Jak sunda řemenici Corsa 1,5TD
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24 zář 2008, 23:50
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Jak sunda řemenici Corsa 1,5TD
Prosím jak mám sundat hlavní řemenici. Vypálila se mi u ní guma a začla se protáčet. Mám náhradní, ale nevím jak jí mám sundat. Prosím o radu... Moc děkuji... Chci se také zeptat zda někdo nemá kopletní plánek motoru na corsu Diesel 1,5TD moc děkuji
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- batoo
- Příspěvky: 101
- Registrován: 21 čer 2009, 19:08
- Bydliště: Praha
Hlavne kdyby se protocila tak to mas v prdeli:)
Nemyslis klinak? Tam je takovej napinak u altiku, nekteri maj i takovej napinaci sroub, Dela se to blbe, pac tam prekazej veci od serva atd.
Lepsi zespod.
Nemyslis klinak? Tam je takovej napinak u altiku, nekteri maj i takovej napinaci sroub, Dela se to blbe, pac tam prekazej veci od serva atd.
Lepsi zespod.
Opel Corsa B 1.5D 5D 1994 20X 000Km -Socialni edice:)
Opel Corsa B 1.5TD 3D 1995 14X 000Km - rachan edice:)
Opel Corsa B 1.5TD 3D 1995 14X 000Km - rachan edice:)
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24 zář 2008, 23:50
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
řemenic
Jedná se o řemenici, na které jsou klínové řemeny pro pohon alternátoru, čerpadla, servo.
Řemenice je složena ze 2 kůsu a mezi nimi je guma, která právě tlumí nárazi. Jakým způsobem to dostali v originále do sebe nevím a momentálně to není pro mě aktuální. Ta guma, která právě tlumí nárazi také slouží, že se to nemůže protáže. Jelikož mě se postupem času tato guma vypálila a to zdůvodu, že se mi to postupně protáčelo. Došlo to do takové fáze, že se to protáčí tak moc, že otáčky na dobíjení a na čerpadlo jsou 200 až 0. Což není možné s tímto stavem jezdit.
Mě jde hlavně o to jak to mám sundat. 4 matky jsem odšrouboval a je tam ještě uprostřed jedna velká tak právě na to se ptám jestli tu velkou matku také mám dát pryč či teď to stáhnout už stahovákem. Nechci si zničit a ohnout něco jiného.
Moc děkuji za odpověď.
Řemenice je složena ze 2 kůsu a mezi nimi je guma, která právě tlumí nárazi. Jakým způsobem to dostali v originále do sebe nevím a momentálně to není pro mě aktuální. Ta guma, která právě tlumí nárazi také slouží, že se to nemůže protáže. Jelikož mě se postupem času tato guma vypálila a to zdůvodu, že se mi to postupně protáčelo. Došlo to do takové fáze, že se to protáčí tak moc, že otáčky na dobíjení a na čerpadlo jsou 200 až 0. Což není možné s tímto stavem jezdit.
Mě jde hlavně o to jak to mám sundat. 4 matky jsem odšrouboval a je tam ještě uprostřed jedna velká tak právě na to se ptám jestli tu velkou matku také mám dát pryč či teď to stáhnout už stahovákem. Nechci si zničit a ohnout něco jiného.
Moc děkuji za odpověď.
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jestli si to dobře pamatuju, tak ta protřední, jak ty tvrdíš "matka", je jakoby součást klikovýho hřídele ..... jestli se teda nepletu, tak pokud máš sundaný ty 4 šrouby, tak stačí tu řemenici nečim odrazit resp. odpáčit z toho náboje (matky) ... dle mě je ta řemenice na tom nasazená stejně jako disk u kola na náboji .... vyveďte mě někdo z omylu, pokud se pletu ...
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24 zář 2008, 23:50
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Všem moc děkuji za odpověď, je to přesně tak jak je řečeno v posledním komentáři. Nechtěl jsem hned do toho mlátit a páčit dokud jsem nevěděl a nebyl jistý jak to tam je přidělaný. Opravdu jakoby ta střední matka je centrovací a řemenici drží 4 šrouby. Na sundání opravdu jednoduché, ale člověk se pořád učí. Všem moc děkuji za názory a odpovědi. Přeji spoustu kilometrů bez nehod a poruch.