všechny OT, a podobný povídačky... co s Corsou mají společného jen pisatele.
Moderátoři: Lukkas , nezdvorak , Arci
Fošna
Příspěvky: 1468 Registrován: 09 črc 2008, 21:05
Bydliště: Česká Lípa
Příspěvek
od Fošna » 13 pro 2010, 19:48
1:9,6
A potřebuju 1:9,8
Corsa A 12NC (43PS)--- EX
Corsa B X14SZ (60PS)--- EX
Astra F X17DTL (65PS)--- EX
Zafira A Y20DTH (100PS)
yeti
Příspěvky: 543 Registrován: 16 úno 2009, 14:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od yeti » 13 pro 2010, 21:25
snížením hlavy se ti zvíší kompresní poměr, ale o kolik to ti neřeknu. když to vemeš o 0,3 tak je to málo tím se akorád zarovná min o 0,5 někdo dává i 0,8 a víc ale to už je na každým o kolik si ji veme
cheetah3
Příspěvky: 315 Registrován: 07 srp 2010, 13:07
Bydliště: Slovenská republika
Příspěvek
od cheetah3 » 13 pro 2010, 21:55
Komprese by mela byt stejna aby rj nedelala bordel.
Fošna
Příspěvky: 1468 Registrován: 09 črc 2008, 21:05
Bydliště: Česká Lípa
Příspěvek
od Fošna » 14 pro 2010, 06:34
No já potřebuji vědět o kolik to přesně vzít aby se komprese zvýšila z 9,6 na 9,8... neznáte na to někdo vzoreček?
A nebo způsob jak to zjistit? Metodou pokus - omyl se mi to dělat nechce
Corsa A 12NC (43PS)--- EX
Corsa B X14SZ (60PS)--- EX
Astra F X17DTL (65PS)--- EX
Zafira A Y20DTH (100PS)
yeti
Příspěvky: 543 Registrován: 16 úno 2009, 14:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od yeti » 14 pro 2010, 18:23
vzoreček najdeš nejspíš na netu
já bych si to vzal o 0,5-0,6
stejně nechápu proč to tak řešíš
pdk88
Moderátor
Příspěvky: 2132 Registrován: 24 črc 2007, 12:03
Bydliště: Čáslav
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od pdk88 » 14 pro 2010, 18:52
dej srovnanou hlavu z SE a máš to
Corsa A GSi C20XE "Orangeer"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
Fošna
Příspěvky: 1468 Registrován: 09 črc 2008, 21:05
Bydliště: Česká Lípa
Příspěvek
od Fošna » 17 pro 2010, 15:27
Yeti: Protože chci aby to jelo a nechci aby se mi potkaly ventily
PDK: No jestli znáš někoho, kdo má tady v ČR srovnanou hlavu z SE, tak mi napiš
Já jsem rád, že jsem sehnal sání, kabely a ŘJ
Sehnat díly na tenhle motor je fakt horor
Corsa A 12NC (43PS)--- EX
Corsa B X14SZ (60PS)--- EX
Astra F X17DTL (65PS)--- EX
Zafira A Y20DTH (100PS)
yeti
Příspěvky: 543 Registrován: 16 úno 2009, 14:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od yeti » 17 pro 2010, 17:08
no tak to vem o 0,3 a je to
Robin Benett
Příspěvky: 248 Registrován: 19 říj 2008, 10:20
Příspěvek
od Robin Benett » 17 pro 2010, 17:42
tady jsou hodnoty
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Fošna
Příspěvky: 1468 Registrován: 09 črc 2008, 21:05
Bydliště: Česká Lípa
Příspěvek
od Fošna » 17 pro 2010, 17:45
Robin: Dík... moc mi to pomohlo
Corsa A 12NC (43PS)--- EX
Corsa B X14SZ (60PS)--- EX
Astra F X17DTL (65PS)--- EX
Zafira A Y20DTH (100PS)
Robin Benett
Příspěvky: 248 Registrován: 19 říj 2008, 10:20
Příspěvek
od Robin Benett » 17 pro 2010, 17:47
pokud by chtěl někdo motor C16SE rozložený před repasí.....je k mání
Fošna
Příspěvky: 1468 Registrován: 09 črc 2008, 21:05
Bydliště: Česká Lípa
Příspěvek
od Fošna » 17 pro 2010, 17:48
A kabeláž je stejná s C14SE?
Corsa A 12NC (43PS)--- EX
Corsa B X14SZ (60PS)--- EX
Astra F X17DTL (65PS)--- EX
Zafira A Y20DTH (100PS)
Fošna
Příspěvky: 1468 Registrován: 09 črc 2008, 21:05
Bydliště: Česká Lípa
Příspěvek
od Fošna » 17 pro 2010, 17:54
A prodáš jenom kabeláž?
Corsa A 12NC (43PS)--- EX
Corsa B X14SZ (60PS)--- EX
Astra F X17DTL (65PS)--- EX
Zafira A Y20DTH (100PS)
Gooder
Příspěvky: 3564 Registrován: 11 dub 2011, 16:20
Bydliště: Praha - Západ
Příspěvek
od Gooder » 27 pro 2012, 14:07
Moje AJ není zrovna na dvakrát vynikající úrovni, nepomohl by mi prosím vás někdo s překladem?
http://www.astraownersclub.com/vb/showt ... p?t=319927
http://www.mk3oc.com/forum/showthread.p ... elp-please
Případně NJ:
http://www.opel-problemforum.de/f2-antr ... tra-f.html
http://www.corsa-tigra.de/showthread.ph ... -auf-C14se
Jde mi to, že bych rád věděl, co se tam řeší o pístech, případně o celé výměně.
Dočetl jsem také něco o snímači klikové hřídele, ale to má X14SZ stejné jako C14SE, alespoň podle Autokelly. Impulzní kolo kl. hřídele budu muset sehnat jiné. Pokusím se ho koupit od Opelu. Ale problém nastává v těch pístech, co jsem tak postřehl na internetu a různých diskuzích, tak nejspíš jsou jiné. A kupovat písty by byl ranec si myslím. Byl by problém nechat původní?
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->