Robin - C 1.7 DTI
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
Robin - C 1.7 DTI
Moje Corsa je z roku 2003 a jsem první majitel.
Udělal jsem několik vylepšení.
Vyměnil jsem přední masku, velký plastový volant za menší v kůži,
tlumič výfuku za nerezový Remus a originální kazetové rádio za Sony s CD.
Pořídil jsem elektrony a širší pneumatiky, loketní opěrku, folie na okna a denní LED světla.
Po chiptuningu by měla mít 100 PS.
Článek o vstřikování 1.7 DTI - PowerPoint
Udělal jsem několik vylepšení.
Vyměnil jsem přední masku, velký plastový volant za menší v kůži,
tlumič výfuku za nerezový Remus a originální kazetové rádio za Sony s CD.
Pořídil jsem elektrony a širší pneumatiky, loketní opěrku, folie na okna a denní LED světla.
Po chiptuningu by měla mít 100 PS.
Článek o vstřikování 1.7 DTI - PowerPoint
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Robin dne 19 lis 2010, 23:31, celkem upraveno 4 x.
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
Servis - (průběžně aktualizováno)
Kromě spotřebních věcí, jako jsou filtry, gumy, brzdy a olej, který měním po 15 tis. km na místo předepsaných, šílených 30 tis. km jsem měnil :
kloub pr. poloosy ( příčina prasklá manžeta)
ložisko zad. kola
tlumiče celkem 6 ks
čepy řízení + čepy ramene ( odvrtány původní nalisované )
EDU čerpadla - 15 tis. kč ( Již podruhé při 250 tis. km )
2x Váha vzduchu
Regulátor napětí
Táhla stěračů
Čidlo spojkového pedálu
Spojka
Lana ruční brzdy
Tyčky stabilizátoru
Plastové manžety na poloosách
Znovu lana ruční brzdy
Ložisko a náboj př.kola
Lev. poloosa ( příčina prasklá manžeta)
Bubny
Akumulátor po 12 letech
Kromě spotřebních věcí, jako jsou filtry, gumy, brzdy a olej, který měním po 15 tis. km na místo předepsaných, šílených 30 tis. km jsem měnil :
kloub pr. poloosy ( příčina prasklá manžeta)
ložisko zad. kola
tlumiče celkem 6 ks
čepy řízení + čepy ramene ( odvrtány původní nalisované )
EDU čerpadla - 15 tis. kč ( Již podruhé při 250 tis. km )
2x Váha vzduchu
Regulátor napětí
Táhla stěračů
Čidlo spojkového pedálu
Spojka
Lana ruční brzdy
Tyčky stabilizátoru
Plastové manžety na poloosách
Znovu lana ruční brzdy
Ložisko a náboj př.kola
Lev. poloosa ( příčina prasklá manžeta)
Bubny
Akumulátor po 12 letech
Naposledy upravil(a) Robin dne 01 led 2017, 15:23, celkem upraveno 9 x.
- william.wallace
- Příspěvky: 416
- Registrován: 27 srp 2007, 07:17
- Bydliště: Lednice
- Kontaktovat uživatele:
- Mr Mart
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20 led 2008, 17:36
- Bydliště: South Bohemia
Vítej,
vypadá to móc hezky. Žádnej brutál (až na ten volant - moc se asi ke zbytku přístrojovky nehodí, ale musí se s nim kroutit parádně - jen kdyby to servo nebylo tak nekomunikativní), moc pěkný kolečka a mřížka taky super.
Ty fotky trošku zkreslujou - máš čistě stříbrnou (takovou tu klasickou světlou), nebo to je nějakej grafitovej odstín? Protože ta barva ve stínu s tmavšim nádechem se jeví dost dobře.
No a hmyztuning se spoustou luxusních mrtvolek na nárazníku je fakt dobrej.
vypadá to móc hezky. Žádnej brutál (až na ten volant - moc se asi ke zbytku přístrojovky nehodí, ale musí se s nim kroutit parádně - jen kdyby to servo nebylo tak nekomunikativní), moc pěkný kolečka a mřížka taky super.
Ty fotky trošku zkreslujou - máš čistě stříbrnou (takovou tu klasickou světlou), nebo to je nějakej grafitovej odstín? Protože ta barva ve stínu s tmavšim nádechem se jeví dost dobře.
No a hmyztuning se spoustou luxusních mrtvolek na nárazníku je fakt dobrej.
Opel Corsa C 1.2/55 "Scout"
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2009
- Registrován: 15 led 2007, 07:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
Ahoj a díky všem!
Berry, to bude jiná, já se pohybuju nejčastěji mezi Smíchovem a Unhoští.
Mr Mart: Barva je šedostříbrnomodrá a opravdu pod tím stromem vypadá lépe, než v reálu. Chtěl jsem tmavší,ale přítelka mi ji rozmluvila, když jsme už druhé auto bylo tmavé.
Nevím, jestli máme stejný servo, protože já jsem řízením nadšený.
Převod je strmý, podobně jako to mají Alfy a to elektrické servo se po rozjezdu vypne a řízení pak jde hodně ztuha a já si připadám jako v motokáře
Volant, je to fakt,s přístrojovkou toho moc společného nemá,ale alespon mám stříbrné páčky otevírání dveří, čudl na ruční brzdě a lehce ladí s loketní opěrkou a v poslední řadě jsem kvůli němu koupil stříbrné rádio Vybíral jsem ho strašně dlouho a vedle některých kýčovitých mě připadal ještě konzervativně.
Ten plastikový strašně klouzal, když se potily ruce, tak podmínkou byla pravá kůže. Ted, když se potím, ruce se doslova lepí. Tvarování na prsty super a na rozdíl od origoše ho můžu držet i uprostřed a i klakson mě vyhovuje více uprostřed, než 2 tlačítka na krajích.
Dole je pak lehce narovnaný a tak mám i více místa na nohy.
Průměr je menší, tím se ještě trochu zostřilo řízení,ale zase ne tolik,aby to bylo na úkor komfortu.
To bych nevěřil, kolik se toho dá nakecat o volantu ale já jsem opravdu za něj rád..taky je to věc, se kterou jsem asi nejvíc v kontaktu
Berry, to bude jiná, já se pohybuju nejčastěji mezi Smíchovem a Unhoští.
Mr Mart: Barva je šedostříbrnomodrá a opravdu pod tím stromem vypadá lépe, než v reálu. Chtěl jsem tmavší,ale přítelka mi ji rozmluvila, když jsme už druhé auto bylo tmavé.
Nevím, jestli máme stejný servo, protože já jsem řízením nadšený.
Převod je strmý, podobně jako to mají Alfy a to elektrické servo se po rozjezdu vypne a řízení pak jde hodně ztuha a já si připadám jako v motokáře
Volant, je to fakt,s přístrojovkou toho moc společného nemá,ale alespon mám stříbrné páčky otevírání dveří, čudl na ruční brzdě a lehce ladí s loketní opěrkou a v poslední řadě jsem kvůli němu koupil stříbrné rádio Vybíral jsem ho strašně dlouho a vedle některých kýčovitých mě připadal ještě konzervativně.
Ten plastikový strašně klouzal, když se potily ruce, tak podmínkou byla pravá kůže. Ted, když se potím, ruce se doslova lepí. Tvarování na prsty super a na rozdíl od origoše ho můžu držet i uprostřed a i klakson mě vyhovuje více uprostřed, než 2 tlačítka na krajích.
Dole je pak lehce narovnaný a tak mám i více místa na nohy.
Průměr je menší, tím se ještě trochu zostřilo řízení,ale zase ne tolik,aby to bylo na úkor komfortu.
To bych nevěřil, kolik se toho dá nakecat o volantu ale já jsem opravdu za něj rád..taky je to věc, se kterou jsem asi nejvíc v kontaktu
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2009
- Registrován: 15 led 2007, 07:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
Ještě plánuju folie na okna,kvůli soukromí a slunci, bohužel nemám klimu a dnes toho lituju.
Taky sním o anatomických sedačkách, protože ty základní nemají vůbec žádné boční vedení a já tam lítám jak nudle v bandě
Většinou jsou ale úzké, kde mě bolí stehna a nebo moc drahé, tak sháním..
Jako poslední věc bych si představoval nerezové svody,ale netuším, kde se to dá koupit..?
Nejen že ty orezlé, které tam mám nejsou hezké,ale prý ty leštěné zvýší výkon.
Taky sním o anatomických sedačkách, protože ty základní nemají vůbec žádné boční vedení a já tam lítám jak nudle v bandě
Většinou jsou ale úzké, kde mě bolí stehna a nebo moc drahé, tak sháním..
Jako poslední věc bych si představoval nerezové svody,ale netuším, kde se to dá koupit..?
Nejen že ty orezlé, které tam mám nejsou hezké,ale prý ty leštěné zvýší výkon.
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- Mr Mart
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20 led 2008, 17:36
- Bydliště: South Bohemia
No to věřim, že o tomhle volantu by se dalo básnit dlouho. To musí bejt super řízení - i to zplacatění dole by třeba zrovna mně bodlo. Už sem o nějakym takovym taky uvažoval, jenže na dnešních silnicích ten airbag nehodlám obětovat. Jinak s klaksonem máš pravdu (už sem si párkrát při otáčení taky zatroubil).
Jinak to servo už sme tady řešili a moc spokojenosti s nim nebylo - hlavně proti klasickejm posilovačum (fabie atd.) člověk nedostává tolik informací od kol. Ale možná, že k tomuhle motoru se dával jinej nebo máš novější a vyladěnější auto.
Každopádně, ať ti corsa dělá jen radost.
Jinak to servo už sme tady řešili a moc spokojenosti s nim nebylo - hlavně proti klasickejm posilovačum (fabie atd.) člověk nedostává tolik informací od kol. Ale možná, že k tomuhle motoru se dával jinej nebo máš novější a vyladěnější auto.
Každopádně, ať ti corsa dělá jen radost.
Opel Corsa C 1.2/55 "Scout"
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
Pívas: Je to verze Comfort.
Mr Mart: Já měl s klaksonem opačný problém, nikdy jsem omylem nezatroubil,ale naopak, když jsem potřeboval troubit, nemohl jsem ho rychle najít.
O tom servu jsem už taky někde četl, že je moc citlivé. Možná to později vyřešili tak, jak to mám já, že se po rozjezdu vypne..? Z jakého roku/měsíce máš Corsu Ty? Moje je 5/2003.
Zkus si vyhodit pojistku od serva (nevím kde je), tak poznáš, jestli ti jde stále.
Mr Mart: Já měl s klaksonem opačný problém, nikdy jsem omylem nezatroubil,ale naopak, když jsem potřeboval troubit, nemohl jsem ho rychle najít.
O tom servu jsem už taky někde četl, že je moc citlivé. Možná to později vyřešili tak, jak to mám já, že se po rozjezdu vypne..? Z jakého roku/měsíce máš Corsu Ty? Moje je 5/2003.
Zkus si vyhodit pojistku od serva (nevím kde je), tak poznáš, jestli ti jde stále.