Stránka 1 z 3

Cukání motoru

Napsal: 07 črc 2010, 18:19
od dodci
Můj problem je: po zapnuti kličku v zapalovani neni slišet mirny bzukot čerpadla ktery vhana palivo, ale auto nastartuje volnobežne otačky se zvednou na 1400, sou na volnobehu stale stejne. Motor vydava divný zvuk jako pes a citit s vyfuku benzin. Pri rozjezdu je potreba dat vacsi plyn a prvny a 4 stupen radeni kurevsky seka, jako v autoškole.Svíti kontrolka motoru. když vypnu zapalovaní ješte motor chvílu jede a pomali zdochyna až zhasne a udela piskot.Takže menil sem svičky, filtre, palivový filter, lambda sonda, váha vzduchu. V servise mi to napichli na diagnostiku a bez zavad jen krokovy motorek volnobežnych otaček, ktery si myslim nespusobuje cukáni za jízdy je to jen na volnobech ne? Co mam delat?kde mam dal hledat? VELIKANSKE Dekuji

Napsal: 07 črc 2010, 19:26
od NoX
krokac... otvira a zavira se podle toho, jak mas plyn ,takze kdyz se divis, ze to cuka, a vis , ze zavada je v krokaci,. tak neni co resit dal vubec. Jakej mas motor? podle toho sou ruzny krokace taky.

Napsal: 07 črc 2010, 20:08
od dodci
Motor 1.0 12V r.v. 2000 ja jen že krokač neni jen na volnobežný otáčky? A navic servis ktery mi delal diagnostiku neni moc O.K. rekl mi ze nemohl nastavit volnobežne otačky pres kompl. proste sam kousek tapal, to ja sem mu navrhl o krokaci.

Napsal: 08 črc 2010, 11:46
od dodci
Dnes rano se objevila dalši zavada, skoro žádný výkon pri rozjezde sem to musel fakt rozhoupat aby sem se pohnul, doskackal jsem na druhu diagnostiku a tam si vzali 25Euro za cituji slova mechanika: 1. máš vybehaný motor(motor ma nalitaných poctivých101763km), 2. máš podpálený ventil 3. máš neco s volnobehom, nemúžu nastavit volnobeh. Mechanik jak se patří nechtel corsu ani opravit že on 3válce neopravuje. PLEAAASE máte nejaký nápady co s ní je?

Napsal: 09 črc 2010, 14:06
od dodci
Tak teda byl jsem s autem v jiním servisu,auto tam stálo 2 dni. A výsledek je teda zajímavý. Krokáč je dobrý jen že mám v pr.eli řidicí jednotku. Je to možný? vždyt auto jede, sice skacká ale jede.

Napsal: 09 črc 2010, 14:28
od NoX
njn, asi je tam nejaka poradna skryta zavada :-D krokac sundat, vycistit, treba to pomuze, je to lehky. v RJ se muzze neco odpalit, ale nestava se to moc casto, ze by se pokazila. a 3 valce zalezi, jak s tim kdo jezdil, jestli to nekdo 100 tis km tahal do cervenyho pole zastudena, tak fakt bude vybehanej

Napsal: 09 črc 2010, 14:54
od dodci
no prave to ma žena a jezdi na babu docela slušne usporne. vyskouši se sundat krokač, nejak vyčistit a skontrolovat čidla po kabelu. ted sem volal svímu mechanikovi a řikal že kdyby byla vadna tak to ani nenastartuji.co je na tym pravdy to nevim, škoda že je corsa 330km od brna stalo se mi to na dovolene na slovensku a ted to stoji u znamych.jestli servis neveme 10000,- a vymeni součastku za 500,-

Napsal: 09 črc 2010, 15:04
od NoX
tak snad jedine dotahnout na lane, a v brne experimentovat.

Napsal: 09 črc 2010, 16:22
od dodci
vyčistený krokáč a diagnostika 80,- Euro diagnostika ukazala 1. špatna váha vzduchu co po odpojeni jede auto stale stejne a jeste navic sme davali novou, 2.špatná řídicí jednotka. auto ma stale vysoky otacky jen už necuka. za tepla se ale dusi. Mám podezrení na EGR ventil jen už fakt nevím.

Napsal: 21 črc 2010, 20:06
od dodci
Auto jsem dotáhnul do Brna a je to OPRAVENO

čidlo volnobežných otáček 3680,-

Napsal: 22 črc 2010, 20:18
od standa PE
mno ja neviem ci ma tento typ motora nejake take cidlo :shock:
vratili ti aj ten stary diel?len ze by si nam to odfotil

Napsal: 22 črc 2010, 20:29
od dodci
čidlo volnobehu nebo krokový motorček

který tendle elektromoturek páni mechanici v Rimavske Sobote na Slovensku čistili technickým benzinem ELEKTROMOTUREK

Re: Cukání motoru

Napsal: 21 srp 2011, 21:35
od montana22

Re: Cukání motoru

Napsal: 27 zář 2011, 16:38
od bumbik
mám přesně stejný problém a mimochodem stejný vůz corsu B 1.0 12V rok výrob 2000 mám vedle předních blatníků logo 2000 edition, ale mám fungl nový krokový motorek BOSCH a od jeho výměny to dělá, otáčky mám seřízené od oka, ale měly by být OK, protože motor startuje, když je studený i teplý a otáčky podle mě v poho, ale když je motor studený, tak se auto cuká a má nepravidelný chod a když ujedu tak 700 m, tak se najednou rozjede jak má, ale občas se začne dusit když jedu třeba delší dobu 50 tak se chvílema zadusí a pak zas jede OK, ale fakt nemůžu přijít na to, čím to je, jelikož mi nikdy nezačala blikat či svítit diagnostika, ale v tomto topicu koumám, že má někdo zřejmě stejný či podobný problém a šokuje mě, že to dělá krokový motorek, když ho mám vyměněný a nový! nebo je to "čidlo volnoběžných otáček" myšlen ještě nějaký jiný díl ??? mockrát děkuji, už jsem z toho na větvi, nemůžu za boha přijít na to, čím to je, mám vyměněný EGR ventil ale žádná změna před 2 lety vyměněna váha vzduchu, nedávno měněná zapalovací cívka filtry svíčky olej a pořád mi to dělá tuto poruchu, jinak je auto ťip ťop ! jenže to dušení za studena a občasné dušení za tepla, když jedu delší dobu stejnou rychlostí, nebo když jedu na setrvačnost a pak zmáčknu plyn, tak se to zadusí a pak to až jde za plynem ... už mě to štve, budu rád za jakoukoliv pomoc! díky moc

Re: Cukání motoru

Napsal: 27 zář 2011, 18:23
od souky222
mě to dělala prasklá guma na zapalovacím modulu -> svíčka probíjela do motoru