cross - corsa b c12nz
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Gooder, Bobek
- Cross27
- Příspěvky: 280
- Registrován: 19 úno 2009, 01:45
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Kontaktovat uživatele:
No ja to taky tak vidím asi, že je lepší tam hodit aspoň 1.4 16V nebo jak říkáš ty, ať už to má cenu když se to dělá
Corsa B 1.2i C12NZ >Moje Corsa<
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
tak tak
.. třeba mrkni na tatíka.. to je 1.2 ale 16V s tou turbínou co vyráběl... jsou tam dvě videa tak se pak mrkni viewtopic.php?t=149&postdays=0&postorder=asc&start=180 celkem to s ní svičilo.

- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
přesně jak píšou kluci .... i na obyčejný 1.5_D nemůžeš jentak lehce narvat turbo z 1.5_TD ... ikdyž jsou to de facto ty samý motory. V základu je 1.5_D o 100 kg lehčí než 1.5_TD .... a pročpak asi .... motor s turbínou musí bejt masivnější, odolnější... (protože TD točíš v klidu až do 5000) atd. atd. tkže nevymejšlej tuzingoviny nebo si ještě vyděláš ... 

- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
podobny pokus se konal u nas na foru, borec vyrobil 2.0 8v turbo svepomoci.
celkovy naklady na predelani ho vysly doclea vysoko, ale kdyz mas to turbo, tak to mas hodne usetreny.
tady je "slozeni" motoru
C20LET:
Písty, ojnice, vstřiky, regulátor tlaku paliva, těsnění pod hlavou, kroužky, šálky.
C20NE:
Klika, sání, jednotka, blok, hlava, spojka.
Převodovka F20 z Astry GSI 16v.
Turbo VW-Škoda , motor 1.8T 150 koni
asi po mesici jezdeni s tlakem 0.7 baru propalil pisty
8v motory nemaji detonacni cidlo, tudiz si nedokazaly poradit s upravou predstihu.
tady jsou nejake fotky:
http://img145.imageshack.us/i/sirbu1yz1.jpg/
http://img72.imageshack.us/i/sirbu2xj3.jpg/
http://img156.imageshack.us/i/sirbu3cc8.jpg/
takze ,pokud mas zajem, 1.2 8v turbo urcite radi vsichni uvidi
)
celkovy naklady na predelani ho vysly doclea vysoko, ale kdyz mas to turbo, tak to mas hodne usetreny.
tady je "slozeni" motoru
C20LET:
Písty, ojnice, vstřiky, regulátor tlaku paliva, těsnění pod hlavou, kroužky, šálky.
C20NE:
Klika, sání, jednotka, blok, hlava, spojka.
Převodovka F20 z Astry GSI 16v.
Turbo VW-Škoda , motor 1.8T 150 koni
asi po mesici jezdeni s tlakem 0.7 baru propalil pisty

tady jsou nejake fotky:
http://img145.imageshack.us/i/sirbu1yz1.jpg/
http://img72.imageshack.us/i/sirbu2xj3.jpg/
http://img156.imageshack.us/i/sirbu3cc8.jpg/
takze ,pokud mas zajem, 1.2 8v turbo urcite radi vsichni uvidi

- Cross27
- Příspěvky: 280
- Registrován: 19 úno 2009, 01:45
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Kontaktovat uživatele:
Dik za rady všem, bylo by to hezké ale ten motor by to nepřežil, nežere olej, naprosto spolehlivý bez problémů, byla by ho škoda, by se uvařil 

Corsa B 1.2i C12NZ >Moje Corsa<
- Cross27
- Příspěvky: 280
- Registrován: 19 úno 2009, 01:45
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Kontaktovat uživatele:
Tady pro porovnání snížení předku, první moje a další kozy origoš, ty dvě tam mají tolik místa že by se tam v poho zamotal pes
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Cross27 dne 01 srp 2009, 20:38, celkem upraveno 1 x.
Corsa B 1.2i C12NZ >Moje Corsa<
- Lukkas
- Administrátoři
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 06 črc 2008, 14:01
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Solidní
.. Hele to tam máš sport pružiny ? Nebo celý podvozek ? Nebo jsi řezal pružiny ?

Black Opel Corsa A 1.5D
>Moje Corsa<
>Moje Corsa<
- toxik-q
- Administrátoři
- Příspěvky: 2337
- Registrován: 11 srp 2007, 18:01
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
dle meho je c spravne ze? jak se auto chova? jeste tu prdel dolu a bude to cajk
pokud mas v planu litaky az na pristi sezonu co tak si pohrat s plechama neco na styl jako si dal svoby VT? byla by to 


Opel Corsa 1.2i X12SZ
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- Cross27
- Příspěvky: 280
- Registrován: 19 úno 2009, 01:45
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Kontaktovat uživatele:
Ano C je správně, říznul sem origo, vím že je lepší sport pružiny ale na co když štelovák bude na jaro s kolama nebo dřív sem aspoň zkusil at vím jak se auto chová a vím pro příště, nevím jak ostatní, všude sem četl že se nedá jezdit s tím že to buchá do volantu, atd., ale mi to nedělá, v zatáčce to drží pěkně, je to poznat na předku, trošku mi to nakloní ten
když tam je bez sedaček a rezervy a nikdoho tam v zadu nevozím takže se pěkně zvednul, ted to bude tak 8 cm pneu ---> lem. Ale jako předek drží pěkně, cítím že to drží na zemi, jen tu prdel dát dolů. Já s tím zkrácením žádné špatné zkušenosti nemám, akorát je to tvrdší to je jasné, ale to mi vůbec nevadí. Nemám to auto na to aby to bylo tak měkké aby to neprobudilo děcko vzadu, sice nemám, ale jako příklad... Myslels tenhle VT? Tak něco bych mohl splašit i jinou kombinaci např. bílá se mi líbí a něco k tomu, ale ať pak nevypadám jak kkt 


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Corsa B 1.2i C12NZ >Moje Corsa<
- Cross27
- Příspěvky: 280
- Registrován: 19 úno 2009, 01:45
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Kontaktovat uživatele:
Chtělo by to pleštit ještě níž, na
se chystám zítra a při jednom udělám i ten předek tak o 2 cenťáky

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Corsa B 1.2i C12NZ >Moje Corsa<
- Cross27
- Příspěvky: 280
- Registrován: 19 úno 2009, 01:45
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Kontaktovat uživatele:
Tak dnes sem ještě trochu přikrčil předek, vzadu taky, ale jaksi málo, puvodně bylo mezera kolo---> lem 6-7cm, ted je 4cm, foto hodím až to bude celé ted to není tak poznat, zatím jen foto předku
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Corsa B 1.2i C12NZ >Moje Corsa<
- tkdmarty
- Příspěvky: 48
- Registrován: 25 led 2008, 10:07
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele: