Ono to nebude zas tak horké.. Máš tam motor Z13DT, tyhle motory dělal Fiat, montovali se do více Oplů, pak ho používala i Suzuki ve Swiftech. Takže zas tak špatný určitě nebude.. Ono každý umí radit ale ten motor nikdy většinou neviděl

.. Schválně si můžeš vygooglit problémy těchto motorů, odcházejí vstřikovače, turba (jako u ostatních aut).. Osobně bych se zaměřil na rozvody.. Je tam rozvod řetězem s napínáky.. Ty napínáky jsou celkem problém, jsou plastové a když se opotřebují tak to přeskočí o zub a potká se to, takže to určitě nepodceň, může se také zaseknout napínací pístek a pak je taky problém na světě.. Takže ty rozvody bych nechal určitě kompletně udělat, servisní interval by měl být kolem 60000km, takže pokud se dělali když měli tak teď je čas udělat je znova a pokud se nedělaly tak bych vůbec neotálel a okamžitě je udělal jinak se to fakt rozsype (každý si myslí že rozvod řetězem je na furt ale to dnes neplatí). Cena kompletní rozvodové sady je kolem 4500,- + práce..