smeruji skusenost do spravneho tematu
kazda karoserie se v seriovem stavu krouti a musi kroutit

k tomu je vyrobci navrzena tak aby mela sve "deformacni" zony, montazi ruznyh vystuh tyto deformacni zony narusujete a karoserie potom ma tendenci kroutit se v jinych (nasledne slabsich a k tomu neurcenych mistech) coz muze vest az k tomu ze by karoserie
mohla zacit praskat.
rozpery a vubec vetsina tunig dilu pochazi z motorsportu apod. jenze karoserie zavodnich aut nemaji jne rozpery, z mnoha % maji prevarene vsechny bodove svary zejmena na nosnych castech. uz tento samotny ukon auto nesmirne zpevni

nasledne vevareni vicebodoveho ramu uz je zase o necem jinem a pro tuto debatu zbytecne,
jinak jedonudy tip. jak vyzkouset krouceni vasi karoserie
zvednete automobil na dvou mistech na uhlopricku tzn. treba pravy predek a levy

, nasledne si zkuste otevrit dvere a O5tovne je zavrit, vetsine z vas to pujde hure, nekteri z vas dvere nezavrou, a tem uplne nejmaslovejsim karoseriim rupne celni sklo pri otevreni dveri
takze shrnuto podtrzeno:
rozpery sice zvysi pricnou tuhost naprav ale co krut karoserie a jeji podelnou tuhost? takze pokud s autem neplanujete vetsi renovaci ci prestavbu tak si rozperu nasadte a doufejte ze nemate auto v tak zalostnem stavu (koroze) ze to povoli jinde a bude amen konec, a pokud nekdo dela kompletni renovaci zamerte se na prevareni cele karoserie jak jsme jiz psal zejmena jejich nosnych casti
