TDcko nema RJ tudiz zadnej chip:).
Pokud se trochu rozebere cerpadlo tak se da vyndat takova plastova podlozka a da se osolit vice nafty, zaroven si porid bleed valve regulator na turbo a pridej si trochu tlaku na turbu max 1 bar.
Auto mi lita jako svina. Pokud budes pridavat na nafte zvysi se ti trochu spotreba a budes mit vyssi volnobezne otacky. Nezapomen postelovat spodek plyn. pedalu. Jinak jeste doporucuju pridat malej intercooler, zvysi se ti vykon o cca 10kw. (pozor na prumer hadice, aby nebyl vetsi pak ztratis vykon).
S touhle upravou je nejjednodussi prehodit privod vzduchu z prava a z turba z leva. Musi se pritom vymenit vzduchovej filtr, protoze ten origo box se ti do prava nevejde, takze dat sport. filtr a k nemu rourkou privod studeneho vzduchu. Po instalaci IC muzu jet na D1 do kopce 150-160 a motor je na unosny teplote.
Jinak s tim pridanim na cerpadle si to chce vyhrat aby ti to moc nekourilo.
Pokud by jsi chtel extra raketu, tak jsem videl 1.7td ve dvou provedeni. Jednou si s tim typek vyhral a pridal si k atmosfere turbo a to si ladil, ale dalo to velkou praci. Druha 1.7td i s IC byla vykuchnuta z astry 1.7 tds. To je jednodussi zpusob. Bylo trochu pridano na turbu a cerpadle. Corsa mela cca 70kw a byla docela "ziva"

.