Aditiva
Moderátoři: Lukkas, nezdvorak, Arci
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24 srp 2007, 15:16
- Bydliště: Praha 5
Aditiva
Zdárek, nedávno sem v glóbusu prolejzal autodoplňky a narazil jsem tam na aditivum do benzinu, který má pročistit ventily, hodí se to prej pro motory 12V, 16V, 20V ... prostě s více ventilama. Mělo by to komplet pročistit, dále tam psali, že to vrátí část ztracenýho výkonu, mírně poklesne spotřeba. stálo to asi 100 až 150 a četl sem, že doporučujou dolejvat každejch 5000km. Máte někdo zkušenost s něčim podobnym?
Wenca R.I.P Corsa B 1.0 12V
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2009
- Registrován: 15 led 2007, 07:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No ja jezdim do servisu Halfords v pruhonicich je to anglicka firma ktera nedavno vstoupila na cesky trh sjem maximalne spokojen jezdim tam pravidelne a vzdy dokazou lidi poradit opravdu se tam v tom vyznaji nekteri a maji tam i ty adititva a na ruzne motory, ty adititva yb meli "vycistit" kdyz to tak reknu motrovy prostor a navazat na sebe nektery bordel a zlepsit prubeh vykonove krivky motoru jinak to rikam teorii ja tankuju plne aditivovane palivo Benzina Verva 100 a Shell v-power abych se vyhnul tomu urcitym vecem ktere byly zpusobeny predchozi majitelkou 

-
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 srp 2007, 10:09
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2009
- Registrován: 15 led 2007, 07:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- mikro
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 361
- Registrován: 29 čer 2007, 18:00
- Bydliště: Někde ve středu Čech
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo. Jak jinak by si to chtěl brát. Dojezdit celou nádrž až úplně na sucho a pak teprve? V klidu to tam cvakni. Podle mě to je jako s mícháním fridexu a destilky. Takže aby to mělo nejlepší efekt, tak nabrat až ti bude blika očko. To budeš mít skoro plnou sílu toho benzínu, kdybys tam měl půl nádrže 95 a cáknul tam 10 litrů toho extra benzínu, tak se to rozředí a nebude to takový efekt.Confidence píše:Berry: A na kolik tak ten benzin vyjde? A do Corsicek se teda muze, jo? A kdyz mam v nadrzi obyc 95, tak to muzu k tomu nabrat? Dik
P.S.: jestli jen kecám a neni to pravda, tak tohle radši někdo smažte.
SNĚHURK@ -> Corsa C 1.7DI bílá - 2003
Sound: Sony CDX-GT410U
front: Hertz HSK-130 @ back: SP-690
Woof: Audison SRx 2S + Hertz HX250
Sound: Sony CDX-GT410U
front: Hertz HSK-130 @ back: SP-690
Woof: Audison SRx 2S + Hertz HX250
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
PS 23, moorUP
jakej je váš názor na všechny ty příměsy do oleje na zvýšení výkonu jako je PS23, motorUP
-
- Příspěvky: 33
- Registrován: 15 črc 2007, 21:39
Motor Up, pokud vím, zakázali prodávat, protože nesplňoval ani jednu z úváděných vlastností (snad kromě ceny
). Takže asi tak.
Něco ke čtení: Mazivářské mýty, Mýtus desátý - Dodatečné přísady do motorových olejů
http://www.oleje.cz/index.php?left=main ... ky_mytus10

Něco ke čtení: Mazivářské mýty, Mýtus desátý - Dodatečné přísady do motorových olejů
http://www.oleje.cz/index.php?left=main ... ky_mytus10
Corsa B, X14XE (66 kW)
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Mr Mart
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20 led 2008, 17:36
- Bydliště: South Bohemia
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
zdar lidi ....
jelikož přišla Benzina s diesel zázrakem jménem VERVA, resp. naftou s cetanovym číslem prej 60 ... tak jsem se začal pídit po tom, kolik tak může bejt cetanový číslo zázraku POWER DIESEL s GTL od Shellu ... bez šance ... když jsem se zeptal frajerky na pumpě, tak se mě zeptala, co je cetanovy číslo .... když jsem napsal na info Shellu - tak nic ... žádná odpověď ...
já teda tankuju normál naftu od LukOilu a leju tam VIF Aditiv ... což cetanový číslo taky nepatrně zvýší, ale je to mnohem levnější než nějaký pseudo POWERDIESEL ...
jaký jsou vaše postřehy???

jelikož přišla Benzina s diesel zázrakem jménem VERVA, resp. naftou s cetanovym číslem prej 60 ... tak jsem se začal pídit po tom, kolik tak může bejt cetanový číslo zázraku POWER DIESEL s GTL od Shellu ... bez šance ... když jsem se zeptal frajerky na pumpě, tak se mě zeptala, co je cetanovy číslo .... když jsem napsal na info Shellu - tak nic ... žádná odpověď ...
já teda tankuju normál naftu od LukOilu a leju tam VIF Aditiv ... což cetanový číslo taky nepatrně zvýší, ale je to mnohem levnější než nějaký pseudo POWERDIESEL ...
jaký jsou vaše postřehy???

- tomzy
- Příspěvky: 136
- Registrován: 21 črc 2008, 00:12
- Bydliště: Slovensko-Vysoké Tatry
aditiva
to nezdvorak super palivam neverim, kazdy to pancuje kde sa da, riedia to atd. Najlepsie to je urobit tak ako to robis, ze tankujes klasiku, ktora ma v skutocnosti mozno porovnatelne centanove cislo ako super extra mega vykonne palivo a pridavas VIF. Vif je naozaj citit ked ho nalejes do nadrze a to minimalne na tom ze sa upokoja volnobezne otacky , auto sa netrasie a menej dymi, pri pridani plynu je trosku lepsia odozva, tot moje skusenosti s palivami a aditivami.
My ride Opel Corsa 1,7 dti
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
Já taky dávám VIF do nafty. V testu
http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf
vyšel nejlépe. Skutečně to díky zvýšení cetanového čísla lépe jede a při rozumné jízdě, méně žere. Hlavně to ale lépe maže čerpadlo a tak prodlužuje životnost.
V testu paliv mě šokovala ta "lepší" nafta od Shellu, kvůli které tam už vůbec nejezdím. Zjistilo se, že to jsou podvodníci a je naprosto stejná, jako její levnější verze
Naopak v Německu rozdíl mezi levnou a drahou naftou byl. Vyjádření Shlelu mě taky dostalo, prý to náš trh nevyžaduje.
Tím asi chtěli říct, že jsme dementi a rádi si připlatíme za nic.
V testu byla nejlepší ta lepší nafta od Benziny, ale já kupuju tu základní a vylepšuju to levněji VIFem.
http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf
vyšel nejlépe. Skutečně to díky zvýšení cetanového čísla lépe jede a při rozumné jízdě, méně žere. Hlavně to ale lépe maže čerpadlo a tak prodlužuje životnost.
V testu paliv mě šokovala ta "lepší" nafta od Shellu, kvůli které tam už vůbec nejezdím. Zjistilo se, že to jsou podvodníci a je naprosto stejná, jako její levnější verze

Tím asi chtěli říct, že jsme dementi a rádi si připlatíme za nic.
V testu byla nejlepší ta lepší nafta od Benziny, ale já kupuju tu základní a vylepšuju to levněji VIFem.
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
už taky tankuju jen na Benzíně. auto jede líp a míň žere. Na shellu to auto nechce táhnout, kouří a žere jak prokopnutý. Máme to vyzkoušený jak na mý koze tak na mladý HTP a u ní jen změna benzínky udělala 1 L na spotřebě dolů.
teď sem si pořídil "sajrajt" na zvyšování cetanovýho čísla co doporučuje cimbu, hlavně pro Comon Rail - liquid Moly. tak se zvědav co to udělá.
ale na shellce v ČR už nenatankuju
teď sem si pořídil "sajrajt" na zvyšování cetanovýho čísla co doporučuje cimbu, hlavně pro Comon Rail - liquid Moly. tak se zvědav co to udělá.
ale na shellce v ČR už nenatankuju
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
Pokud vím, tak byl jen u Benziny, ale od té doby co vyhrál test aditiv jsem ho tam neviděl
Před pár dny jsem tady http://www.vasoil.cz/katalog/vif-super- ... tiv-letni/
kupoval 6 plechovek, tak mám na 2 roky vystaráno.

Před pár dny jsem tady http://www.vasoil.cz/katalog/vif-super- ... tiv-letni/
kupoval 6 plechovek, tak mám na 2 roky vystaráno.