Stránka 1 z 2

Desťák's Garage

Napsal: 01 lis 2010, 10:09
od Desťák
Ahoj, tak tady bych Vám rád představil mojí Corsu. V Rodině je auto od roku 2004. Jezdím s ní třetím rokem, hlavně když jsem mě rozdělanou Hondu : )
Teď k autu. Prestože vznětovým agregátům v osobních autech moc nefandím i přes počáteční nevůli se zdá Corsa bejt docela fajn.

Motor:
1.5 Turbo Diesel bez úprav
spotřeba když cihla plyn 6l / 100 km

Převodovka:
5Q manuální

Karoserie:
3 dvéřová

Výbava:
Sport
el. okna
centrál

Moje plány s autem ?
tak udržovat v dobrém provozuschopném stavu než dotáhnu do konce studium :) snad se tu najde někdo z koho budu moct vytáhnout patřičný technický info.

závěrem foto Opelu Costra co jede zvostra : )

Napsal: 01 lis 2010, 14:38
od Desťák
máte někdo zkušenosti se swapem motoru z vectry A/B nebo astry F 1.7TD ?
je možnost použít delší převodovku ? jakou a s jakým převodem ? dají se převodovky kombinovat ?
jak to je se záměností podvozkových a brzdových dílů ? např brzdy vectra A
kdo máte nějaký info sem s ním díky ;)

Napsal: 02 lis 2010, 10:15
od Lukkas
čus :D hh, zrovna to teď taky řešim .. mam 1.5D a chci tam dávat ISUZU 1.7TDS s intercoolerem 60kw - 82HP .. a kdyžtak projeď tohle, tady se dozvíš víc :arrow:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 65&start=0

Co jsem se tak dozvěděl, tak by to jít mělo, na držáky je to stejný, celkově je motor stejnej, jen musíš vyměnit chladič, ptz u 1.7TDS je manší + IC, a je tam snad AGR ventil, tak ten by se rovnou zaslepil :wink: je jen kvůli emisím.Nechám tam svou kratší převodovku z 1.5D/TD

Napsal: 05 úno 2011, 19:27
od Desťák
takže po delší době se něco děje. vyměnil jsem filtry palivo + vzduch, najel jsem 827km se spotřebou 5,5 l / 100 km což je hezčí jak předchozích 7,2 l / 100 km.

cose týká nádcházejcích prací, tak to vypadá zhruba následovně:

přední blatníky
řidičovy dveře
zadní lemy
dopasovat nárazníky
práh u řidiče
přední čelo
oprava centrálu
zadní tlumiče


současně s opravou plánuju nějakou tu modifikaci:

přední blatníky budou lamino
zadní lemy budou z plechu
nový brzdy a rovnou sehnat 236mm s vnitřním chlazením na přední nápravu
instalace intercooleru Lancia Delta 1.6 HF turbo
ještě bych rád celou převodovku nebo alespoň stálej převod 3,35 (zatím nevím kde sehnat)
5J x 13" litý kola když seženu

Napsal: 05 úno 2011, 19:46
od Fošna
Myslíš, že se to IC vyplatí? U toho seriovýho turba nejsou zas tak velký tlaky ne? :roll:

Napsal: 05 úno 2011, 19:51
od Tiger.s
nejde o tlak ale o teplotu :D

Napsal: 05 úno 2011, 19:52
od Fošna
čím větší tlak, tím větší teplota ne? :D

Napsal: 05 úno 2011, 20:09
od Desťák
samozřejmě že vyplatí ověřil jsem si to výpočtem ;) ale třeba u Liazky to vedení tlakovýho vzduchu bylo tak že co se získalo IC tak se na tom vedení zase ztratilo :)

s použitím IC se přidá i palivo takže by to auto mohlo bejt trošku použitelnější v běžným provozu :)

Napsal: 05 úno 2011, 23:12
od Desťák
IC jsou defakto k dispozici 3
delta 30 x 16 x 6 cm
avia 47 x 20 x 6 cm
volvo 45 x 45 x 3 cm

Napsal: 06 úno 2011, 18:13
od Lukkas
Pak dej foto, až tam dáš IC .. :wink:

Napsal: 06 úno 2011, 18:18
od NoX
a proc brzdy 236mm chlazeny? sezen rovnou trmeny z calibry 8v/16v, a mas instantn swap na brzdy 256mm chlazeny, a rozdil je hoooodne citit, to mi ver :-))

Napsal: 06 úno 2011, 18:20
od nezdvorak
s tim IC ti fandim ....
udělej kdyžtak nějakou hezkou fotodokumentaci, ať se můžem inspirovat :wink:

Napsal: 06 úno 2011, 18:35
od Tiger.s
dej co nejmenší.... bys pak neměl velkej turbo efekt

Napsal: 06 úno 2011, 19:02
od Desťák
při použití Cali/vectra brzd 256mm mám pocit že pak neobuju 13" kola

IC dám asi VOLVO má největší plochu ze všech a bude prostor pro případný zvýšení tlaku. Zjistil jsem že astra F má hadice k intercooleru protažený kolem chladiče bokem

o seriovým turbu IHI RHB2 jsem toho taky moc nenašel, kolik tlaku zvládne ani jestli je potřeba větší kompresor

Napsal: 06 úno 2011, 19:57
od NoX
jn, to neobujes, potrebujes pak 14" ale rozdil v brzdach je tam ohromnej