
jamal.jefries Corsa b GSI 1.6 16v-:.:PROJECT:.:
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Gooder, Bobek
-
- Příspěvky: 340
- Registrován: 20 pro 2011, 23:36
- Bydliště: Slavonice
Re: jamal.jefries Corsa b GSI 1.6 16v
zesílit sváry každopádně musíš, jednak to bude stabinější a za druhý 1.0 a 1.6GSI je docela rozdíl, takže vařit vařit a vařit 

Corsa B 1.0 12V ECO tec - 55PS → → → Punto MK2 1.2 16V HLX - 80PS
-
- Příspěvky: 1524
- Registrován: 09 říj 2012, 13:26
- Bydliště: RU(O)MBURK
Re: jamal.jefries Corsa b GSI 1.6 16v
bože můj, nemotejte tomu klukovi hlavu....
nic zesilovat nemusí.... svary jsou všeude stejný a ve stejný kvalitě





-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: jamal.jefries Corsa b GSI 1.6 16v
Myslím si, že jestli už to bude mít rozebrané, tak zesílit ty sváry nebude taková práce navíc. A řekl bych, že to potom bude dost poznat 

Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->

-
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 13 dub 2011, 15:53
- Bydliště: Mám.
Re: jamal.jefries Corsa b GSI 1.6 16v
mě by docela zajímalo, jak chcete zesilovat sváry... chcete to ovařit ještě kolem sváru nebo co?
-
- Příspěvky: 1524
- Registrován: 09 říj 2012, 13:26
- Bydliště: RU(O)MBURK
Re: jamal.jefries Corsa b GSI 1.6 16v
je to naprtosto zbytečná práce, protože to zase budeš akorát ohřejvat a nevíš jak se ta kastle postupně svařuje tak to nemá vubec cenu do toho rejpat.... zase takový výkony to mít nebude
navíc kolik by spotřeboval drátu na celou kastli




- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: jamal.jefries Corsa b GSI 1.6 16v
Přesně tak, tam kde to není potřeba vařit, tak do toho nešahat. Zbytečná práce. Žádný sváry zesilovat není potřeba. Kastla je u všech verzí stejně udělaná.Korrpi píše:bože můj, nemotejte tomu klukovi hlavu....![]()
nic zesilovat nemusí.... svary jsou všeude stejný a ve stejný kvalitě
![]()
Navíc, každej svár, kterej na autě uděláš navíc je potencionální hrozba, že to tam začne dříve korodovat. Takže všechny vařený místa je důležitý důkladně a pečlivě ošetřit.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
-
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 13 dub 2011, 15:53
- Bydliště: Mám.
Re: jamal.jefries Corsa b GSI 1.6 16v
je to píčovina... jeden něco plácnul a další milion se toho chytnul, takže teď všichni "zesilujou" sváry, ale ve skutečnosti akorát oslabujou materiál kolem a ještě to zkroutí...
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
Re: jamal.jefries Corsa b GSI 1.6 16v
akorat se to pokruti a .
a jeste vaha navic coz u 1,6 hraje velkou roly
a jeste vaha navic coz u 1,6 hraje velkou roly

Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON

-
- Příspěvky: 340
- Registrován: 20 pro 2011, 23:36
- Bydliště: Slavonice
Re: jamal.jefries Corsa b GSI 1.6 16v
hoši hoši, já to dělal na feldě a je to teda znát neskutečně, celá konstrukce je pevnější, sice občas jede po třech, ale nevadí, konstrukci to teda rozhodně neoslabilo, vařili se sváry co jsou origo stejně jen nabodovaný od robotů a takovou práci to nedá....... neodsuzujte dokud nezkusíte
P.S. jaký je začátek při přestavbě auta na rally? všechno vybrakovat a všechny spoje převařit, aby to vydrželo větší nápor, pnutí atd............
P.S. jaký je začátek při přestavbě auta na rally? všechno vybrakovat a všechny spoje převařit, aby to vydrželo větší nápor, pnutí atd............
Naposledy upravil(a) obcannofka dne 22 dub 2013, 22:50, celkem upraveno 1 x.
Corsa B 1.0 12V ECO tec - 55PS → → → Punto MK2 1.2 16V HLX - 80PS
-
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 13 dub 2011, 15:53
- Bydliště: Mám.
Re: jamal.jefries Corsa b GSI 1.6 16v
takmi řekni jak to uděláš.... mezi bodama to dovaříš housenkou nebo co? a kde všude?
ale tak felda..
ale tak felda..

- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: jamal.jefries Corsa b GSI 1.6 16v
No dobře, tak, ale my tu stavíme auta na normální ježdění, a ne na závody ne? To by tam rovnou mohl všude navařit výztuhy z dvojky plechu .... zich je zichrobcannofka píše: P.S. jaký je začátek při přestavbě auta na rally? všechno vybrakovat a všechny spoje převařit, aby to vydrželo větší nápor, pnutí atd............

Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
-
- Příspěvky: 340
- Registrován: 20 pro 2011, 23:36
- Bydliště: Slavonice
Re: jamal.jefries Corsa b GSI 1.6 16v
tak nelepší je autogen
udělat se dá všechno...... o to že je to felda nejde, ale o to, že je to opravdu znát
Výztuhy nemají cenu, když už, tak rám, ale to by ti na technický asi neprošlo
však se bavíme o autě na normální ježdění, ale taky o kastli, ve který bude motor s větším výkonem a když už je někdo u kompletní přestavby, tak tohle je hooooodně zanedbatelná položka.

Výztuhy nemají cenu, když už, tak rám, ale to by ti na technický asi neprošlo

Corsa B 1.0 12V ECO tec - 55PS → → → Punto MK2 1.2 16V HLX - 80PS
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: jamal.jefries Corsa b GSI 1.6 16v
když to prohřeješ autogenem jak kráva tak to akorát všude začne reznout jak svině.a koor u kastle která není pozinkovaná
radši to pořádně odrezim než se srát se zesilovánim svárů pochopim třebas výstuhu v B sloupku aby nepraskal v polovině to se dělá normálně ale tohle fakt ne.rozdíly mezi těma kastlema nejsou vůbec žádný rozdíl je akorát v podvozku a ten tam půjde komplet z GSI.Takže ať si říká kdo chce co che tak na sváry seru
beztak s tim nebudu lítat furt 200 bo na těhle silnicích u nás na severu to fakt nejde








Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
-
- Příspěvky: 1524
- Registrován: 09 říj 2012, 13:26
- Bydliště: RU(O)MBURK
Re: jamal.jefries Corsa b GSI 1.6 16v
tak výztuhy v A sloupku jsou z bezpečnostního hlediska
on je obrovskej rozdíl mezi kastlí felicie a corsy jelikož první 2 roky dělala škodovka nevyztuženou kastli tak proto se felicie kroutěj
pokud chcete nějak zpevnit auto tak je tu možnost výztuhu mezi přední a zadní tlumiče a pak výztuhu mezi ramena

on je obrovskej rozdíl mezi kastlí felicie a corsy jelikož první 2 roky dělala škodovka nevyztuženou kastli tak proto se felicie kroutěj

pokud chcete nějak zpevnit auto tak je tu možnost výztuhu mezi přední a zadní tlumiče a pak výztuhu mezi ramena

-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: jamal.jefries Corsa b GSI 1.6 16v
Míra: tak vzpěra ti zpevni jen ty dvě místa, ale začne se to kroutit jinde. Pokud má mít smysl vzpěra, tak by to právě chtělo zesílit ty sváry 
Já jen řekl svůj názor, pokud bych měl takle rozebrané auto, tak bych si to nechal zesílit. A je mi jedno, jestli to je určené na závody nebo ne, rozhodně to poznat bude

Já jen řekl svůj názor, pokud bych měl takle rozebrané auto, tak bych si to nechal zesílit. A je mi jedno, jestli to je určené na závody nebo ne, rozhodně to poznat bude

Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
