Stránka 1 z 2

Zvýšení výkonu u Diesla (1.5)

Napsal: 25 črc 2010, 22:43
od KAMISH
Čau chlapi vím že už tady je téma o zvyšování výkonu je ale nedočetl jsem se tam nic o dieslech tak kdybyste někdo věděl jak přidat na výkonu mému dieslu byl bych moc rád protože 37 kw je málo :D :D :D

Napsal: 25 črc 2010, 23:04
od NoX
pridej tam turbo + intercooler :-)

Napsal: 26 črc 2010, 15:44
od KAMISH
o tom už jsem taky uvažoval ale za 1 motor už ma něco nalitane a za 2 když si spočítám cenu turba a intercooleru tak mě výjde levněji si raději koupit celý motor 1.5 TD ale zatím jsem nikde žádný neobjevil :lol: :lol:

Napsal: 26 črc 2010, 19:13
od nezdvorak
a jak se dá poštelovat TD ? Když pominu přidání IC a větší turbíny?

Napsal: 26 črc 2010, 19:49
od Crewy
Turbodiesel se už steluje lip, jednak chipem,tlak turba atd..

Napsal: 26 črc 2010, 21:10
od KAMISH
přesně tak tlak turba a chip udělá svoje a myslím že se dají vymněnit i trysky apod. :wink: jinak nevíte když dám na 1.5 D sání z 1.7 D jestli se výkon nezvedne? děkuji :wink:

Napsal: 26 črc 2010, 21:27
od Smithy
TD ale pocitac nema, myslim ze se to tu resilo, tak tezko to čipnete.

Napsal: 26 črc 2010, 21:44
od Tiger.s
oněco málo bych na td zvýšil tlak na turbu dal ic a malinko přidal na čerpadle ... ale chtělo by to něco podle čeho bys přidal

Napsal: 26 črc 2010, 21:45
od batoo
TDcko nema RJ tudiz zadnej chip:).

Pokud se trochu rozebere cerpadlo tak se da vyndat takova plastova podlozka a da se osolit vice nafty, zaroven si porid bleed valve regulator na turbo a pridej si trochu tlaku na turbu max 1 bar.
Auto mi lita jako svina. Pokud budes pridavat na nafte zvysi se ti trochu spotreba a budes mit vyssi volnobezne otacky. Nezapomen postelovat spodek plyn. pedalu. Jinak jeste doporucuju pridat malej intercooler, zvysi se ti vykon o cca 10kw. (pozor na prumer hadice, aby nebyl vetsi pak ztratis vykon).
S touhle upravou je nejjednodussi prehodit privod vzduchu z prava a z turba z leva. Musi se pritom vymenit vzduchovej filtr, protoze ten origo box se ti do prava nevejde, takze dat sport. filtr a k nemu rourkou privod studeneho vzduchu. Po instalaci IC muzu jet na D1 do kopce 150-160 a motor je na unosny teplote.

Jinak s tim pridanim na cerpadle si to chce vyhrat aby ti to moc nekourilo.
Pokud by jsi chtel extra raketu, tak jsem videl 1.7td ve dvou provedeni. Jednou si s tim typek vyhral a pridal si k atmosfere turbo a to si ladil, ale dalo to velkou praci. Druha 1.7td i s IC byla vykuchnuta z astry 1.7 tds. To je jednodussi zpusob. Bylo trochu pridano na turbu a cerpadle. Corsa mela cca 70kw a byla docela "ziva" :).

Napsal: 27 črc 2010, 16:43
od Tiger.s
:D pěkně popsaný ... 70kw f dýslu by na corsu mohlo bejt moc púěkný

Napsal: 27 črc 2010, 18:13
od LLuKKi
A není lepší rovnou sehnat DTičko? Dá se sehnat za rozumnej peníz s elektrikou,přidáš na turbu,dáš velkej IC,CHIP a máš hned 80-100kw.

Napsal: 27 črc 2010, 18:57
od Tiger.s
:D další možnost :)

Napsal: 29 črc 2010, 22:41
od batoo
to Lukki:
No ono ne kazdej ma prachy na DTIcko a navic zrovna u corsy ta 1.7DTI jede skoro stejne jak 1.5TD a navic je to starej drzak co schroustne skoro cokoliv a nema se tam moc co podelat.

Napsal: 29 črc 2010, 23:20
od petanek192
ja mam 2.0DTI ve vectre a taky nejede premislel sem u regulatoru tlaku turba . jenze tam je to rizene podtlakem tzn ze si moc nepomuzu mam takovej pocit pac beztak to leze pres wastegate kera musi mit nejakou regulacu jiz v sobe ... jen muj nazor myslim ze lepsi je tam dat vetsi turbo a pak regulovat ... nevim ptam se :D

Napsal: 30 črc 2010, 07:20
od batoo
U te 2.0 je blby ze nema vgt turbo, to 2.2 uz ma. Tzn. Turbo s variabilnim naklopenim lopatek. Manualne to neupravis, musis chipem. Nech si nahrat nove mapy do RJ. 2.0 to prida myslim ze kolem 15-20kw.

Edit: jeste si zkus zjistit jestli nejsou v 2.2 lepsi vstriky a jestli by nesly na 2.0