motor
Moderátor: Arci
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 17 říj 2010, 12:14
- Bydliště: Česká Třebová
Re: motor
Neres to
. Pokud budes chtit prijit na zavadu, bude Te to stat strasne prachy - je to metoda pokus/omyl.
Zkus zmenit naftu, to nic nestoji. Pouzivej aditivum (vycistis vstriky). Pak uz to je fakt o dohadech - filtry, cidla (teploty, tlaku, vaha vzduchu, otacky klikovky), vstriky, cerpadlo (TCV a SPV ventil), EGR, alternator, ... je to strasna loterie a budes jen sypat prachy a vysledek byt vubec nemusi.
Resil jsem to taky - houpani volnobehu. Nakonec jsem nahodou zmenil naftu a byl klid.

Zkus zmenit naftu, to nic nestoji. Pouzivej aditivum (vycistis vstriky). Pak uz to je fakt o dohadech - filtry, cidla (teploty, tlaku, vaha vzduchu, otacky klikovky), vstriky, cerpadlo (TCV a SPV ventil), EGR, alternator, ... je to strasna loterie a budes jen sypat prachy a vysledek byt vubec nemusi.
Resil jsem to taky - houpani volnobehu. Nakonec jsem nahodou zmenil naftu a byl klid.
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 17 říj 2010, 12:14
- Bydliště: Česká Třebová
Re: motor
Pokud resis volnobeh, tak na ten by nemel mit EGR vliv (alespon podle tabulek). Na volnobeh ma vliv v podstate jen teplota motoru (tzn. cidlo teploty), cidlo otacek cerpadla (to je primo na cerpadle a mam pocit ze snad ani nejde normalne vymenit), a pak dalsich par blbosti.
Zkus vymenit tu naftu a jezdi par tisic km s aditivem. Co jsem zazil ja, tak mi to delala nafta od AGIPu (Diesel tech nebo jak se jmenovala). Stacilo vyjet skoro nadrz, dat tam jinou a byl klid. Houpalo mi to asi o 50-70 otacek. Po zmene nafty houpe o 10 (a to snad houpe kazdy motor). Mozna prilis vysoke cetanove cislo, co ja vim.
Zkus vymenit tu naftu a jezdi par tisic km s aditivem. Co jsem zazil ja, tak mi to delala nafta od AGIPu (Diesel tech nebo jak se jmenovala). Stacilo vyjet skoro nadrz, dat tam jinou a byl klid. Houpalo mi to asi o 50-70 otacek. Po zmene nafty houpe o 10 (a to snad houpe kazdy motor). Mozna prilis vysoke cetanove cislo, co ja vim.