Zirox - Corsa b 1.0

1993-2004

Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Gooder, Bobek

zirox

Zirox - Corsa b 1.0

Příspěvek od zirox »

Zdravím všechny,

tak od začátku února jsem hrdým majitelem corsy b 1.0 12v rok 1999 a po celou dobu byl jediným majitelem a také řidičem můj praděda, který mi jí teď odkázal. Auto podle toho vypadá, je ve výborném stavu, na tachometru najeto 68 000 km, vše je originál (i stěrače :lol: ) a interiér je krásně zachovalý. Jsem student a 18 let a tudíž i papíry budou až za 5 měsíců, takže do té doby bych si chtěl corsu "přizpůsobit" podle svého. Na autě se nechci pouštět do žádných velkých tuningových úprav, především protože mi neony a růžový interier nic neříká :D

Zatím jsem dotáhl plynové lanko, vyměnil filtry,vyměnil rádio a ošetřil plasty (byli už vybledlé-šedivé). Mezi další věci které chci určitě udělat, je leštičkou naleštit lak, vyměnit volant, dát budíky s otáčkoměrem (nelíbí se mi jeden velký veprostřed :skrabat_v_hlave: ) a samozřejmostí jsou kola, které dělají auto. Představoval bych si asi 14tky bud borbet T a nebo bílé "soutěžácké" a nižším profilem gum. Rád bych ho nechal v těchto barvách, červeno-černé.

Pak si myslím že auto bude vypadat dobře a nepotřebuje nic přeplácaného. Jinak auto už jsme s tátou prolezli a důkladně projeli a jede tak jak má - trhá asfalt :vali_se: :vali_se: a rez nikde není.

Forum už jsem si zde pročetl, takže se všemi "záludnostmi" auta jsem obeznámen, teď už hledám interáty na volant a budíky :banan:

Pro představu přikládám pár fotek z včerejšího focení.

PS: omlouvám se za kvalitu fotek, ale asi jsem ještě nepřišel na ten správný grif zmenšení :nervozni_nehty:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Gooder

Re: Zirox - Corsa b 1.0

Příspěvek od Gooder »

Vítám Tě tu :) Koukám, že rozsah stylu kol máš dost velký :D Každopádně, co to tam stojí v garáži, to vypadá zajímavěji :oops: :lol: To je WRX? :)
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění