Problematika s motorem X10XE (1.0 12V) a vše kolem něj
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02 zář 2009, 16:38
- Bydliště: Brno
začne to cvakat jako kovové cinkání,přehluší to i rádio,rozvodový řetěz je určitě taky už v háji,motor chodí strašně špatně,mám to rok a je natom 155000 a určitě to nikdo nedělal ale tím to myslímnebude,to budou asi ty hydroštely,problém je že to dělá jen někdy,při dlouhé jízdě a dostatečném zahřátí a když tomu trošku dám pohulit,kdyžse snažím mocnevytáčet tak to třeba neudělá i cestu 60km,ted jsem jel dvakrát 60km a v pohodě,myslím že tobylo i tím že bylo chladno že se to tak nezahřálo jako v letě,to cvakalo pořád
- denny01
- Příspěvky: 32
- Registrován: 08 kvě 2008, 22:32
- Bydliště: Carls Bad
Problém s otáčkami za studena
(Corsa B 1998 1.0) mam problem a nevim cim to muze byt .... za studena nastartuju a nedrzi volnobeh ,kolisaj otacky a chcipa,,,kdyz pridam plyn tak tam jako ,,bzuci'' a pak se teprve chytne ,, kdyz se ohreje tak je tohle v pohode ,,,, a pak jeste pri jizde treba do kopce , kdyz seslapnu plnej plyn tak se rozsviti kontrolka motoru , zacne tam zase jako ,,bzucet'' cuka a ztraci vykon ,,, kdyz plyn povolim nebo preradim tak kontrolka po chvilce zhasne a zas jede normalne... v oplu mi rekli ze je to snimac natoceni skrtici klapky,,vymenil jsem ho tak je to o malicko lepsi ale porad je tam neco spatne.... prosim poradte nemam na to uz s tim ani jezdit jak me to vzdycky nastve
(prosím dbejte na psaní názvů, které odpovídají obsahu... když dáš jako název - Corsa B 1998 1.0 - tak to není dohledatelné a spousta lidí si bude myslet, že auto prodáváš a ani si to neotevře - Bloud)
(prosím dbejte na psaní názvů, které odpovídají obsahu... když dáš jako název - Corsa B 1998 1.0 - tak to není dohledatelné a spousta lidí si bude myslet, že auto prodáváš a ani si to neotevře - Bloud)
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
osobně bych neřekl, že to může být snímač natočení klapky... ale hádal bych:
- krokovej motorek
- lambdasonda
- zanesené EGR
(postupně jak to píšu)
- krokovej motorek
- lambdasonda
- zanesené EGR
(postupně jak to píšu)
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- corpi18
- Příspěvky: 266
- Registrován: 11 říj 2008, 10:59
- Bydliště: Teplice v Severních Čechách
a už mi zase potvůrka blbne motor si poslední dobou vůbec nechce udžet volnoběžné otáčky, někdy dokonce chcípne, a pokud nechcípne tak sebou motor pod haubnou tak hází že se z toho chvěje komplet celý auto, ale občas se mi zase stane že otáčky zůstanou na volnoběh vyset daleko výš než normálně, ale newím kolik přesně<=nemám otáčkoměr. vždy když motor takhle blbne,tak svítí oranžově diagnostika. zdá se mi že to ani neni ovlivněno teplotou motoru, dělá to jak za studena, tak když je v provozní teplotě. netuší náhodou někdo čím to může být?
sice 55 koní, ale už jsem z ní 174km/h vymáčknul, ale byla to fuška
-
- Příspěvky: 728
- Registrován: 15 říj 2009, 21:50
- Bydliště: Bílina
- Keil
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 265
- Registrován: 04 lis 2009, 17:12
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
- standa PE
- Příspěvky: 185
- Registrován: 06 úno 2008, 20:24
- Bydliště: Slovensko-Senec
- Kontaktovat uživatele:
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: 13 bře 2009, 20:16
- Bydliště: TEPLICE
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: 13 bře 2009, 20:16
- Bydliště: TEPLICE
- corpi18
- Příspěvky: 266
- Registrován: 11 říj 2008, 10:59
- Bydliště: Teplice v Severních Čechách
jardaobolecky>no pokud by to šlo, to takhle skusit postupně čím by to mohlo být tak by to bylo super,jinak byla měněná čidla vačkové hřídele s váhou vzduchu bosch jsem nalítal tak 40tis. km, egr ventil čištěnej snad ještě nebyl a jak vypadá zevnitř šktící klapka, tak to taky nevim, ještě jsem ji neotvíral
jinak jsem si také všiml že když mám puštěný plyn a pak ho sešlápnu, tak auto trochu jakoby škubne
jinak jsem si také všiml že když mám puštěný plyn a pak ho sešlápnu, tak auto trochu jakoby škubne
sice 55 koní, ale už jsem z ní 174km/h vymáčknul, ale byla to fuška
- standa PE
- Příspěvky: 185
- Registrován: 06 úno 2008, 20:24
- Bydliště: Slovensko-Senec
- Kontaktovat uživatele:
EGR,EGR,EGR,KLAPKA,KLAPKA,KLAPKA...vsak to chod poriadne vycistit ci pockas kym sa to samo opravy?na tychto motoroch sa dost rychlo zanasa a este horsie cisti ...najlepsie ked vycistis hned obe veci naraz pretoze budes musiet vypustit trocha chladiacej kvapaliny,kedze cez EGR aj KLAPKU preteka...ja to robim sposom takymto,zoberiem si 2L flasku,z vyrovnavacej nadrzky odmontujem tu dlhu hadicu (je to ta co sa prepaja z chladicom,ale odmontujes ju na nadobke),vsuniem ju do flasky(mala by sa tam vopchat,ked nie tak si najdi z vatsim hrdlom),cize je vo flasi a pomalicky ju davam smerom na zem(je tam dost miesta medzi prevodovkou a chladicom) a krasne sa zacne flasa naplnat.nezabudni ju nadvyhnut ked bude skoro plna,pretoze by sa ti vypustil upne cely system chladenia ...takze voda je na 90% z motora von (nieco tam vzdy zostane)...ako vyzera EGR-ko a SKRTIACA KLAPKA je tu na fore toho hafo a este aj obrazkou...dobre je to cistit cisticom na karburatory