Zdravím, prosím Vás, chtěl jsem se zeptat. Přítelkyni spravuji Corsu 1.0 12V, spíše dělám údržbu (filtry, svíčky, olej...) a pátrám po příčině, proč jí to žere jako můj dvou litr Vyčistil sem škrticí klapu, která byla řádně zanesená, zkontroloval sací vedení atd. a na nic jsem nepřišel, jen co mě zarazilo bylo to, že když na zahřátém motoru přidám plyn, tak naskočí sytič a když otáčky padají, tak se zastaví na chvíli na otáčkách sytiče a to i když je motor teplý. Nesetkal se s tímto někdo, nebo to má takhle dělat normálně ? popř. na co se zaměřit. Ted ještě zvažuju jestli nerozebrat EGR ventil, myslíte, ž by to mohlo mát s tím něco společného ? Přidavam i video pro ujasnění. Děkuji moc za každý nápad
PS. Auto na videu jede bez koncového tlumiče, protože jsem ho vařil
http://www.youtube.com/watch?v=0nDUZGUY ... e=youtu.be
Corsa 1.0 12V - Sytič, má se takhle chovat ?
Moderátor: Arci
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 05 úno 2014, 22:03
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: Corsa 1.0 12V - Sytič, má se takhle chovat ?
lambda sonda hodne ovlivnuje spotrebu treba je v haji bude vysilat spatny signali rj a ta bude porad poustet sytic jako u studenyho motoru
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
-
- Příspěvky: 1524
- Registrován: 09 říj 2012, 13:26
- Bydliště: RU(O)MBURK
Re: Corsa 1.0 12V - Sytič, má se takhle chovat ?
motory ecotec nemají sytič.... to je výsada užasnejch motoru s 3x uloženou klikovou hřídelí z produkce AZNP Mladá Boleslav....
při studenem motoru jsou zvednuté otáčky, ale je vstřikována stejná směs jako u motoru ohřátého na provozní teplotu, toť k tomu sytiči.....
zkontroluj a vyčisti krokovej motorek volnoběhu
jamal: lambda bude 100% v háji, jelikož její životnost je 160tis km
při studenem motoru jsou zvednuté otáčky, ale je vstřikována stejná směs jako u motoru ohřátého na provozní teplotu, toť k tomu sytiči.....
zkontroluj a vyčisti krokovej motorek volnoběhu
jamal: lambda bude 100% v háji, jelikož její životnost je 160tis km
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 05 úno 2014, 22:03
Re: Corsa 1.0 12V - Sytič, má se takhle chovat ?
Tak 160 tisic ještě to auto najeté nemá Na palubovce nic nesvítí, jen se mi pár krát stalo, že jsem nastartoval, auto chytlo, rozblikala se kontrolka motoru a zdechlo, vše se odehralo ve 3 sekndách Druhé nastartování vše ok Mohl by toto způsobovat ten motorek toho volnoběhu ? Jak se projevuje zanešený EGR ventil ?
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: Corsa 1.0 12V - Sytič, má se takhle chovat ?
pri zanesenym egrku ti sviti kontrolka na palubce.kdyz uz to delas tak bys ho mohl zaslepit a mel bys pokoj ale odhadoval bych to na tu lambdu nebo zanesenej krokac jak pise korrpi
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 05 úno 2014, 22:03
Re: Corsa 1.0 12V - Sytič, má se takhle chovat ?
A jde ten krokač normálně rozebrat ? není na tom co posrat ?
-
- Příspěvky: 1524
- Registrován: 09 říj 2012, 13:26
- Bydliště: RU(O)MBURK
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 05 úno 2014, 22:03
Re: Corsa 1.0 12V - Sytič, má se takhle chovat ?
Nový sem mi moc kupovat nechce, ted sem dal 4800 jen za zadní brzdy Jestli to jde rozebrat, tak to zkusím rozebrat To auto je ještě tak na dva roky, pak půjde do kostky, takže se mi do něho moc investovat nechce