spinač ventilátoru chladiče se nezahřeje na spinací teplotu přitom motor se přehřívá (červené pole)
Na horní části chladiče naměřeno 98 C, spinač je v dolní části pár spodních žeber je asi ucpaných ale že by to mělo tak zásadní vliv
Za jízdy se bez problému uchladí
1,5d se přehřívá
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder
- Vašátor
- Příspěvky: 188
- Registrován: 05 čer 2007, 23:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,5d se přehřívá
Výstupní hadice z chladiče je horká? Pokud ano, je vadné čidlo pro spínání ventilátoru chladiče (anebo také je spálená pojistka, či vadný motor vrtule)
Corsa B 1.0 12V r.v.98 ..... Corsa B 1.0 12V 100edition ..... VAZ 2101 r.v.78 ..... VAZ 2103 r.v.73 ..... Triumph GT6 mkIII r.v.73 ..... Tři sestry <III> Lada gang
http://www.classic-oldtimer.cz
http://www.classic-oldtimer.cz
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 05 bře 2015, 21:07
Re: 1,5d se přehřívá
termospínač je nový, po jeho zahřátí ve vymontovaném stavu se ventilátor rozběhne !
Výstupní hadice z chladiče je horká
Výstupní hadice z chladiče je horká
- Vašátor
- Příspěvky: 188
- Registrován: 05 čer 2007, 23:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,5d se přehřívá
A jak čidlo zahříváš? Zapalovačem, nebo nějak sofistikovaněji? Ono totiž "nové", ještě neznamená správně funkční. Pokud je totiž chladič opravdu horký a čidlo dobré, musí vrtule sepnout.
Dále mne napadá, zda jen nekecá budík teploty motoru. Chladící kapalina opravdu fyzicky takžka vyvře? (samozřejmě nenechat brutálně přehřát)
Dále mne napadá, zda jen nekecá budík teploty motoru. Chladící kapalina opravdu fyzicky takžka vyvře? (samozřejmě nenechat brutálně přehřát)
Corsa B 1.0 12V r.v.98 ..... Corsa B 1.0 12V 100edition ..... VAZ 2101 r.v.78 ..... VAZ 2103 r.v.73 ..... Triumph GT6 mkIII r.v.73 ..... Tři sestry <III> Lada gang
http://www.classic-oldtimer.cz
http://www.classic-oldtimer.cz