chcem sa spytat, aky ma vplyv zaslepenie agr na zivotnost katalyztoru?
Mal by som kupit novy a tak ma zaujima kolko vydrzi ak zaslepim aj agr.
dik
cafte
Ja som si zaslepil ten ventil (teda nie ja ale jeden znamy ) ale ziadnu zmenu vo vykone som nezaregistroval. Ale ja mam mozno aj iny problem- preskoceny rozvodovy remen, takze nechcem odradovat. U inych corsach to moze pomoct.
Jan Pataky píše:Teraz som si vsimol ze moj je X10XE. Takze neviem ci ten tvoj ma AGR filter.
Sorry
wilcza píše:a muj Z10XE??
aj x10xe ma AGR ventil aj z10xe urcite su to skoro zhodne motory a druha vec ze maju retaz a nie rozvodovy remen
Skoda 120LS781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex) Opel Corsa B 1.0 12VX10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex) Opel Corsa D 1.4 16VA14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
pohoda
este jedna vec ohladom toho zaslepenia ventilu.skor ako sa to spravy ventil musi byt 100% funkcny inak to nema zmysel
Skoda 120LS781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex) Opel Corsa B 1.0 12VX10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex) Opel Corsa D 1.4 16VA14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
Asi je funkcny(neviem), lebo kontrolka mi ziadna nesvieti. Tu na fore som sa docital, ze ked je zaneseny tak znizi vykon a spotrebu. My sme ho rozobrali, ale bol uplne cisty. Tak sme ho zaslepili. ale ziadny rozdiel neregistrujem. Stale mam slaby vykon pri rozbiehani sa. Najprv musim dosiahnut urcite obratky, a az potom mozem pustat spojku. Potom ked sa uz rozbehne, tak je to OK. A este mi strasne klepe motor ked sa zohreje. Myslis ze mi preskocila retaz?
standa PE píše:pohoda
este jedna vec ohladom toho zaslepenia ventilu.skor ako sa to spravy ventil musi byt 100% funkcny inak to nema zmysel
Jan Pataky píše:Asi je funkcny(neviem), lebo kontrolka mi ziadna nesvieti. Tu na fore som sa docital, ze ked je zaneseny tak znizi vykon a spotrebu. My sme ho rozobrali, ale bol uplne cisty. Tak sme ho zaslepili. ale ziadny rozdiel neregistrujem. Stale mam slaby vykon pri rozbiehani sa. Najprv musim dosiahnut urcite obratky, a az potom mozem pustat spojku. Potom ked sa uz rozbehne, tak je to OK. A este mi strasne klepe motor ked sa zohreje. Myslis ze mi preskocila retaz?
standa PE píše:pohoda
este jedna vec ohladom toho zaslepenia ventilu.skor ako sa to spravy ventil musi byt 100% funkcny inak to nema zmysel
ked ti nesvieti kontrolka tak je ten ventyl funkcny len po elektrickej stranke,ale on sa prave mechanicky pridiera na tej blbej osicke.
inac ja som ho pred nedavnom trocha rozhybaval bo mi obcas sklblo auto a to len z vonka.odpojil som konektor z EGR priviedol som si +(plusovy)kabel z baterky a zapojil priamo do ventila na svorku1..-(minusovy)kabel niekde s kostry na svorku 5.obe svorky su presne po krajoch takze nevadi aj ked ich zamenis,cize na EGR ventile su to krajne kontakty.plusovy k baterke nepripoj na pevno musis ho totizto pripajat a odpajat a pocuvat hlasite cvakanie jadierka vo ventile.trosku ti to bude iskrit ale to je nic.a este na zaver ked sa na ten ventil pozorne pozries s tej strany ako pripajas konektor,pod ten valec(civka)po pravej strane je malicka dierka asi tak milimetrova nastriekaj tam nejake mazivo(nie zrovna WD)nieco na teplotu.to premazanie urob este ako prve je to dost dolezite
Skoda 120LS781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex) Opel Corsa B 1.0 12VX10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex) Opel Corsa D 1.4 16VA14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire