Paluš píše:Eriku já nemám tento Rieger co máš na obrázku ale ten novej
Ow, SUPER
Tak to bych udelal takhle:
1, zamračit přední kapotu
ano
2, odstranit zadní stěrač a ponechat madlo zámku
ne
3, odstranit madlo zámku a ponechat stěrač
ne
4, odstranit zadní stěrač i madlo zámku
ano
5, boční lišty na dveřích monechat v barvě vozu
ne
6, boční lišty na dvěřích pryč
ano
Celou zavarenou

se mi tolik neliby, ale zalezi na styl auto.
Odskok na SPZ do naraznik se pouziva s (rozbitou) Corsa C zadni naraznik, to je hnedka s misto pro svetla na SPZ.
Na predek mam tihle:
http://www.boeser-blick.de/corsa-b.html
To je 1mm plech a venkovni strana je dvojty, jako ze kousek zpet dane.
Tak venkovni 5mm je 2mm tlusta. To se tak dela hodne.
Tady je borec v CR ktere dela laminatove kapoty na Corsa B:
http://cgi.ebay.de/Opel-Corsa-B-Motorha ... dZViewItem
Jnakych 2700kc
Ale laminat je spatne u visy rychlosti, zadcina se to trepat atd.
A uz uplne kdyz se jezdy 250 kmh.
To bych spis nechal udelat kapota s carbonu, s original mista na montazy a mratcitka, tedka v lete jsem to informoval v CR, a jnak 20.000kc.
To je aspon heske na aute haha
V Opave vim ze taky delaly kapoty s laminatu, ale strasne sedely na aute haha