Zdravím vás,měl bych takový skromný dotaz.Zhruba před dvěma dny mi začalo zlobit autičko.Při přidání plynu se jakoby dusilo tak sem otevřel kapotu a co nevidim u jednoho svodu k výfuku něco teklo něco jako voda s olejem a zjistil sem že mi tam chybí jeden šroub kterej ten svod drži u motoru.K mému neštěstí je asi zalomený nebo já nevím co ale prostě tam ten jeho zbytek je.Nemáte s tím někdo zkušenosti?po zahřátí je to dobré a nic neteče.Děsim se opravy.Nevim jestli se to nebude muset cely rozebrat a odvrtat Jestli někdo víte něco víc prosím poraďte Tak mě napadá nepomohl by třeba nějakej tmel na opravu výfuků?
Tak sem to znovu ohledal a vypadá to že to neni od vyfuku ale jako by to teklo z boku motoru ale hned u toho vyfuku.Jako by byla prasklá nějaká ta těsnící guma.Jako by těsnění pod hlavou válců da se to nějak zadělat tmelem odolnym vůči vysokým teplotám nebo se to musi rozebrat a vyměnit cely.je to jen na tom jednom mistě a tečeto jen občas a malinko.
Myslím že tak hrozny to nebude, jak koukám tak motor máš zrezlej a suchej, takže olej to asi moc nebryndá A vyrobní číslo motoru si taky radši zakamufloval
no nevypadá to že to jen podfukuje.Ono z toho něco i teče.Občas je to tmavy jako olej a občas spiš jako voda.Ale nic se nějak rapidně nestráci.Typ motoru je to c14nz.Dnes rano sem se byl ptat v servisu a prej to bude praskly těsněni pod hlavou válců tak nevim
jak a co mam rozebrat??uz sem rozebral kabely co vedou do hlavy sundal viko od ventilu ale .retez mam sundanej ..ale nevim jestli musim sundat i ten bocni kryt co kreje rozvod..je to corsa b 1.0 3valec DOHC.prosim poradte jak to rozebrat
Jardo>>Když děláš tuhle věc, tak by jsi o tom měl asi trošku vědět .Samozřejmě že musíš sundat rozvody, při zpětné montáži musíš dát vše správně, aby jsi nerozhodil časování ventilů.Máš momentový klíč?Při zpětné montáži šroubů nesmí být v závitech žádná kapalina, jinak roztrhneš blok
pokud ses zasekl na tom, co si tady popsal, tak to radsi prenech nekomu, kdo tomu doopravdy rozumi, jinak to znicis.
jinak na sundani hlavy musi dolu cely rozvody, nevim jak u litrika, ale mozna musis vyndat i vacky, abys se dobre dostal ke sroubum hlavy.
potom se povolujou srouby hlavy, musis je povolovat presne podle schematu, jinak hrozi ze zkrivis hlavu, v prvni fazi se povoluje o 45% vsechny, pak o dalsich 45% a pak o 90% a pak vysroubovat. potom provest kontrolu rovnosti hlavy, novy tesneni, a pak na moment dotahnout srouby hlavy. potom na moment dotahnout vacky na sva mista, dat zpatky rozvody a uz se blizis konci
jj. to vse vim ja delam mechanika pres kamiony..ale tady tohle auto sem nikdy nemel rozdelany..ale nvm prave jestli se musi sundat i ty "prsa" nebojestli jde jen ta hlava vytahnout..(nevim jestli treba v tech prsou nebude nejaky staveci kolik nebo neco takovyho)
tak hlava je konecne venku ...je pravda ze se to musi komplete odstrojit..hruza ale uz sem dostal tesneni ven..tesneni na dva kusy ..takze ted jdu davat novy a dat to dohromady