Corsa C a opět EGR :-)

Máte problém či závadu a potřebujete poradit? Pak jste ve správné sekci...

Moderátor: Arci

Odpovědět
zdenek.zemek
Příspěvky: 3
Registrován: 26 kvě 2018 08:50

Corsa C a opět EGR :-)

Příspěvek od zdenek.zemek » 21 črc 2018 16:40

Ahoj Corsáci, mám Corsu 2003, 1.0 - tři hrnky...
Možná to tu někde zaznělo ta odpověď, ale já to nenašel, tak se omlouvám. Totiž diagnostika hlásí poruchu EGR. Vyndal jsem ho a pomocí čističe brzd se ho snažím vyčistit a ten pístek rozhýbat, ale je tam na hovňajs přístup... Máte nějakej typ jak to děláte? TEn pístek se ani nehne... ale jako ani ťuk... jak celej ten EGR krám rozebrat jsem nenašel nikde. JEstli to vůbec jde... některý jsem viděl že se nechají, ale bojím se, že tenhle ne... Jediný co, tak jsem vyndal tu mosaznou záslepku jak je naproti pístku, tím jsem mohl zkusit zatlačit na pístek přímo ze zhora... ale nic... nehne se, ani když jsem ho pořádně namočil v tom čističi brzd.... nějakej typ co s tím? Koukám novej stojí cca 2600,- tak ho asi koupim, ale ještě než to udělám, chci se poradit s vámi... Moc díkky za rady....

Zdeněk

Reklama
 

zdenek.zemek
Příspěvky: 3
Registrován: 26 kvě 2018 08:50

Re: Corsa C a opět EGR :-)

Příspěvek od zdenek.zemek » 21 črc 2018 16:42

Ještě bych doplnil, že se jedná o tenhle EGR:
https://www.autokelly.cz/Product/MBL-EV ... 3;34214559

zdenek.zemek
Příspěvky: 3
Registrován: 26 kvě 2018 08:50

Re: Corsa C a opět EGR :-)

Příspěvek od zdenek.zemek » 25 črc 2018 09:58

Tak EGR jsem vyměnil za nový, zmizela mi chyba P0136, ale stále se objevuje chyba P1405...
Podle týhle tabulky:
http://www.launchtech.co.uk/dtc-codes-list/

By to měl bejt EGR... zajímavý je, že před jeho výměnou mi svítilo ještě P0136 což by měla být ta druhá lambda... ale já měnil EGR... nemam vyměnit i tu lambdu? Mohlo by to být tím? :-). Pak mě ještě teda napadají kabely - projít... jestli není nějaký poškozený...
I když na druhou stranu, ta chyba se rozsvítila tak až po 5ti km a ne hned... čili pokud by to byla kabeláž, tak hádám se to rozsvítí hned? Že by jako ta řídící jednotka neměla elektrickou odezvu od té, či oné součástky? Čili pokud to nějak měří průtoky vzduchu atd., tak by se mi to jevilo jako možný ta lambda. Protože EGR by nedostával informace od lambdy a tudíž by se neotvíral, nezavíral... prostě nepracoval správně a z toho důvodu by jednotka vyhodnotila chybu po určité době... ale fakt nevím jak to maj propracovaný... :-)

Omlouvám se za laickej dotaz, ale nevím kam se jinam obrátit než na fandy tohohle příjemného mikrovozítka :-).

Moc díky všem za odpovědi....

Odpovědět