove stene, strasne moc to pomuze ;-) , potom auto na bok a prevarit podlahove nosniky a uz to je uplne o necem jinem :-)

vlastne mnohdy staci doplnit bodove svary tam kd ena ne vyrobce zapomel :-D

Napsal: 05 lis 2009, 13:48
od Svoby
většina Béčkových cors má prasklý boční sloupky 8)

Napsal: 05 lis 2009, 14:10
od andilek
Svoby:

tak zavarit ;-) oholit koberce vzit do ruky CO2 a vari a varit :-) za vikend mas zpevnenou kastli kdyz si maknes :-)

Napsal: 05 lis 2009, 15:17
od Svoby
pravda no, ale nemám kde

Napsal: 05 lis 2009, 16:46
od Smithy
jo ja mam prasklinu u dveri sloupku