Díky tak vačky určitě nezvládnu přemejšlel sjem o zbroušení hlavy ale to bych asi taky u nás nadvorku dělat neměl co myslíte? ale to vyčištění klapky??můžu něco po*rat??a jak vyčistit?díky
U 8V motoru můžeš hlavu snížit o dost víc než u 16V... ale všechno to jsou spíš desetiny milimetru. Na sníže ní hlavy se určitě sám nepouštěj, je to hodně komplikovaná a náročná práce na kterou si netroufne každý. Jednou jsem snižoval hlavu na fréze a trvalo mi 2 hodiny než jsem hlavu vyrovnal přesně do roviny. Jestli chceš snížit hlavu, tak to dej nějakýmu frézaři, který to už někdy dělal a má na to vybavení a hlavně ti dá záruku na kvalitní práci. Jinak sportovní filtr a sání jako lajk na výkonu vůbec nepoznáš.
Klapka se čistí speciálním čističem na vstřiky.... ale počítej s tím, že se časem zase*e olejem. Jestli tomu chceš zabránit, tak si kup OCT ( Oil Catch Tank) je to nádoba, která se namontuje na odvětrání ventilového víka. Prodávají se tuningové filtry na tohle odvětrání ale tomu bych moc nevěřil.... časem se ucpe olejem a může ti to udělat pěknou paseku s motorem.
Jestli budeš používat ten čistič na vstřiky, tak si pořádně přečti návod... měl by se nastříkat do otevřené klapky, nechat 5 minut vyprhat a potom nastartovat. Po nastartování se nelekni, že bude mít motor divný chod... prostředek se vypaluje a možná z klapky vyšlehnou plameny
Corsa A 12NC (43PS)--- EX
Corsa B X14SZ (60PS)--- EX
Astra F X17DTL (65PS)--- EX
Zafira A Y20DTH (100PS)
U jednobodového vstřikování není třeba klapku čistit (vstřikovač je před klapkou a tudíž jí stále oplachuje benzínem což neplatí u MPI kde se vstřikuje benzín až za klapku), jediné co má cenu čistit je krokový motorek volnoběhu, je to takovej cernej valeček vzadu na tom vstřikování se třema drátkama držící na dvou torxech...
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
Sice se oplachuje benzínem, ale sairait se usazuje. Hlavně jde o to, že se při studeném motoru může přilepit klapka (hlavně v místě pohybu) a pak to ma za následek špatné ranní starty. Měl jsem 1,4i dělalo to a u C 1,2 16V taky. Po vyčištění to reaguje lépe na plyn. Čistim ji jednou ročně vždycky před zimou.
Na tomhle motoru jsem dělal snad úplně všechno a na většinu z toho mám dokumentaci, tak když budeš něco potřebovat není problém se zeptat A když nebudu vědět já, tak je tady spousta jiných ochotných lídí
Corsa A 12NC (43PS)--- EX
Corsa B X14SZ (60PS)--- EX
Astra F X17DTL (65PS)--- EX
Zafira A Y20DTH (100PS)
jojo to už jsem zjistil díky.. a nemáš nějakéj napad jak povilt ty šrouby? ja už jsem dospěl ke kladivu a snažil jsem se to vybouchat..neni tam nějakej podtlak to snad neni možný..
Nejsou to klasický šrouby... jsou to kulatiny s hlavou na křížový šroubovák a dole mají díru se závitem... použij na to ten největší křížový šroubovák co máš a pořádně zaber... ale pozor ať neutrhneš ty števty nja kterých je to našroubovaný
Corsa A 12NC (43PS)--- EX
Corsa B X14SZ (60PS)--- EX
Astra F X17DTL (65PS)--- EX
Zafira A Y20DTH (100PS)