zdarec,chtěl bych se zeptat který díry zaslepit v jedný běhá ten ventil a v tý druhý nevim co je,jestli zaslepit obě nebo jednu,potřeboval bych poradit motor x 12sz a jinak tento motor má agr ventil je dáný na sacim potrubí,ještě jednou prosím o rad u jakou díru zaslepit.Děkuji
opel corsa opc rieger edition
opel performance center
dobře zaslepím obě já jen že jsem tu četl,myslím erik to psal že u některých motorů se má zaslepit jen jedna a tam kde běhá ten ventil nechat volně,tak nevim,jinak je to znát na něčem když to zaslepíš,myslím výkon nebo zrychlení??
opel corsa opc rieger edition
opel performance center
jsem dneska zaslepil obě díry na agr ventilu a když se to zahřálo tak se mi rosvítila ta oranžová kontrolka,tak nevim jestli to mohu zaslepit,jak mi tvrdil pívas.
opel corsa opc rieger edition
opel performance center
No to je další věc.Kamarád má třeba taky 1.2 33kW a když to zaslepil, tak po ohřátí motoru se na něj koukla kontrolka.U některejch morotů to ani nejde, protože to jednotka vyhodnotí jako chybu, padne to do nouzáku a hotovo.
Mně ta kontrolka svítí furt stejně, pač ten ventil je rozbitej a zůstavá "viset" tím pádem se rozsvítí kontrolka Tam ani nemáš čidlo takže kdybys mel novej ventil tak se ti kontrolka nerozsvítí a nevadí ze to máš yaslepený
Jen že u 1.2 33kW to zaslepit ani nejde,protože ten ventil je elektronickej a když se to zahřeje, tak to pozná diagnostika motoru a rozsvítí se Ti kontrolka a auto je v nouzáku a jede na a ještě víc žere.