Sportovní úpravy motoru
Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
- pdk88
- Moderátor
- Příspěvky: 2132
- Registrován: 24 črc 2007, 12:03
- Bydliště: Čáslav
- Kontaktovat uživatele:
- --blaster--
- Příspěvky: 159
- Registrován: 12 dub 2007, 22:43
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
To Andilek: kdyby ses trošku zajimal o kompresory, tak by si věděl, že se dělaly ruzné typy ( asi 4 jsem měl doma, nebo respektivě muj tatík a jeden si borec bral na motorku tuším). X16XE jsem už viděl v kompresoru a jelo to jako prase. Když dáš malej kompresor do obsahu 1.6, tak v ničem nevydím problém. A pokud vím, řemenici si na tom mužeš upravovat. Kdyby si chtěl nějaké fota.. myslím že bych je měl mít někde.
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
To Andilek: tak to jako možná jo, ale každé má svoje + a -.. u kompresoru máš spodek hned od nízkých otáček a nemusíš to tolik točit a hlavně u 1.4 a nebo u 1.6 kde je málo prostoru.. bych asi neměl kam dát turbo, zato kompresor jo. Turbo bere většinou až tak od 3 tisic a pak je záběr a nedáš ho kdekoliv chceš. Jako kdybych chtěl fakt zvýšit vykon a nebylo by to tam místo, jako například 1.6.. tak volim kompresor. U 2.0 je to celkem jasné, ale 1.4 a 1.6 no nevím. Tod muj názor a nemusíš s ním souhlasit.. je to na každém, kdo si co vybere.
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
-
andilek
- Příspěvky: 54
- Registrován: 01 lis 2009, 17:09
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
ja na svuj motor taky pouzivam kompresor jedna se o eaton M60 ale nutkno podotknout ze motor ma objem 4,8litru
jinak ze turbo zabira od 3tis? to jsi slysel spatne
kdyz ho dobre udelas a das dobre turbo muze zabirat klidne zu v 1000RPM
nechci aby to vyznelo spatne ale ti lini a ti skromni si daji klidne kompresor a ty zrucnejsi a vice dychtivy po vykonu jdou jasne po turbu 
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
To Andilek: já ted třeba nechápu, proč máš v tom BMW tuším, ktere má 4,8L máš M60ku.. ktera je od 2,5 do 4L... přece tam nedám kompresor o kterým vím, že ten motor tak nenakrmí.. a nebo nakrmí, ale budu ho muset hnát. To tam radši hodím M90, která má potencial od 3 do 5,6L a hotovo. To tam bylo origo?