Odlehčení setrvačníku
Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Máro nehodil bys sem návod na výměnu setrváku??
Má mi přijít od táty odlehčenej, a chystám se na výměnu, tak abych věděl co a jak ;o)
Má mi přijít od táty odlehčenej, a chystám se na výměnu, tak abych věděl co a jak ;o)
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
musíš povolit pružinový talíř se spojkou, který drží myslím na 6 nebo 7 šroubech.
Po odmontování talíře se ti objeví 6 šroubů, kterým je setrvačník přišroubovaný ke klikovce.
Musíš zajistit setrvačník tak, aby se ti při povolování šroubů neprotáčel .... je jedno jak, ale hlavně nic nepoškodit.
Jakmile odšroubuješ ty šrouby, setvačník je možné vyjmout.
Smontování je opačný postup, jen s tím rozdílem, že šrouby od setrvačníku jsou utahovány určitým momentem .... z hlavy teď nevím, musel bych se podívat do knížky.
Není to nic složitýho, pokud nevíš, tak si udělej např. lihovým fixem značky jak to patří složené .
S tím vyvážením pokud bys to chtěl tiptop, tak to už je celkem drahé +- 3000,-, posílá se to jedné firmě, která má na to speciální vyvažovačku, ale pokud se to soustruží precizně (např. otec) a vše se vystředí, tak to není třeba. To se dělá pro opravdu našlapané motory co hodně točí, ne pro běžné auta, myslíš že v sériové výrobě se s tím něják mazlí ?:lol: .
Po odmontování talíře se ti objeví 6 šroubů, kterým je setrvačník přišroubovaný ke klikovce.
Musíš zajistit setrvačník tak, aby se ti při povolování šroubů neprotáčel .... je jedno jak, ale hlavně nic nepoškodit.
Jakmile odšroubuješ ty šrouby, setvačník je možné vyjmout.
Smontování je opačný postup, jen s tím rozdílem, že šrouby od setrvačníku jsou utahovány určitým momentem .... z hlavy teď nevím, musel bych se podívat do knížky.
Není to nic složitýho, pokud nevíš, tak si udělej např. lihovým fixem značky jak to patří složené .
S tím vyvážením pokud bys to chtěl tiptop, tak to už je celkem drahé +- 3000,-, posílá se to jedné firmě, která má na to speciální vyvažovačku, ale pokud se to soustruží precizně (např. otec) a vše se vystředí, tak to není třeba. To se dělá pro opravdu našlapané motory co hodně točí, ne pro běžné auta, myslíš že v sériové výrobě se s tím něják mazlí ?:lol: .
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 389
- Registrován: 09 úno 2007, 12:01
- Bydliště: Bruntál
.... tak tak
jo a bloude .... kdyby jsi dal tady klukům mé video co jsem ti poslal na sestřihnutí, jak se synova corsa po odlehčení rychle roztočí , tak by kluci měli lepší představu.
Čtu tady vaše příspěvky o volnoběhu po odlehčení setrvačníku .... kluci není to tak citlivé, jak tady píšete ... nějaké +- 2kila nehraje roli.
jo a bloude .... kdyby jsi dal tady klukům mé video co jsem ti poslal na sestřihnutí, jak se synova corsa po odlehčení rychle roztočí , tak by kluci měli lepší představu.
Čtu tady vaše příspěvky o volnoběhu po odlehčení setrvačníku .... kluci není to tak citlivé, jak tady píšete ... nějaké +- 2kila nehraje roli.