robin: lomcovanim se to da poznat jeden clovek musi byt pod autem a druhy s tim bude cukat za vrsek kola k sobe a od sebe ten dole to bude sledovat a kdyz jsou v tak to pozna
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
To právě dělal mechanik a vůbec se to nehlo při kvedlání do strany, ale vůle byla jen při pohybu kola dopředu/dozadu a to se špatně dělá ručně.
Já si to vysvětluju tak, že čep dostává v dírách rány právě jen ve směru dopředu/dozadu a do strany, jak se kvedlá při ručním testu čepů se vůle projevit nemusí. To je moje teorie založená na praktických zkušenostech ..
robin: tak ty cepy na tom jeste nebyly tak spatne k potvrzeni me zkusenosti jak to delaji na technicke plosina jezdi do stran a do predu a do zadu v pripade ze jsou cepy spatne je to poznat v obou smerech
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°