
zvyseny volnobeh po pridani se dusi
Moderátor: Arci
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03 bře 2013, 23:41
zvyseny volnobeh po pridani se dusi
Ahoj jsem tu nový,mám Corsu B motor 1.0 40kW ,chtel jsem preventivne vycistit takovej ten agregat s klapkou na motoru,vymontoval jsem ji z auta a celou rozebral i vcetne toho potenciometru po nainstalovani a pripojeni vsech hadic a konektoru nastartuji v pohode ale vonobeh mam zvyseny vonobeh okolo 1600 az 2000ot kdyz lehoulince pridam plyn motor se zacne dusit a chcipne.....bojim se ze sem hnul treba s tou hridelkou moturku v potenciometru . Vsiml sem si po nastartovani sem sel k motoru a lehoulince jsem pohnul packou na ktere je prichycene plynove lanko a sotva sem s ni pohnul jakoby se ten dotlumovač k potenciometru vysunul kousicek ven a uz to chcipalo.... nemohl jsem treba nejak zavzdusnit neco? Byvaly majitel rikal ze mu motor obcas chcipnul,ale ja s tim dojel v pohode z chebu k praze a zadny problem. Prosim poradte mi a omluvte mi za mene odborny popis 

-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03 bře 2013, 23:41
Re: zvyseny volnobeh po pridani se dusi
zapomnel jsem dodat ze ty zvysene volnobezne otacky kolisaji....smart001 píše:Ahoj jsem tu nový,mám Corsu B motor 1.0 40kW ,chtel jsem preventivne vycistit takovej ten agregat s klapkou na motoru,vymontoval jsem ji z auta a celou rozebral i vcetne toho potenciometru po nainstalovani a pripojeni vsech hadic a konektoru nastartuji v pohode ale vonobeh mam zvyseny vonobeh okolo 1600 az 2000ot kdyz lehoulince pridam plyn motor se zacne dusit a chcipne.....bojim se ze sem hnul treba s tou hridelkou moturku v potenciometru . Vsiml sem si po nastartovani sem sel k motoru a lehoulince jsem pohnul packou na ktere je prichycene plynove lanko a sotva sem s ni pohnul jakoby se ten dotlumovač k potenciometru vysunul kousicek ven a uz to chcipalo.... nemohl jsem treba nejak zavzdusnit neco? Byvaly majitel rikal ze mu motor obcas chcipnul,ale ja s tim dojel v pohode z chebu k praze a zadny problem. Prosim poradte mi a omluvte mi za mene odborny popis
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03 bře 2013, 23:41
Re: zvyseny volnobeh po pridani se dusi
prosím o pomoc,nevíte někdo co by s tím mohlo být? teď jsem to zkoušel znova nastartovat chytne to normálne volnobeh vybehne na cca 1400 ot/min a po 3 sekundách to prudce padne a motor se zastaví. Zkoušel jsem odpojit baterku (pri vypnutem zapalovani) a znova ji zapojit ....nepomohlo to
-
- Příspěvky: 135
- Registrován: 06 črc 2012, 13:42
- Bydliště: Brno a okolí
Re: zvyseny volnobeh po pridani se dusi
Čau, udělal si po vyčištení klapky tzv. Reset? Co krokový motorek volnoběhu? Ten by mohl dělat kolísání nebo zvýšený volnoběh. Každopádně je potřeba RESET klapky! viz. zde http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008101202
OBECNĚ: Pro smazání veškerých "měkkých" dat obyčejně funguje tento postup: Odpojíme ( - ) pól baterie, sešlápneme brzdový pedál (tím se vybije zbytkový náboj v elektrické soustavě) a necháme auto asi jednu hodinu stát. Pak připojíme baterii, zapneme klíček a počkáme ca 30s. Z motoru se může ozývat cvakání, to se motor snaží "naučit" škrtící klapku a najíždí s ní do krajních poloh. Když cvakání ustane, nastartujeme motor a necháme ho běžet ve volnoběhu až do dosažení provozní teploty. Volnoběh bude různě kolísat a postupně by se měl ustálit na nějakých 750-850 rpm. Plné obnovení adaptačních dat nastane během ca 500km provozu, podle stylu jízdy. Po tuto dobu je třeba počítat s mírnými ochylkami v práci motoru, které ovšem řidič málokdy vůbec postřehne.
Corsa X10XE tříhrnek
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03 bře 2013, 23:41
Re: zvyseny volnobeh po pridani se dusi
ahoj,zkusím to zitra resetovat podle toho navodu,dekuju. Krokovy motorek jsem mel rozebrany a mozna jsem pohnul s hridelkou toho motorku,vadi to? Jeste jednou diky za pomoc