Pokles výkonu>1.6 GSi
Moderátor: Arci
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 08 dub 2008, 20:46
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
to pepex: no podle toho co tu píšeš tak bych to viděl na ty rozvody protože v posledních dnech je to stereotyp že po akceleraci není něco v pořádku.nebo by to mohla být také váha vzduchu...nevim
na volnoběh se stává že otáčky kolísají
začalo mi to blbnout asi tak před před 14ti dny
na volnoběh se stává že otáčky kolísají
začalo mi to blbnout asi tak před před 14ti dny
Opel Corsa 1.6i 78 kW
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 08 dub 2008, 20:46
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 08 dub 2008, 20:46
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 08 dub 2008, 20:46
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
- DaveP.
- Příspěvky: 23
- Registrován: 10 led 2008, 18:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- opel1.0
- Příspěvky: 114
- Registrován: 29 led 2007, 19:30
- Bydliště: slovakia
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
může mít prodřenou dráhu v místě,které se nejvíc používá-začátek...to se rovná rozjezd...fickerpet píše:to pepex: a ten motůrek volnoběhu má i nějaký vliv na vlastnosti při jízdě a tu již zmíněnou ztrátu výkonu?
A mění se jeho elektrický vlastnosti-odpor,pak dává jiný,nebo žádný hodnoty...Ale nemusí to být tím motůrkem..
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 08 dub 2008, 20:46
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
nic nesnímá..suby píše:motůrek volnoběhu to snímá otáčky, takže to má určitě vliv.
Jiank já jsem už měnil DIS modul, čerpadlo, zapalovací kabely, svíčky, tesnění víka ventilů a pal. filtr. No a stále nic.
..je tam na klapce-elektromagnetický nastavovač volnoběhu-podle teploty motoru upravuje velikost otáček a tím polohu klapky.
pak tam je ještě snímač polohy škrtící klapky(podle polohy upravuje dávku paliva..),a ten může být v čoudu
tzn.není hodnota polohy,není benzín,nejede..Ale

atkže by k výpadku nemělo teoreticky dojít..podle toho,jaká je prodleva mezitím zmiňovaným vynecháním



-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 08 dub 2008, 20:46
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 08 dub 2008, 20:46
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele: