Zdravím v novém roce, a Všem Oplákům dodatečně vše nej, nej a mnoho najetých kilometrů

.
Bobík stále šlape, pod stromečkem měl nové krytky na šrouby stěračů čelního okna. Dále už se těší na výměnu - montáž nového
spodního krytu pod motor.
Původní plastový, prý odolný teplu se vlivem tepla od výfuku nepěkně pokroutil a díky jízdě po nepevných polních cestách
dostal zabrat i otěrem. Sehnal jsem zcela nový originální ocelový kryt, ten už snad něco vydrží (je to pořádná, poctivá hmota).
- objednací číslo když by někdo chtěl je: 52 12 630 / 13156388 .
Vypadá to nějak takhle:
Nyní musím vyřešit ještě jeden nový problém s pískajícíma brzdama. Kotouče i desky jsou zánovní, když vyrazím se studeným
autem tak nic, ale po pár zabrzděních začne šeredně pískat pravé kolo, hlavně v momentě když pohnu volantem z přímého směru,
je jedno zda do leva či prava. Po mírném přišlápnutí pedálu brzdy to hned zmizne, po uvolnění opět píská. Mám podezření na
brzdové hadičky, jsou už staré o po výměně předních pružin a tlumičů loni na podzim mohlo dojít k jejich vnitřnímu
poškození a nyní díky tomu nedojde k úplnému uvolnění tlaku na brzdový pístek.
Když budete mít nějakou osobní zkušenost, či nápad sem s ním, budu jedině rád.
Mára
Corsa C, 1,4/16V/66Kw (Z14XE)/Sport, LPG + FlashLube, sání Green, střešní okno, folie, Defend, leptané VIN, zaslepený EGR, Tempomat, výhřívané sedačky, okna+ zrcátka v ele., Op-Com + LPG Elpigaz diagn., 6,8l LPG / 100Km a jedna usmrcená laň.