mám teď tu svoji popelnici rozebranou (sundaná zadní náprava, výfuk, nádrž atd...), dělám kompletní rekonstrukci spodku, včetně zadních brzd, trubek, podběhů atd...... no a napadla mě taková věc, a to vyztužit celou zadní nápravu, která se poměrně dost kroutí. Buď celé to "Lko", uzavřít např. 4mm pásovinou nebo tam udělat úhlopříčné žbrdlení z kratších pásovinek...
ilustrační obrázek, jak to myslím...

No, moje otázka zní:
1) Bude to mít nějaký efekt, vzhledem k jizdným vlastnostem auta?
2) Nebude celý auto ještě hůř sedět, protože tak jak je to navržený to má svůj důvod? Nechápu, proč tu celou zadní nápravu někdo neudělal z uzavřenýho jeklu, kde by tuhost v krutu byla podstatně vyšší, ale je možné, že to má svoje opodstatnění, kterému já teď nerozumím?:)
Jedině z čeho mám strach, že se mi ta náprava při vaření COčkem zkroutí a bude to v prd***. Takže ji asi jedině zafixovat, či přišroubovat k nečemu pevnýmu a pak začít bodovat.
Díky všem za názor, ať bude jakýkoliv. Možná, že vymýšlím nesmysly, ale podělit se musím
