Sekce ČLENOVÉ na hlavní stránce klubu
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Sekce ČLENOVÉ na hlavní stránce klubu
Jelikož dělám na faceliftu klubu, potřeboval bych od "řádných členů klubu", tzn. těch co přispěli na vedení klubu, resp. těch z nich, co chtějí mít své auto ve členech přímo na hlavní stránce klubu aby sem do tohoto tématu vkáldali popisy a fotky.
vše v tomto formátu:
Corsa (A B C nebo D), druh motoru, číslo motoru (např. 1.4 16V - X14XE)
Standartní popisek auta v základu. (třebas v jakém stavu bylo auto když jste ho koupili, rok výroby a pod...
Provedené úpravy:
Plánované úpravy:
To co se vám výše nevešlo (třebas spokojenost s autem či jiné sdělení - nemusí být)
Fotky - ve formátu 480*336 px
- prosím dodržujte tento postu, aby v tom byl pořádek a nebyl každý popisek jiný..
Díky Bloud
vše v tomto formátu:
Corsa (A B C nebo D), druh motoru, číslo motoru (např. 1.4 16V - X14XE)
Standartní popisek auta v základu. (třebas v jakém stavu bylo auto když jste ho koupili, rok výroby a pod...
Provedené úpravy:
Plánované úpravy:
To co se vám výše nevešlo (třebas spokojenost s autem či jiné sdělení - nemusí být)
Fotky - ve formátu 480*336 px
- prosím dodržujte tento postu, aby v tom byl pořádek a nebyl každý popisek jiný..
Díky Bloud
Naposledy upravil(a) Velbloud dne 13 kvě 2009, 12:13, celkem upraveno 1 x.
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nikdo nemá zájem mít auto ve členech na HP??? Přitom tu byla předtím taková sháňka... ;o(
V budoucnu by to mělo vypadat nějak takto
http://www.rss.corsaclub.cz/?q=toxik-q
V budoucnu by to mělo vypadat nějak takto
http://www.rss.corsaclub.cz/?q=toxik-q
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- toxik-q
- Administrátoři
- Příspěvky: 2337
- Registrován: 11 srp 2007, 18:01
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
peto: neboj chystam se to dodelat jen se k tomu nejak nemuzu dokopat ale do konce tydne bych se k tomu mel dostat a zacatkem pristiho uz by mohli byt i fotky real dle mych predstav
Opel Corsa 1.2i X12SZ
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Toxi.. ty jsi zatím jedinej.. kdo mi to zaslal ;o))
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Smithy... vlož to sem jako normální příspěvek... včetně fotek..já si to vezmu odsud ;o)
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1157
- Registrován: 08 srp 2008, 19:50
Opel Corsa B, 1.0 12V - X10XE
Standartní popisek auta:
Koupeno od Berryho v srpnu 2008. Původně to byla klasická sériovka z roku 1998 dovezená z Německa, pojmenovaná jako Gertruda. Berry na ní hezky zapracoval a já prakticky dotahuju to, co už nestihl.
Provedené úpravy:
Maska bez znaku, GSi stříška od výroby, čiré přední lampy s černým vnitřkem, zadní tmavé koncové krystaly, boční blinkry, sportovní tlumič výfuku Ulter, komplet sportovní podvozek JOM, snížení 60/40, Alu RH AD CUP 7x15 s pneu 195x45, clonítko na předním okně, plasty natřeny do tmavší barvy, žárovky s xenon efektem.
Plánované úpravy:
Určitě: kůže na kapotu, fólie na okna.
Možná: zadní vrata bez GSi stříšky, jiná kola, vzadu snížení -60 oproti -40, přední rozpěra mezi tlumiči, vložka K&N do airboxu, centrál na DO, odstranění zadního stěrače.
Závěr:
S autem jsem spokojený, hezky sedí, vypadá, má pěknou spotřebu a kupodivu to není ani lenoch na silnici.
Smithy
Je to prvni pokus, neco udelat lip, pridat, vypustit?
Standartní popisek auta:
Koupeno od Berryho v srpnu 2008. Původně to byla klasická sériovka z roku 1998 dovezená z Německa, pojmenovaná jako Gertruda. Berry na ní hezky zapracoval a já prakticky dotahuju to, co už nestihl.
Provedené úpravy:
Maska bez znaku, GSi stříška od výroby, čiré přední lampy s černým vnitřkem, zadní tmavé koncové krystaly, boční blinkry, sportovní tlumič výfuku Ulter, komplet sportovní podvozek JOM, snížení 60/40, Alu RH AD CUP 7x15 s pneu 195x45, clonítko na předním okně, plasty natřeny do tmavší barvy, žárovky s xenon efektem.
Plánované úpravy:
Určitě: kůže na kapotu, fólie na okna.
Možná: zadní vrata bez GSi stříšky, jiná kola, vzadu snížení -60 oproti -40, přední rozpěra mezi tlumiči, vložka K&N do airboxu, centrál na DO, odstranění zadního stěrače.
Závěr:
S autem jsem spokojený, hezky sedí, vypadá, má pěknou spotřebu a kupodivu to není ani lenoch na silnici.
Smithy
Je to prvni pokus, neco udelat lip, pridat, vypustit?
ex Blitz C'Mon B
ex Bimmer E46 Coupe
now Cinquecento 0,9T
ex Bimmer E46 Coupe
now Cinquecento 0,9T
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
za mě v pohodě ;o)
vy si řekněte co tam chcete ;o) ... bude to Vaše vizitka ;o)
http://rss.corsaclub.cz/?q=smithy
vy si řekněte co tam chcete ;o) ... bude to Vaše vizitka ;o)
http://rss.corsaclub.cz/?q=smithy
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- ba_djjour
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 482
- Registrován: 06 črc 2008, 12:53
- Bydliště: Bratislava-Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sekce ČLENOVÉ na hlavní stránce klubu
Corsa B, 1.2 16V - X12XE
r.v. 12/98, 101 000 km
2x Airbag, 2x el.okná, centrál, posillovač riadenia, imobilizér, tónované sklá, výškovo nast.sedadlo vodiča, delené zadné sedačky, nárazníky vo farbe, modré podsvietenie budíkov a prístrojovky
Provedené úpravy:
motoricky bez zmeny, nová váha vzduchu BOSCH, nové tlmiče-komplet, nové elektróny ENZO Y 6Jx14", predná maska bez znaku, fólie 90%, koncovka výfuku chróm, rádio Kenwood 4x50W mosfet, repro Sinus live SL-F165 komponenty, aktivny SW SAL 250W tuba, LED parkovačky a OSRAM Night Breaker H4, bezfarebné dymové bočné blinkre, mračítka KAMEI
Plánované úpravy:
čistenie škrt. klapky, oprava posilovača riadenia, AGR ventilu, odhrdziť, pretesnit časti motora a potrubia, možno šport.vzduch. filter., doplniť čidlo ABS, ktoré chýba, leštenie bloku motora, LED denné svietenie-reflexné pásiky
To co se vám výše nevešlo:
dostatočne výkonný a úsporný motor, spoľahlivé auto
Fotky:
r.v. 12/98, 101 000 km
2x Airbag, 2x el.okná, centrál, posillovač riadenia, imobilizér, tónované sklá, výškovo nast.sedadlo vodiča, delené zadné sedačky, nárazníky vo farbe, modré podsvietenie budíkov a prístrojovky
Provedené úpravy:
motoricky bez zmeny, nová váha vzduchu BOSCH, nové tlmiče-komplet, nové elektróny ENZO Y 6Jx14", predná maska bez znaku, fólie 90%, koncovka výfuku chróm, rádio Kenwood 4x50W mosfet, repro Sinus live SL-F165 komponenty, aktivny SW SAL 250W tuba, LED parkovačky a OSRAM Night Breaker H4, bezfarebné dymové bočné blinkre, mračítka KAMEI
Plánované úpravy:
čistenie škrt. klapky, oprava posilovača riadenia, AGR ventilu, odhrdziť, pretesnit časti motora a potrubia, možno šport.vzduch. filter., doplniť čidlo ABS, ktoré chýba, leštenie bloku motora, LED denné svietenie-reflexné pásiky
To co se vám výše nevešlo:
dostatočne výkonný a úsporný motor, spoľahlivé auto
Fotky:
Mici - Corsa B 1,2 16V
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
super fotky ;o)
jinak ty fotky klidně můžete vkládat sem na forum.. já si je budu brát odsud ;o)
jinak ty fotky klidně můžete vkládat sem na forum.. já si je budu brát odsud ;o)
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- M@n!k
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 226
- Registrován: 24 úno 2008, 19:52
- Bydliště: Luka nad Jihlavou
- Kontaktovat uživatele:
Opel Corsa B, 1,2 8V C12NZ
r.v 1/94
najeto:138 000
Výbava CITY....takže žádná
koupeno únor/2008 dovoz z DE
Na první pohled zachovalá ale postupem několika týdnů se začali projevovat nedostatky...zpusobené stářím,proto proběhli hned nějaké úpravy na autě
Provené úpravy: face narazníky,maska bez znaku,čiré světla vepředu i vzadu,úprava výfuku místo stř. dilu rezonátor+koncový dil Remus,podsvícení pod autem,konusový filtr Green, přední sedadla z kadeta modře porsvícený interier
Planované upravy: Snížený podvozek, zatmavení skel,lepší audio výbava,upgrade motoru a nějaký pořádný kolesa
Na silnici nezaostavá za silnějšími auty i s pěknou spotřebou,je to spolehlivý vůz
r.v 1/94
najeto:138 000
Výbava CITY....takže žádná
koupeno únor/2008 dovoz z DE
Na první pohled zachovalá ale postupem několika týdnů se začali projevovat nedostatky...zpusobené stářím,proto proběhli hned nějaké úpravy na autě
Provené úpravy: face narazníky,maska bez znaku,čiré světla vepředu i vzadu,úprava výfuku místo stř. dilu rezonátor+koncový dil Remus,podsvícení pod autem,konusový filtr Green, přední sedadla z kadeta modře porsvícený interier
Planované upravy: Snížený podvozek, zatmavení skel,lepší audio výbava,upgrade motoru a nějaký pořádný kolesa
Na silnici nezaostavá za silnějšími auty i s pěknou spotřebou,je to spolehlivý vůz
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Corsa B blanco de 5 puertas 1.6 GSI 55 kilovatios 75 caballos(po 20letech rozkvetla a zvadla)
Corsa B wagon blanco 1.4 66 kilovatios 90 caballos < wagon >
Corsa B wagon blanco 1.4 66 kilovatios 90 caballos < wagon >
- pdk88
- Moderátor
- Příspěvky: 2132
- Registrován: 24 črc 2007, 12:03
- Bydliště: Čáslav
- Kontaktovat uživatele:
Corsa A 1.6 8v - C16NZ "Orangeer"
Standartní popisek auta:
Moje "social GSi" Corsa* byla vyrobená někdy kolem května roku 1989 ve Španělsku, odkud vzápětí putovala do Švýcarska k její první majtielce. Její řidičské dovednosti se po pár měsících projevily i na její zánovní bílé Corsičce, kterou prásknula na pravý předek, což byl pravděpodobně impuls k prodeji, čehož využil jakýs takýs "mékánik" z tehdejšího Československa. GSi dostalo řádnou péči a šlo opět do světa, tentokráte již k nám do města, odkud se po pár letech i s majitelkou přestěhovalo do nedalekého Kolína.. Během této éry byla corsička v dobrých rukou, nicméně musela dostat tažný a chytila pecku na masku při couvání neznámé blondýny s offroadem
Mě se Corsa dostala do ruky v květnu roku 2006, měla naběháno nějakých 76000km s pár ďolíky na kastli, popraskanou barvou na plastech a načatýma tlumičema.. Bohužel léta provozu ukázala kvality španělské oceli, a musely se vyvařit podběhy, zadní lemy a podlaha za zadními podběhy..
Úpravy:
Když jsme byli u vaření, tak jsme odstranili zámky na dveřích a přebytečné stěrače. Nyní stírám jen jedním centrálem modifikovaným z originálu. Nárazníky jsou originál GSi, jen jsou zahlazené a na přením je zvětšený otvor pro přívod vzduchu a vytvořeny nástavce na lízátku. Prahy a křídlo jsou originál. Karoserie je lakovaná oranžovou perletí z palety Audi. Zadní světla jsou "začerveněná" lakem. Ramena a olejová vana jsou natřeny na oranžovo. Motor je sériový, krom sání a výfuku.. na sání je "fofrbudka" z VA 1.6 a K&N filtr, výfuk je původní jen bez katu a s nerez koncákem vydávajícím příjemný zvuk (nic velkýho) Corsa sedí na nižších pružinách a na tlumičích od Bilsteinu, A interiér.. no o tom radši jindy
*nejslabší GSíčko
Plánované úpravy:
*brzdiče z Calibry
*kotouče na
*digi přístrojovka
*dodělat zrcátka
*rozšíření zadních lemů
*kliky z něčeho jinýho
*úprava 3.dveří
*ďoura v kapotě
*odtunit nárazník
*montáž 7x14" a 8x14"
*štelovací podvozek
*blinkry a zadní lampy
*nalakovat všechny podvozkové části a nádrž
*uklidit v motorovém prostoru
*swap C20NE/XE (vč. almary)
*dodělat interiér
*dodělat všechno ostatní
..holt je to běh na dlouhou trať, a doufám že jednou Orangeer bude vypadat přesně podle mých představ Da End
Standartní popisek auta:
Moje "social GSi" Corsa* byla vyrobená někdy kolem května roku 1989 ve Španělsku, odkud vzápětí putovala do Švýcarska k její první majtielce. Její řidičské dovednosti se po pár měsících projevily i na její zánovní bílé Corsičce, kterou prásknula na pravý předek, což byl pravděpodobně impuls k prodeji, čehož využil jakýs takýs "mékánik" z tehdejšího Československa. GSi dostalo řádnou péči a šlo opět do světa, tentokráte již k nám do města, odkud se po pár letech i s majitelkou přestěhovalo do nedalekého Kolína.. Během této éry byla corsička v dobrých rukou, nicméně musela dostat tažný a chytila pecku na masku při couvání neznámé blondýny s offroadem
Mě se Corsa dostala do ruky v květnu roku 2006, měla naběháno nějakých 76000km s pár ďolíky na kastli, popraskanou barvou na plastech a načatýma tlumičema.. Bohužel léta provozu ukázala kvality španělské oceli, a musely se vyvařit podběhy, zadní lemy a podlaha za zadními podběhy..
Úpravy:
Když jsme byli u vaření, tak jsme odstranili zámky na dveřích a přebytečné stěrače. Nyní stírám jen jedním centrálem modifikovaným z originálu. Nárazníky jsou originál GSi, jen jsou zahlazené a na přením je zvětšený otvor pro přívod vzduchu a vytvořeny nástavce na lízátku. Prahy a křídlo jsou originál. Karoserie je lakovaná oranžovou perletí z palety Audi. Zadní světla jsou "začerveněná" lakem. Ramena a olejová vana jsou natřeny na oranžovo. Motor je sériový, krom sání a výfuku.. na sání je "fofrbudka" z VA 1.6 a K&N filtr, výfuk je původní jen bez katu a s nerez koncákem vydávajícím příjemný zvuk (nic velkýho) Corsa sedí na nižších pružinách a na tlumičích od Bilsteinu, A interiér.. no o tom radši jindy
*nejslabší GSíčko
Plánované úpravy:
*brzdiče z Calibry
*kotouče na
*digi přístrojovka
*dodělat zrcátka
*rozšíření zadních lemů
*kliky z něčeho jinýho
*úprava 3.dveří
*ďoura v kapotě
*odtunit nárazník
*montáž 7x14" a 8x14"
*štelovací podvozek
*blinkry a zadní lampy
*nalakovat všechny podvozkové části a nádrž
*uklidit v motorovém prostoru
*swap C20NE/XE (vč. almary)
*dodělat interiér
*dodělat všechno ostatní
..holt je to běh na dlouhou trať, a doufám že jednou Orangeer bude vypadat přesně podle mých představ Da End
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Corsa A GSi C20XE "Orangeer"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
- mikro
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 361
- Registrován: 29 čer 2007, 18:00
- Bydliště: Někde ve středu Čech
- Kontaktovat uživatele:
Corsa C, 1.7DI, Y17DTL
Naprosto základ, jen klima navíc, posilovač řízení, 2*Airbag a takové ty v dnešní době standardní bezpečnostní prvky jako ABS, EPS, ... . Jinak je to začátek roku 2003 a mělo to při koupi lehce promáčklý zadní pravý dveře, ale na podstatu krásy vozu to mělo naprosto minimální vliv a najeto 103t km.
Provedené úpravy:
Naprosto první úprava spočívala v nabarvení několika dílů palubovky do červené barvy. Poté výměna radia, repro v předních dveřích, repro do zadního plata. Starší, ale celkem dobrý liťáčky. Vyspravení zadních dveří a nalakování horního části zadních vrat do černé barvy.
Plánované úpravy:
Natažení kabelů a instalace SUB do kufru.
Čalounění zadního sedáku a opěradla do vzorů kombinace červené a černé barvy.
Čalounění "látkových" částí všech dveří do červené barvy.
Přídání repro do levých i pravých zadních dveří.
Výměna zadních světel asi nejpravděpodobněji za černá GSI světla. Výměna předních světel za chrom 2 kroužky Angel Eyes nebo světla s LED.
Úprava budíků (podsvícení nebo komplet výměna za jiné).
Rekultivace starých liťáčků nebo koupě nových.
Pochopitelně nějaký ten decentní rozšiřující doplněk dopředu a dozadu a po stranách.
A asi jako dovršení všeho chip.
Co se týče těch úprav, tak určitě neni vypsaný každá detajl, ale pokud by to šlo i v následujících letech, tahle dál, ať už rodina nebo finance a podmínky okolí, tak když by to takhle dopadlo za cca 3 max 4 roky komplet všechny změny, tak bych byl spokojen
Jinak co se týče vozítka jako takového od začátku, tak naprosto , protože to jezdí za 4,9L/100km a to uznejme je dost slušná spotřeba na dnešní poměry. V jednom nebo ve dvou lidech je znát rozdíl záběru naprosto minimálně, při plném obsazení už je to celkem bída, ale kolikrát takovýmto vozítkem jedeme ve 4 lidech nebo i 5ti, takže je zbytečné se zaobírat tím, jak to jede při plném zatížení. Jinak zatím ťuk ťuk, ale servis motoru byl jen pravidelný za pár tisícků, takže žádný přetržený řemen a potkaný ventil apod nebyl naštěstí.
P.S.: rozhodně bych chtěl najet, alespoň ještě jednou to samé co je na poslední fotce
Naprosto základ, jen klima navíc, posilovač řízení, 2*Airbag a takové ty v dnešní době standardní bezpečnostní prvky jako ABS, EPS, ... . Jinak je to začátek roku 2003 a mělo to při koupi lehce promáčklý zadní pravý dveře, ale na podstatu krásy vozu to mělo naprosto minimální vliv a najeto 103t km.
Provedené úpravy:
Naprosto první úprava spočívala v nabarvení několika dílů palubovky do červené barvy. Poté výměna radia, repro v předních dveřích, repro do zadního plata. Starší, ale celkem dobrý liťáčky. Vyspravení zadních dveří a nalakování horního části zadních vrat do černé barvy.
Plánované úpravy:
Natažení kabelů a instalace SUB do kufru.
Čalounění zadního sedáku a opěradla do vzorů kombinace červené a černé barvy.
Čalounění "látkových" částí všech dveří do červené barvy.
Přídání repro do levých i pravých zadních dveří.
Výměna zadních světel asi nejpravděpodobněji za černá GSI světla. Výměna předních světel za chrom 2 kroužky Angel Eyes nebo světla s LED.
Úprava budíků (podsvícení nebo komplet výměna za jiné).
Rekultivace starých liťáčků nebo koupě nových.
Pochopitelně nějaký ten decentní rozšiřující doplněk dopředu a dozadu a po stranách.
A asi jako dovršení všeho chip.
Co se týče těch úprav, tak určitě neni vypsaný každá detajl, ale pokud by to šlo i v následujících letech, tahle dál, ať už rodina nebo finance a podmínky okolí, tak když by to takhle dopadlo za cca 3 max 4 roky komplet všechny změny, tak bych byl spokojen
Jinak co se týče vozítka jako takového od začátku, tak naprosto , protože to jezdí za 4,9L/100km a to uznejme je dost slušná spotřeba na dnešní poměry. V jednom nebo ve dvou lidech je znát rozdíl záběru naprosto minimálně, při plném obsazení už je to celkem bída, ale kolikrát takovýmto vozítkem jedeme ve 4 lidech nebo i 5ti, takže je zbytečné se zaobírat tím, jak to jede při plném zatížení. Jinak zatím ťuk ťuk, ale servis motoru byl jen pravidelný za pár tisícků, takže žádný přetržený řemen a potkaný ventil apod nebyl naštěstí.
P.S.: rozhodně bych chtěl najet, alespoň ještě jednou to samé co je na poslední fotce
SNĚHURK@ -> Corsa C 1.7DI bílá - 2003
Sound: Sony CDX-GT410U
front: Hertz HSK-130 @ back: SP-690
Woof: Audison SRx 2S + Hertz HX250
Sound: Sony CDX-GT410U
front: Hertz HSK-130 @ back: SP-690
Woof: Audison SRx 2S + Hertz HX250
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
http://rss.corsaclub.cz/?q=monk
http://rss.corsaclub.cz/?q=pdk88
http://rss.corsaclub.cz/?q=mikro
;o)
http://rss.corsaclub.cz/?q=pdk88
http://rss.corsaclub.cz/?q=mikro
;o)
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- pdk88
- Moderátor
- Příspěvky: 2132
- Registrován: 24 črc 2007, 12:03
- Bydliště: Čáslav
- Kontaktovat uživatele: