Já vím, jak jsi to myslel. Z toho důvodu je chci taky měnit
Nemá smysl na autě dělat něco nového, když "neopravím" zbytek. Jestliže se tam posere něco jiného, co jsem zanedbal, tak můžu mít sebelepší věci, ale budou mi k ničemu.
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění Prosím ->
Ano, nikde jsem tu netvrdil, že Corsa potřebuje kotouče. Tvrdil jsem, že kotouče brzdí lépe a to je rozdíl Navíc před několika měsící jsem šípkovi rozmlouval zadní nápravu, když přemýšlel o prodeji Corsy
Tady cituju část mého příspěvku, kde to je víceméně napsané.
Gooder píše:Jasně, sám to vím, že tahle brzdná síla je zbytečná na mojí motorizaci a takový rozdíl tam nebude, ale nemůžete mi tvrdit, že buben brzdí lépe
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění Prosím ->
hele kluci, kdo tady má místo katalyzátoru rezonátor, pak střeďák origo a koncák origo nebo laďák? nebo pak origo kat. rezonátor a konec origo nebo laďák ?
nechci slyšet že kámoš tohle a tamto... chci vědět kdo to takhle fakt má a jeho zkušenost...nebo pak někoho kdo tomu opravdu rozumí!!!
hele kdyby si měl místo katu rezonátor pak origoš střeďák a origoš konec nebo i sport. konec tak ti je ten rezonátor k prdu...já mam na tý mojí 1.4ce katík za nim rezonátor a za nim sport konec tak jak to má bejt.protože rezonátor urychyluje plyny takže by se ti to stlačovalo u originál střeďáku a dělalo by to bordel....daj se koupit i sportovní katíky který maj větší propustnost a to by bylo úplně nejlepší .takže buďto normální katík,sportovní katík nebo rezonátor za něj dát v případě katíků rezonátor a v případě rezonátoru místo katíku tam dát místo středu jenom trubku mno a na konec normálně sport. tlumič
Corsa B 1.4 8v Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
Jinak nemyslím si, že rezonátor urychluje plyny, spíš bych řekl, že je lépe průchozí oproti střeďáku. Zadní tlumič pro to nebyl koncipovaný a proto se ucpal
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění Prosím ->
já sem zase četl někde tady že origo střeďák u corsy je průchozí... ale osobně sem ho ještě nezkoumal... chci aby to bylo svižnější, protože katík už je tam rozhodně dýl jak dva roky takže bude už ko, pak bych rád zachoval dunivý zvuk který mi momentálně tvoří to že nemam koncák ... a nevím jetli by to pomohlo spotřebě..?
mě to jako blbost úplně nepříde.... a navíc mam taky pravdu s těma turbínovejma motorama
tak co s tím katem, když tam bude rezonátor tak je to špatně říkáš? a když tam bude starej ucpanej kat tak taky.. novej kupovat fakt nebudu, to je dražší než celý auto pomalu
Věř mi, vím to, protože jsem to řešil u mého auta a konzultoval to a dozvěděl jsem se toto Původně jsem si myslel to samé jako Ty, ale prý to jsou jen legendy
A co dát pryč kat a dát jen trubku? Zjistíš, co to udělalo se spotřebou, když nebudeš spokojený, tak případně koupíš rezonátor
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění Prosím ->