vybíjení baterky

Máte problém či závadu a potřebujete poradit? Pak jste ve správné sekci...

Moderátor: Arci

david1
Příspěvky: 6
Registrován: 09 led 2011, 14:22
Bydliště: Brno

vybíjení baterky

Příspěvek od david1 »

Zdravím vás, prosím o radu při této situaci.
Mám Corsu 1,5D r.95. Před 14ti dny - 15 stupňů se mi odporoučela autobaterie, tak jsem koupil novou 72 ah a po dvou dnech byla vybitá i tato. Novou autobaterku jsem nabil jel do servisu změřit dobíjení hodnota při volnoběhu 13 a něco, ale při vysokých otáčkách až 17 a něco voltů. Po dvou dnech se situace opakovala znovu autobateka vybitá. Při prvním vybití auto ujelo 20 KM a při druhém vybití auto 2 dny stálo. Je možné, že někde něco baterku vybíjí ? Poradíte mě jestli to není třeba častější závada nějaké elektrosoučástky? Děkuji.
Uživatelský avatar
FizzBiker
Příspěvky: 142
Registrován: 06 pro 2010, 15:49
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FizzBiker »

spaleny regulator? relatko?? proste ti neodpina dobijeni proto ta vysoka hodnota a zuszava to seple a vybiji se prez altik... hm?

co ti na to rekli v servisu?
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

pokud ti to ukazuje pri nastartovanym motoru 17V, tak mas spaleny regulator dobijieni v altiku. tim bych asi zacal, bud spravit, nebo sehnat jiny altik a vymenit.

pak napis, jeslti to dela dal, a uvidis dlasi postup
david1
Příspěvky: 6
Registrován: 09 led 2011, 14:22
Bydliště: Brno

Re: vybíjení baterky

Příspěvek od david1 »

david1 píše:Zdravím vás, prosím o radu při této situaci.
Mám Corsu 1,5D r.95. Před 14ti dny - 15 stupňů se mi odporoučela autobaterie, tak jsem koupil novou 72 ah a po dvou dnech byla vybitá i tato. Novou autobaterku jsem nabil jel do servisu změřit dobíjení hodnota při volnoběhu 13 a něco, ale při vysokých otáčkách až 17 a něco voltů. Po dvou dnech se situace opakovala znovu autobateka vybitá. Při prvním vybití auto ujelo 20 KM a při druhém vybití auto 2 dny stálo. Je možné, že někde něco baterku vybíjí ? Poradíte mě jestli to není třeba častější závada nějaké elektrosoučástky? Děkuji.
Altik jsem měnil před 3 měsíci. Při volnoběhu je hodnota dobíjení 13 a něco, ale při vysokých otáčkách to jde až na 17 V. Ale zaráží mě že se to vybíjí i když to auto stojí a není nic zaplý. Jediný co je zaplý tak je alarm.. Ale ta led dioda co signalizuje alarm přece za 2 dny neodrovná 72ah baterku
Naposledy upravil(a) david1 dne 09 led 2011, 15:01, celkem upraveno 4 x.
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

v tom pripade je mozny ,ze i ten novej altik neni dobrej. kupoval si tam funglovku, nebo si daval jetej?
david1
Příspěvky: 6
Registrován: 09 led 2011, 14:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od david1 »

[jetej
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

tak jestli mas nekoho znamyho elektrikare, tak ten by mel byt schopny zkontrolovat diodovy mustek a dobijeci rele v tom altiku, jeslti nejsou taky zniceny.

jinak baterku ti muze vybijet treba spatne zapojeny radio, trvale pustenej zesilovac, nebo taky autoalarm, pokud mas.
david1
Příspěvky: 6
Registrován: 09 led 2011, 14:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od david1 »

NoX píše:tak jestli mas nekoho znamyho elektrikare, tak ten by mel byt schopny zkontrolovat diodovy mustek a dobijeci rele v tom altiku, jeslti nejsou taky zniceny.

jinak baterku ti muze vybijet treba spatne zapojeny radio, trvale pustenej zesilovac, nebo taky autoalarm, pokud mas.

jo rádio blbne někdy jede někdy ne to je možný
Uživatelský avatar
FizzBiker
Příspěvky: 142
Registrován: 06 pro 2010, 15:49
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FizzBiker »

zmer si odber na baterce, se divim ze to neudelali kdyz merili tu voltaz, zmeri se dobijeni a taky odber pri "vyplem" zamcenem aute, vybijet muze i svetylko v kufru... a to by ti tu baterku taky za dva dny vymlátilo...
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

to je sice fakt,ale svetylko v kufru neudela na altiku rozsah 13 - 17.5 V... to bych spis rekl, ze v pici altik zase :-)
david1
Příspěvky: 6
Registrován: 09 led 2011, 14:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od david1 »

Baterku jsem teď vydělal a dal na nabíječku vymontoval jsem i rádio i když si myslím, že ani autorádio, při tom i kdyby 2 dny hrálo nemůže oddělat baterku ( myslím ) Ráno valím do servisu a uvidíme. Každopádně zatím děkuju.
Uživatelský avatar
Sqetch
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 114
Registrován: 02 úno 2010, 20:58
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sqetch »

Nejjednodussi co muzes udelat je odpojit kladny pol na baterce a zmerit si samovybijeni pomoci multimetru. Jeden kontakt multimetru das na plus pol baterie a druhy na svorku plus polu. Meris Ampery a maximalni hodnota je tusim 0,3 A. Pokud tam bude vic, zkus postupne odpojovat veci ktere tu psal NoX. V 90% pripadu je to spatne zapojene autoradio.
C14NZ
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
FizzBiker
Příspěvky: 142
Registrován: 06 pro 2010, 15:49
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FizzBiker »

u radia neni problem odber i cca 10A a u vetsich radii aj vic,... nerikam ze svetylko v kufru zpusobuje ten hroznej rozsah ale muže vybíjet...

podle me zustava zaple dobijeni a vybiji se to zpet prez altik...
Paluš
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 389
Registrován: 09 úno 2007, 12:01
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Paluš »

Kluci, vždyť je to přece tak jednoduché zjistit, který spotřebič odebírá.
Vem si multimetr, odpoj + pól na baterce, přepni si multimetr na měření ampér a zapoj jeden konec k baterce a druhý na kontakt co je normálně na baterce.
Na multimetru se ti okamžitě zobrazí, zda ti něco z baterky jde či nikoliv. Pokud na multimetru něco naměříš, postupně napřed odpojuj po jedné pojistky do té doby, než bude odběr 0.
Pak už jen zjistit, k čemu pojistka patří a máš to :wink:
david1
Příspěvky: 6
Registrován: 09 led 2011, 14:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od david1 »

Mám to v servisu doufám, že to najdou pak napíšu v čem to bylo . Zatím děkuji
Odpovědět