kup čistič brzd ve spreji ( velky baleni, tak za 100 kč), staci sundat hadici ( abys videl tu klapku vevnitr) a poradne prostrikat..(klapku, volnobeznej ventil a vsechny blbosti okolo).
ten karbon to rozpusti ( rychle, efektivni, vetsinou staci).
Jinac demontaz,ten samej sprej nebo benzin, nafta, cistick karburatoru......hadrik a pucovat....
Jsem koupil sprej cistic karburatoru kolik ho tam vystrikat? je dost velky... Zajimalo by me jak to vycistim pod tou klapkou v te nadobě, tam asi nebude moc pristup i tak kdyz to sundam.
všechny ty čističe jsou na ... je to takový chvilkový řešení. Pokud se má ta klapka spolehlivě otevírat, tak jedině vyčistit pořádně acetonem. Když to jednou uděláš pořádně, tak máš zase na 100 tisíc pokoj.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Taky musím zkusit vyčistit, za zahřátého stavu když vyřadím nebo zastavím skočí to na cca 400 misto normalnich 750 až 700 pak se to teda vyšvihne, a má to náběh zdechnout, tuším že tohle snad pomůže
Opel Corsa B 1.0 12V
!!!! Budem spolu dokud nás STK nerozdělí !!!!
40KW = Pár vyplašených kobyl, které umí někdy překvapit