Bez sundání volantu s posilovačem je tam k tomu opravdu mizernej přístup.
Poprvé jsem měl celé řízení venku, tak to bylo v pohodě a pak jsem po namontování řízení šel ze strany od pojistek a použil hvězdičkový zahnutý imbus. Prostě musíš vše okolo povolit ... zejména pojistkovou skříňku, aby jsi se k tomu deklíku dostal. Jde to blbě, ale dá se to ... jinak ven řízení
U mě to chtělo trochu doladit, ale problém mám stejně jinde ... už jsem to tu popisoval.
Ve stručnosti:
Mám nějakým způsobem rozhozený úhel rejdu při plným otočení v levo. Pravé kolo se má snahu jakoby víc dotočit. Při plným rejdu do leva má prostě pravé kolo snahu hoblovat venkovní stranou gumy ... točí se víc, než by mělo ... jsou rozhozené vnitřní a venkovní úhly rejdu.
Geometrie je OK ... tedy sbíhavost, odklon a záklon. Dost lidí co dělaj s geometrií nad tím kroutili hlavou, ale nepřišli na nic. Při běžné jízdě je to v pohodě ... akorát při tom plným otočením je to nahouby. Tá pravá strana byla buchnutá a zřejmě je tam něco špatně, ale zatím nikdo na nic nepřišel
