Takže kdybych použil C20XE tak jakou převodovku bude nejlepší použit můj návrh byl F16 a jaké poloosy ? z čeho ?Tiger.s píše:X20xev nic nevydrží má jen 100kw což zmákne i origo corsa s 1,6 16v nebo 1,4 16v . tzn za ty peníze co vrazíš do vyměny motoru jsou k ničemu.
Xev nemá moc rezervu pro zvýšení výkonu a jde špatně. A když ho budeš mít tak se posere po ele stránce.
C20xe je nezníčitelnej motor pokud mu měníš olej atd.Má obrovskej potenciál na zvýšení výkonu až nad 200koní. Prostě je to ještě poctivej motor.
Poloosy se vařit nemusí je to blbost.
Corsa Swap 2.0 X20XEV
Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20 led 2015, 18:07
Re: Corsa Swap 2.0 X20XEV
-
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 26 dub 2007, 18:40
- Bydliště: Někde u plzně :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa Swap 2.0 X20XEV
u corsy je to složitý zaleží jakej máš motor origo
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
C20XE IN STOCK :pifko:
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
C20XE IN STOCK :pifko:
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20 led 2015, 18:07
Re: Corsa Swap 2.0 X20XEV
origo bude asi 1.2 16V nebo kdybych sehnal 1.4 tak by nebylo špatnýTiger.s píše:u corsy je to složitý zaleží jakej máš motor origo
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20 led 2015, 18:07
Re: Corsa Swap 2.0 X20XEV
Tak jo motor je doma sehnal jsem za levno díly pístní kroužky, všechna potřebná gufera a těsnění elektriku 3 řidicí jednotky takže budou pokusy + se bude snižovat hlava až budou fotky tak přidám:)
-
- Příspěvky: 597
- Registrován: 03 zář 2010, 20:14
- Bydliště: Ostrrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa Swap 2.0 X20XEV
paráda dej pak vědět jak na to silně uvažuju že se do toho taky pustím dělal jsem 1.6 a žere moc olej tak uvažuju nad tím x20xe c20let
- Petr_Corsa A+B
- Příspěvky: 459
- Registrován: 17 čer 2010, 15:03
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa Swap 2.0 X20XEV
Ahoj lidi, vím, že se tady nesmí neslušně vyjadřovat, zkusím to tedy zformulovat slušně.
Čtěte prosím pozorně co Vám radí zkušení = měnit pístní kroužky a neměnit písty je ta nejhloupější práce na světě. Jiný motor než C20XE rvát do Corsy, tak to je hned ta druhá nejhloupější práce na světě (pokud už si tedy myslíte, že na Corsu nestačí X14XE / X16XE / C16XE). No a rvát tam C20LET je hned ta třetí, Corsa nezvládne ani sériový výkon LETky (205 koní), navíc LETko má potenciál tak na 600 koní (co s tím v Corse, pár bláznů si poladilo Calibru s pohonem 4X4 a ani ta nedokáže pobrat s klidem výkon 600 koní). Proboha je to Corsa, jak psal Tomáš (Tiger.s), C20XE má potenciál i hodně přez 200 koní, řídil jste někdo auto s poměrem výkon / váha 0,25 koně na kilo, když každá druhá Corsa má ten poměr 0,055 což je 4x méně... Ano, na sprintu na totální rovince to možná udržíte i na silnici, v zatáčkách ...
Chci říct, aby to fungovalo, chce to klec, chce to všemožný výztuhy a podvozek jako víno, stejně tak brzdy, to jsou pak investice dalších 100 000 CZK a jestli si myslíte, že to přečůráte brzdičema z Astry GSI či tak podobně a podvozek za 10 000 CZK, tak to vůbec, nebude to fungovat a za nedlouho budete kupovat lepší...
Takže všem snílkům držím palce a až to postavíte, rád si s Vámi zasoutěžím, obávám se však, že budete zklamáni, až Vás deklasuje "obyčejnej" Superb...
Jestli jsem se někoho dotknul, klidně tohle smažte.
Petr
Čtěte prosím pozorně co Vám radí zkušení = měnit pístní kroužky a neměnit písty je ta nejhloupější práce na světě. Jiný motor než C20XE rvát do Corsy, tak to je hned ta druhá nejhloupější práce na světě (pokud už si tedy myslíte, že na Corsu nestačí X14XE / X16XE / C16XE). No a rvát tam C20LET je hned ta třetí, Corsa nezvládne ani sériový výkon LETky (205 koní), navíc LETko má potenciál tak na 600 koní (co s tím v Corse, pár bláznů si poladilo Calibru s pohonem 4X4 a ani ta nedokáže pobrat s klidem výkon 600 koní). Proboha je to Corsa, jak psal Tomáš (Tiger.s), C20XE má potenciál i hodně přez 200 koní, řídil jste někdo auto s poměrem výkon / váha 0,25 koně na kilo, když každá druhá Corsa má ten poměr 0,055 což je 4x méně... Ano, na sprintu na totální rovince to možná udržíte i na silnici, v zatáčkách ...
Chci říct, aby to fungovalo, chce to klec, chce to všemožný výztuhy a podvozek jako víno, stejně tak brzdy, to jsou pak investice dalších 100 000 CZK a jestli si myslíte, že to přečůráte brzdičema z Astry GSI či tak podobně a podvozek za 10 000 CZK, tak to vůbec, nebude to fungovat a za nedlouho budete kupovat lepší...
Takže všem snílkům držím palce a až to postavíte, rád si s Vámi zasoutěžím, obávám se však, že budete zklamáni, až Vás deklasuje "obyčejnej" Superb...
Jestli jsem se někoho dotknul, klidně tohle smažte.
Petr
- Bobek
- Příspěvky: 648
- Registrován: 21 dub 2010, 22:04
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa Swap 2.0 X20XEV
Krásně napsaný Petře! Do corsy nema smysl rvat nic silnějšího nez je C20XE a i to si par penez spapa! Nejjednodušší cestou je X14XE, ze které se daji dostat par úpravami slušne hodnoty.
Chtit rychlou corsu a mít vse legalne, tak jdu do te 1.4
Chtit rychlou corsu a mít vse legalne, tak jdu do te 1.4
Nálepky dle vlastního návrhu! Levně!
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Corsa Swap 2.0 X20XEV
tak tak...
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
-
- Příspěvky: 597
- Registrován: 03 zář 2010, 20:14
- Bydliště: Ostrrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa Swap 2.0 X20XEV
x16xe jde celkem potunit a dostat z něj 160kw