Na Koni Sport bych se vybodnul(pokud by jsi ho neměl za slušný peníze). Je to spíše okruhový podvozek. Na naše silnice je hodně tvrdý(měl jsem ho na Corse). Buď bych zvažoval jinou řadu od Koni, nebo šel jinam. Já zvažuju Bilstein nebo HP Sporting(případně Protlum). Sháním informace, jak moc je tvrdý Bilstein B6 a B8. HP Sporting(i Protlum) Ti udělají zase podvozek na přání a je tam možnost repase(která je cenově znatelně nižší, než je cena nového podvozku)
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění Prosím ->
A k čemu ta regulace? Já to měl a nikdy jsem s tím nic nedělal, navíc rozdíl byl minimální. Koni Sport je okruhový podvozek, takže podle mě na naše cesty tvrdý. Zkus kontaktovat Protlum nebo HP, jakou by Ti udělali nabídku. Já je asi taky zkusím, případně ten Bilstein
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění Prosím ->
Tak to je jen dalnice tam se stim da neco delat ....
Tady nez se dohrabes na dalnici tak predjedes bambilion aut co jsou schopny jet 75km/h a pohled do zrcatka na tu kolonu za nimi je asi vnitrne uspokojuje a jak to tak byva najde se dalsi kterej nejni schopnej predjet pac ma htp za nim dalsi kterej puldne premysli zda to vyjde pac ma tdi a ja bych pak musel vectru roztrhnout abych predjel 5 aut za sebou tady na tech paradnich cestach jihoceskych
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Tak celkem na tesno to bude az tam dam 1cm podlozku a to mam jeste original lemy tzn ze když je zaklepu tu hranku co je ohla dovnitř coz v zadnim pripade delat nebudu tak muzu dat 2cm podlozku a skrtat to nebude .....
Kazdopadne dik za pochvalu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska