Mno tak já najezdil zatím asi 100Km a od nalití přípravku STP se autí nijak markantně nezadusilo. Možná to je jen náhoda, možná to funguje. Já doufám, že to funguje .
Ovšem při vyřazení za jízdy otáčky motoru stále spadnou až někam k 350ot. a až co motor zaklepe, pomalu vylezou zpět na normální volnoběh
A myslíš že to bude tím čističem co se přidává do benzinu..? Tohle bych spíš řekl že dělá zadělaná škrtící klapka... U Felicií nebo u koncernovejch 1.6tek tohle dělalo když odcházela škrtící klapka...
jj, klapku chci taky vyčistit. Jak jsem psal - mám dva problémy: motor se při rozjezdu zadusí a pak vystřelí jako raketa (teď se mi zdá, že po nalití čištiče palivové soustavy to jaxtax vymizelo. A druhý problém je s volnoběhem. Klapku taky podezřívám, ovšem ještě jsem neměl čas na to mrknout - státnice.
Jo jo,to bylo první co jsem udělal když to začlo cukat,vyčistil jsem komplet klapku a vyměnil svíčky... Ale moc to nepomohlo,tak teď už dávám do benzínu ten čistič..Mimo to mi ještě odešlo čidlo na snímání polohy klikovky,a aby toho nebylo málo tak ještě ''hydrošok'' na jednom válci.... Takže velká radost.. .. Ale už je to v poho..
Mohu se zeptat jakým způsobem jsi klapku čistil? Nějakým přípravkem nebo čistě ručně - hadr + líh.
A ještě bych měl dotaz - kde najdu váhu vzduchu a jak ji lze pročistit?
Mno, naše autíčko je pravidelně servisováno (mojí osobou). Při výměně svíček, filtrů, oleje .... jsem si taky sliboval, že stávkovat přestane a prd . Vyhrožování taky nepomáhá
Tak klapku jsem čistil jak ručně,to jsem čistil a promazal mechanismus servo motorku a převodů tak i jsem koupil u nás v KELLI spray přímo na nečistoty v klapce nebo karburátorů..super věc ale nepamatuju si název...Pěkně to rozpustilo všechny srač.. A váhu vzduchu jsem zatím nečistil ani neřešil,ale myslím že ji stopro najdeš na sacím potrubí...
Ty máš benzín? Tak tam, asi váhu vzduchu nenajdeš.
Co máš asi na mysli je snímač tlaku v sání(MAP) nebo snímač teploty vzduchu (IAT) a podle typu vstřikovácího systému může být i měření průtoku vzduchu (MAF) nic víc tam není
Tak jsem vyčistil klapku vzduchu a problém s kolísáním volnoběhu při vyřazení za jízdy zmizel . Chvíli sice trvalo, než si na to elektronika zvykla, ale již je to OK. Díkec za rady
Corsa B 1.0 12V r.v.98 ..... Corsa B 1.0 12V 100edition ..... VAZ 2101 r.v.78 ..... VAZ 2103 r.v.73 ..... Triumph GT6 mkIII r.v.73 ..... Tři sestry <III> Lada gang http://www.classic-oldtimer.cz
Ahoj zkušenější. Mám problem ze svým autkem. Nakoupil jsem plno nových bebechu na auto (čiré světla, potahy....) a začlo se mi fakt dařit. Když jedu na nižší otáčky, asi kolem 2000 a trochu na to šlápnu začne to trochu cukat, navíc se rožlo oranžové světlo na přístrojovce. To co je na špatné spalovaní nebo emise a bůh ví na co ještě. Na volnoběh to trochu plive z výfuku a sem tam to drží otačky asi o 500 víc než normálně. Myslín na volnoběh. Toby nebylo tak strašné, ale zajel jsem hnedka za kámošem na diagnostíku, stálo kolem 100 litru, snažil se to napíchnout a nic. Vůbecmu to nenačetlo. Může to byt nějaká vada na řídicí jednotce? A co se týče toho čidla co si myslíte že to bude. jinač to jede docela normalě. Mám 1,4i X14NZ. Dík za radu všem