Rozvody motoru>výměna-zkušenosti-ceny

Témata týkající se motoru, převodovky, výfuku a palivové soustavy
Odpovědět
josefb
Příspěvky: 1
Registrován: 27 čer 2008, 19:23

Corsa 1.0 12V x10xe po zahrati ztraci vykon

Příspěvek od josefb »

Zdravim vsechny,
potreboval bych poradit nejaky servis v okoli prahy, melnika kde by mi udelali rozvody a asi i hlavu, prostredi valec ma nejak mensi tlak, ale vetsi otackach to jede. Taky ma zvuk jako naftak.... :cry:

Dik
Pepa
Corsa 1.0 12V X10XE
Havli
Corsa forever
Příspěvky: 2468
Registrován: 08 dub 2007, 01:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havli »

Edit: přesunuto do topicu o rozvodech,tady je pár věcí o tvim problému,snad to pomůže :wink: Chce to udělat co nejdřív,jinak budeš kupovat celej motor jako já :wink:
Uživatelský avatar
Jano
Příspěvky: 111
Registrován: 25 srp 2007, 20:50

Příspěvek od Jano »

Petr212 uz si vymenil tie rozvody? Tiez si to chcem urobit. Ak si to robil, vedel by si popisat ako sa to robi?
Vdaka
Petr212 píše:Nasel jsem o tom clanek .. http://opel-corsa.blogspot.com/2005/08/ ... zvody.html
Opel Corsa B 1.0 12V '98
mikyblava
Příspěvky: 3
Registrován: 29 kvě 2008, 18:57
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Řetez výměna kladky napínaky. Co ješte?

Příspěvek od mikyblava »

Řetez výměna kladky napínaky. Co ješte?
Mám prosbu co je vše potrebné na výměnu retezu, nebo z jakých dílu se skláda komplet servis co treba vymenit. auto má sice jen 95000 km ale aj mechanik mi řekl že by bylo lepší tu puvodní řetez vyměnit, dost je ji slyšet tak bych to chtěl už komplet aj s termostatem sem tam se mi vyhupne teplota na 105 stupnu C tedy hlavne v kolónach.

Corsa C 1,2 55kW/75PS Ecotec r.v. 2001 - NENI to ješte twinport ale klasika


Díly si chci nakoupit sám jen nevím co vše....
Dík za rady :) [/b]
presunuto by toxik-q
SPORT MAN .....
mikyblava
Příspěvky: 3
Registrován: 29 kvě 2008, 18:57
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Řetez výměna kladky napínaky. Co ješte?

Příspěvek od mikyblava »

PS: Díky za přesun, nevšim jsem si tuhle sekci.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
SPORT MAN .....
Uživatelský avatar
mmiikkii
Příspěvky: 60
Registrován: 10 pro 2007, 15:48
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mmiikkii »

niekto by tu mohol spravit taky fotonavod ako na tie rozvody :D
najlepsie na litrik aby som si to potom mohl pomenit sam

dakujem :)
Lupa89
Příspěvky: 30
Registrován: 13 říj 2008, 15:33
Bydliště: jílové

Příspěvek od Lupa89 »

ja vam poradim jak na rozvod sundejte kryt rozvodovyho remenu vemte si sekacek a seknete si na remenice a blok motoru rysky tak aby se presne prekrejvaly povolite napinak a stahnete remen nasadite novej lehce napnete a skontrolujete jestli risky sedej nemusi to sedet uplne kdyz to nepasuje jakoby o ctvrt nebo pul zubu nevadi hlavne ne o celej kdyz rysky sedej nasponujete to tak jak se ma a skusite otocit kdyz budou i po otoceni rysky sedet je hotovo pak uz jen dobre utahnout napinak a muzeste zakrytovat a jet dal...hlavne bacha az budete mit sundanej remen abyste si neotocili klikou nebo vackou o 180 stupnu to by se vam to krasne otocilo a ventily by otvirali kdyz de pist nahoru (aspon myslim)
mikyblava
Příspěvky: 3
Registrován: 29 kvě 2008, 18:57
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyblava »

Lupa89:Prosim tě a co vše treba menit když mám pocit že řetez víc slyšet jak má třeba menit i vše ostatní? Myslím tým kolečka, vodní pumpu, termostat,řemen, atd......? To vše funguje normálne taky termostat a voda pěkne stojí NEstráci se je v normálu len ta řetez mě trocha štve, auto má jen 95 tis. km origo.Nebo jaký je interval na výměnu od výrobce? Motor je Z12XE Dík za odpověď.
smazana citace by toxik-q
SPORT MAN .....
Uživatelský avatar
mmiikkii
Příspěvky: 60
Registrován: 10 pro 2007, 15:48
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mmiikkii »

co sa mna tyka, menim len retaz a napinak, vodnu pumpu neriesim, zatial netecie a ked zacne tiect nieje problem ju vymontovat, aspon teda myslim ze je na boku motoru takze si myslim da vymenit hocikedy bez neakeho velkeho rozoberania. Len si teraz niesom isty ci ju pohana remen co toci aj alternator... Chcel som menit aj tie kolieska a vsetky tesnenia, ale kolieska som akosi nezohnal a auto ma najazdene len 11000. Tak dufam ze budu ok. Tesnenia, uvidim zajtra v akom stave su. Inak zajtra sa ide menit retaz a napinak, tak som zvedavy ako to pojde. Planujem to fotit viac menej krok po kroku, tak ked sa podari dam sem potom to foto :) aj s neakym popisom.
Uživatelský avatar
standa PE
Příspěvky: 185
Registrován: 06 úno 2008, 20:24
Bydliště: Slovensko-Senec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od standa PE »

to foto potesi :D
tak nech to dobre dopadne
Skoda 120LS 781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex)
Opel Corsa B 1.0 12V X10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex)
Opel Corsa D 1.4 16V A14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
Obrázek
Uživatelský avatar
mmiikkii
Příspěvky: 60
Registrován: 10 pro 2007, 15:48
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mmiikkii »

lupa , to mi je jasne, ja len celkom presne neviem ako sa k tej retazi dopracujem, teda co vsetko treba rozobrat a vymontovat :D ale ako som pisal vyssie zajtra sa uvidi...

Dufam ze to coza prezije :D


bw: pisal som s pepexom a napisal mi toto:

klika je zajištěná v bloku motoru na straně pod výfukem nad vanou..
je na to přípravek-kolík..vačky jsou vzadu pod víkem ventilů na straně převodovky vodorovně na přípravek-ploška..
musíš sunadat prsa!! to znamená vodu,olej a silentblok motoru pryč...sundat vodní pumpu,alternátor vyvěsit motor.sundat vanu+odšroubovat výfuk-katalyzátor---nebo jenom povolit šrouby na vaně co jdou do prsou..ale je tam těsnění a to jde blbě odlepit.. hodně štěstí.

celkom nerozumiem tej prvej casti kde spomyna kluku :) nerozumiem preco ju treba vymontovat... A vyvesit motor znamena vybrat ho z auta?
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

sorry miki nestíhám :?
Uživatelský avatar
mmiikkii
Příspěvky: 60
Registrován: 10 pro 2007, 15:48
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mmiikkii »

neva pepex, sak zajtra uvidime ako to pojde, idem na to s kamosom, ako som ti pisal, je taky hobby automechanik, ale robil isty cas aj normalne aautomechanika, je celkom sikovny, len neviem :) uvidime... Ale tu kluku by si mi mohol vysvetlit, asi je to lamerske ale ja vobec neviem preco ju treba vymontova a co s mou mam vobec robit :D
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

klika se nenastavuje jak u favorita válec v horní úvrati změřit šroubovákem pod svíčkou ale:

na straně pod výfukovejma svodama ve výšče nad vanou je tuším záslepka na kolík..hlava má vnitřní imbus.pod záslepkou je díra na 2 x osazenej kolík, kterej zajistí kliku..
Vačka se zajišťuje jak VW. na plošky.

Pokud měníš jen řeťez a ne i všechna kola je to o.k. protože demontáž kol vyžaduje přípravek na časování snímacího kroužku..(montáž)

plošky na unašeči co na něm je přišroubobaná řemenice na altík by měly být kolmo k zemi..když nemáš přípravek na kliku,vyndej svíčku, sundej víko a nastav to na "0" podle vaček musí být plošky vodorovně nahoře,si označ polohu kliky.. jestli to dáte o zub tak to nenatočíte 8) :lol:
moooožná zítra bych ti hodil scan
Uživatelský avatar
mmiikkii
Příspěvky: 60
Registrován: 10 pro 2007, 15:48
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

tak predsta vymenene

Příspěvek od mmiikkii »

zdravim hosi,

rozvody sme s kamosom uspesne vymenili :) :) :) Pridam vam sem pra fotiekz montaze ale ziadne step-by-step sa mi fotit necolo a nebol na to ani cas. Ale nieco aspon je. inak s postupu prace.

odmontovat vsetko co zavadzia : - airbox,sanie vzduchu, alternator, remenicu, musite odmontovat aj kolieska ktore pohanaju remenom altik a pumpu, dalej sme odmontovali, svieckovy most :) kryt ventilov, ochranny plech co je na vyfukovom kolene. Kvoli nemu som musel vybrat aj chladic. Motor sme podlozili dvihakom a neskor ked sme odmontovali olejovu vanu bolmotor zavesenyna tyci pomocou drotu :)))
Ale slo to dobre. Treba odmontovat vyfukove potrubie, dat dole vanu a poom prsia motoru.

Retaz som mal dobru, ale napinak bol totalne vymlateny. Ked som ho zasunul ani sa nepohol, vobec nesponoval retaaz. Takze sme ho odmontovali, dali dole lystu stiahli retaz a hodili novu. Inak sme nic nezaistovali, na kolieska vacky sme si spravili len bielou fixou ciarky a zaradil som jednotku. Tot vse so zaistovania polohy :)

Potom uz len spatna montaz, doliat vodu olej start a zatial ide :)))) tichsie lepsie...

Tak to by bolo vsetko, neskor sem dohadzem zopar fotiek.

cafte
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Odpovědět