Maro - Corsa B GSI C20XE

1993-2004

Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Gooder, Bobek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dojed
Příspěvky: 238
Registrován: 30 srp 2007, 15:33
Bydliště: Branka u Opavy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dojed »

promin,že ti to tu zasírám..na te nemecke corse jsou ty ATS 15x8?nebo se dělaji i jine rozměry?
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

Dělají se ATS 15x8, 15x7 a větší velikosti a ano jsou to ty ATS 15x8
Velbloud
Administrátoři
Příspěvky: 2531
Registrován: 06 pro 2006, 08:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

Maro píše:No..., nebude tam udělanej odskok?
Mno viděl jsem prodávat takovouhle kapotu na Ebay... vršek je karbon a spodek (vyztužení) je nechaný původní a železný.. tzn, všechno - zámek, panty, apod. - může zůstat origo....

je to spíše na design než na efekt..
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

Aaaaha, aspon žádnej laminát. Ale to ta kapota bude o dost těžší ne?
Velbloud
Administrátoři
Příspěvky: 2531
Registrován: 06 pro 2006, 08:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

Samozřejmě.. jak říkám.. ideální na efekt.. ale účelově naprd.. pokud by měla být "správně" tak buď na rychloupínáky či spodní výztuhy udělat právě laminátový (či kevlarový) a do míst kde má být zámek zalaminovat hliníkovou destičku....

(teda teorie mi jde - kéž bych zvládal i tu praxi :lol: )
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
Yanek
Příspěvky: 78
Registrován: 27 zář 2007, 16:19
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yanek »

tyhle kola sou fakt hustý a hlavně lehký a nesehnatelný :lol:
corsa b 1.0 12v
astra g 2.2 dti
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

Hlape ty kola se dají uplně v poho sehnat i v ČR.
Velbloud
Administrátoři
Příspěvky: 2531
Registrován: 06 pro 2006, 08:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

myslím, že Yanek měl na mysli jetý... protože nový samo koupíš, jenže tě vyjde cca na 3,5 t jedno.... kdyby se sehnaly jetý za dobrý prachy... hnedle bych do nich šel... dopředu 7palců a dozadu 8palců..
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
Uživatelský avatar
Svoby
Moderátor
Příspěvky: 2893
Registrován: 29 čer 2007, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Svoby »

Kapota na na tý corse je origo, jen zamračená a potažená karbonovou tapetou, viděl jsem už dřív na nějakym německym foru fotky.



A takhle jsem někde našel, jak by se dala přidělat karbonová, nebo z čeho se vyrábí
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
I German Style !
Yanek
Příspěvky: 78
Registrován: 27 zář 2007, 16:19
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yanek »

jj jetý samo nějak se mi na pracovní autí nechce cpát kola za tuhle cenu na to mám astru :lol:
corsa b 1.0 12v
astra g 2.2 dti
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

Tak chlapi, řeknu něco k své corsičce, aby se neřeklo že na ni nedělám
Je to rok výroby 1994. Je to dovoz Švýcarsko.
Jedná se o:

Corsa 1.6 16V Gsi (X16XE) 78kw

Po koupení tohoto auta, jsem se vrhl do oprav, nebot jsem ho koupil s ojnicí, která vyběhla blokem (kupodivu motor naskočil na jedno otočení a hned), v té době jsem začal schánět novej motor, aby se to mohlo přihlásit a přepsat na nového majitele. Jelikož je těhle motorů (x16xe) málo, tak jsem ho asi po měsíci sehnal a byl v jedné bourané tygře na zadek. Tak se pro tygru jelo až pomalu přes třičtvrtě republiky, protože to byl snad jedinej volnej motor v Čr, pomalu nesehnatelnej. Další vada na autě byla... že původní majitel k němu neměl papíry... takže se musely zase schánět papíry k autu... zase jich je strašně málo.. ale sehnalo se to po dlouhém čekání.. a měl je jeden borec v Šumperku. A nakonec to udajně nešlo přihlásit v Čr.. ale nakonec se to nějak udělalo.

Po půl roce šel původní motor ven a dal se tam ten z tygry... po nastartování jsme zjistili, že je všechno v pořádku, až na jednu věc... motor se točil jenom do 5000 otáček, zkusili jsme změřit čidlo klepání a zjistili jsme, že čidlo nefunguje... tak se volalo do zastoupení Opel... kolik tak stojí čidlo... řekli mi že cena čidla je 2000kč :shock: , to jsem se zhrozil a podíval jsem se do původního motoru (ten s vyběhlou ojnicí blokem) a tam bylo v pořádku akorát se musel přizpůsobit, to se nakonec podařilo a motor začal omezovat nějak kolem 6850ot/min.. což už bylo v pořádku. Nakonec jsem corsu uplně rozdělal, vybrousil co se dalo až na plech, vyvařil co se vyvařit muselo, žádné prasárny nic takového by jste neměli najít. Vyměnovali se obě brzdové hadice, byly totiž totálně zhnilé. Podběhy se natřely tlumexem, aby to nehnilo. Vnitřek jsem celej vyházel a taktéž. Vybrousit rezavé, natřít a vykitovat, popřípadě vyvařit podlahu. Zbytek věcí, které se na autě dělali najdete ve fotkách, je jich dost.

Úpravy:

- Nový origo výfukový systém
- Filtr K&N, objednaný z Německa
- Podvozek je origo, ale u GSI není špatnej.
- zadní vrata GSI křídlem
- nárazníky origo
- novej volant 32 cm (posudte sami)
- upravená řadící páka s podsvícení do modra
- nalakované sání (maličkost)
- podsvícení budíku (musí se to ještě vyšperkovat)

Připravuje se:

- dodělání vnitřku - interier půjde do krémové koženky
- nové kolečka ATS DTC 8x15 ET30
- nedávno jsem se rozhodl, že pod diskama budou dobře vypadat brzdy a prasátka z Calibry, tak do nich taky půjdu.


Jelikož jsem student, tak všechno jde strašně pomalu.. ale v červenci to bude v kupě celé a chci už pak vyjet.


Foto: http://k3spr.rajce.idnes.cz/Oprava_Oplika/ (fotky jsou od nejstarší po nejnovější)
Naposledy upravil(a) Maro dne 31 kvě 2009, 22:51, celkem upraveno 6 x.
Havli
Corsa forever
Příspěvky: 2468
Registrován: 08 dub 2007, 01:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havli »

Super práce. Je vidět že jsi po tátovi :wink: Všecko precizně a z gruntu :!:
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

Díky Havli.. snažím se... nechci jezdit v nějakém zrezlém vraku... když už to auto mám tak to udělám pořádně.
vaneon
Moderátor
Příspěvky: 613
Registrován: 07 črc 2007, 15:37
Bydliště: Luka nad Jihlavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vaneon »

je to bomba ... kéž bych měl taky auto od 17 abych ho mohl dát takhle do pucu ;-)
Vaneon Opel Corsa B 1.0 12V 5dv. červená ...
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

Díky... paráda je že mám všechno od koho odkoukat :lol:
Odpovědět