To ti tu mám napsat jako komplet celej postup lakování auta?

Si děláš srandu ne?
No, ale dobře no... Já to dělám takhle... (aspoň ve zkratce).
1) Auto je kompletně potřeba odmašlit. Skla, kliky, lemy, nárazníky. Poté si všechno dobře vyfotit nebo označit, co se bude kitovat, protože když to neuděláš a začneš auto celý brousit, tak pak už neuvidíš, kde je potřeba co kitovat.
2) celý auto brousím na sucho cca 150-200. Pokud to chceš mít seriozně udělaný, tak pod plnič mín jak 200 není vhodná... Po celým zdrsnění povrchu budeš kitovat, brousit, kitovat brousit, až to bude dokonalý aspon po hmatu... Stejně to budeš všechno znova doladovat po prvním nástřiku plniče, protože nejsi žádnej lakýrník co má praxi.
3) Jakmile si budeš myslet, že máš vykitováno, tak hodíš první vrstvu plniče - namícháš si ho trochu řidší a uděláš jenom takovej lehkej nástřik, spíš takovej poprašek... abys viděl, co kde jak vyleze a kde co budeš muset ještě kitovat. A věř tomu že vyleze! Poté opět budeš kitovat, brousit atd, až to bude zase tak nějak podle tvýho oka dokonalý... No a uděláš další kontrolní poprašek plniče. Pokud bude vše ok a nebude viditelné další kitování, zaleješ co je potřeba plničem na hotovo.
4) Pak přichází fáze broušení plniče, asi nejdůležitější fáze celýho lakování. To jak vybrousíš plnič rozhoduje o kvalitě celýho laku, jeho lesku. Chce to ale praxi. V zásadě brousím 600-800 pod vodou celý auto. Nesmíš nikde nic probrousit!!!
5) Pokud si seš jistej, že je plnič dobře vybroušenej, všechno je vykitovaný, tak hodíš první vrstvu barvy. Doporučuju postup na 3x. Nejdřív udělat lehkej poprašek po celým autě, počkat 10 minut, pak další nástřik, kterej bude z 95%, počkat 10 minut, a poté vše dokončit a barvu hezky nalít. Chce to ale cit a opět praxi.
6) Pokud budeš chtít na klasickou bázi lít ještě bezbarvej lak, jako já na svým autě, tak to chce podstatně víc praxe. Pro začátečníka nedoporučuji, spíš je lepší přimíchat lak přímo do barvy... Pokud budeš stříkat metlu, tak bezbarvej lak je samozřejmost.
Toť v malé zkratce vše. Předpoklad je dodržovat zásady každýho lakování. Což se musíš někde naučit. Vydalo by to na celou knížku, takže...
- K odmaštění používat odmaštovadla k tomu určený!!!!! (koupíš v každé prodejně, kde ti namíchají barvu). Žádný jary, mýdlový vody, acetony, technický benzíny a jiný kokotiny co používaj domácí lakýrnici NEDOPORUČUJI!!! Stojí to za

!!!
- Lakovat při teplotě minimálně 20+. Při nižší teplotě to stojí dycky za

, at si říká kdo, co chce. Všichni co lakujou při 15 stupních můžou jít do prdele, sou to fušeři.
Toť dneska vše, jdu na snídani
P.S: pokud se nemíníš lakováním bavit, doporučuji to odvézt do lakovny, protože tě to bude stát jinak víc peněz, než když si to necháš udělat. Bohužel, vím o čem mluvím, taky sem nějak začínal... Ale to pozná každej sám
