No to je hezké... znám ovšem jen průtok vzduchu, dobu otevření vstřikovače a tlak paliva. Abych to mohl spočítat tebou zmíněným poměrem, musel bych si ještě zjistit průměr vstřikovací trysky (což není problém) a určitě zadat i nějakou konstantu. A popravdě, na takovýto výpočet se mohu vyprdnout

. Pátral jsem po internetu a hodnoty nasávaného vzduchu při volnoběhu mi souhlasí. V otáčkách jaxtax taky.
Digitální osciloskop je sice krásná věc, nicméně pořizovat si ho kvůli tomuto opravdu nebudu

Profesionálně se věnuji trošku jiným autům a digi osciloskop prostě nevyužiji.
Myslel jsem, že někdo tady ty data už bude mít. Lidí, co si hrají s diagnostikou, jsem tu zaznamenal více. Alespoň přibližné údaje by stačili. Když už nic, tak alespoň jestli je normální, že lambda chvilkově ukazuje 0V (respektive jestli tyto data posílá ŘJ normálně). Je mi jasné, že sporadické chyby se hledají nejhůř. Na druhou stranu tak silná ztráta výkonu přeci musí být způsobena větší chybou, než jen nějakým náhodným projevem. No nic, budu pátrat dále
